Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYÖTTEKÖ MAKKARAA?

Vierailija
14.07.2015 |

Kyllä vai ei? Entä kuinka usein?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilman muuta. Tosin nyt kuukauden söin mökillä lähes joka päivä makkaraa kun säilytys- ja ruoanlaittomahdollisuudet ovat aika rajalliset, joten voi mennä vähän aikaa ennen seuraavaa kertaa. Eli kesällä mökillä paljon, loput vuodesta menee parin kuukauden välein ehkä.

Vierailija
2/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.. mun mielestä se on ällöä. En oo syöny 2 vuoteen sen jälkee ku veli kerto mitä se pitää sisällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muutamia kertoja vuodessa. 

Vierailija
4/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä sitä tulee syötyä, harvemmin itse niitä grillaan mutta syön kun tarjotaan. talvisin tulee toisinaan tehtyä kiuasmakkarat. joskus harvoin ruoanlaittoon.

minulle tulee jostan syystä hirveän huono olo jos syön useamman kuin yhden makkaran..

Vierailija
5/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Olen ollut aikoinani myös makkaratehtaassa töissä.

Vierailija
6/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:28"]

[/quote]

No mitä sinne laitetaan? Muutakin kuin kamaraa?

Vierailija
7/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:25"]En.. mun mielestä se on ällöä. En oo syöny 2 vuoteen sen jälkee ku veli kerto mitä se pitää sisällä..
[/quote] Kaikki on suhteellista. On totta, että makkaraa ei tehdä sisäfileestä eikä edes paistista. Liha jo itsessään on melko ällöä, jos sitä miettii. Ihmisen liha kuulemma maistuu ihan possulta.

Vierailija
8/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt makkaraan. Ryynäriä ja mustaa makkaraa tykkään kyllä syödä. Grillimakkaroista ei laske kuin Käristeet ja yksi riittää, toinen on pakkopullaa.

Vierailija
9/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos!

Vierailija
10/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:25"]En.. mun mielestä se on ällöä. En oo syöny 2 vuoteen sen jälkee ku veli kerto mitä se pitää sisällä..
[/quote] Kaikki on suhteellista. On totta, että makkaraa ei tehdä sisäfileestä eikä edes paistista. Liha jo itsessään on melko ällöä, jos sitä miettii. Ihmisen liha kuulemma maistuu ihan possulta.
[/quote]

Osa makkarasta on läskiä osa rasvaa ja pieni osa lihaa.. muutenki kauheen suolaista

Vierailija
11/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lämmitetään muksuille makkaraa melkein joka päivä. Voivat itse laittaa lenkit mikroon ja ketsappia päälle! Hyvää tulee eikä maksa paljon! Muksut kanssa mielissään kun ei tarvitse odottaa,että minä ruokaa laitan saavat syödä heti kun nälkä on. 5-vuotias on jo oikein innostunut mikroeksperttikäyttäjä! 

Vierailija
12/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:38"]Meillä lämmitetään muksuille makkaraa melkein joka päivä. Voivat itse laittaa lenkit mikroon ja ketsappia päälle! Hyvää tulee eikä maksa paljon! Muksut kanssa mielissään kun ei tarvitse odottaa,että minä ruokaa laitan saavat syödä heti kun nälkä on. 5-vuotias on jo oikein innostunut mikroeksperttikäyttäjä! 
[/quote]

Ei kovin terveellistä..

Vierailija
13/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei muita vaihtoehtoja ole. Ja jos se on ainoa vaihtoehto niin otan mahdollisimman vähän.. Ällöttää se koostumus ja joskus kun et tiedä mitä kaikkea se sisältää. En oo kertaakaan kotiini ostanu makkaraa ja nakkejakin varmaan kerran tai kaks.

Vierailija
14/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jotain makkaraa syön melkein joka päivä.

Vierailija
15/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

Ihan lihaa meillä laitettiin, ei tietenkään pelkkää filettä vaan myös muuta syömäkelpoista lihaa. Onhan se ekologista käyttää koko eläin esimerkiksi juuri makkaran muodossa.

Vierailija
16/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Nyt kesälomalla kerran tai kaksi viikossa, muuten ehkä kerran kuukaudessa jos niinkään usein. Eniten tykkään ihan rehellisistä tavallisista jauhomakkaroista, enkä tykkää lihaklimpeistä tai jostakin juustomakkaroista.

Vierailija
17/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla A-luokan makkaraa, niissä ei ole turhia jänteitä seassa.

Vierailija
18/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tulee grillattua erikoismakkaroita ehkä parin viikon välein, jos nyt ei joka vknloppu. Ympäri vuoden syön nakkeja yhtenä arkiruokana muiden joukossa, teen ruoan nakeista ehkä kerran kahdessa tai kolmessa viikossa.

Vierailija
19/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 21:30"]

[/quote]

[/quote]

Ihan lihaa meillä laitettiin, ei tietenkään pelkkää filettä vaan myös muuta syömäkelpoista lihaa. Onhan se ekologista käyttää koko eläin esimerkiksi juuri makkaran muodossa.

[/quote]

Ajattelin vain kun aina puhutaan että jotain homeisia jäänteitä ja vihreäksi menneitä vanhoja makkaranpätkiä sekoitetaan sinne massaan, en vain ole ymmärtänyt mistä niitä sitten kaivetaan. Ja "kukaan joka on makkaratehtaalla ollut, ei niitä syö".

Vierailija
20/22 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mökillä eli menee ehkä 2-4 koko kesänä. Tykkään raakamakkarasta tai vähän erikoisimmista kuin se camping. Syö niin harvoin että voi ostaa 'gourmet makkaraa' :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme