Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

puolivuotias nousi tänään seisomaan APUA

Vierailija
15.08.2008 |

toi poika on ollut kyllä melkoinen menijä vauvasta asti, mutta tää ei ole enää kivaa. näyttää pikkasen hullulta kun vauvan kokonen nousee seisomaan. tuon pitäisi vielä pötkötellä lattialla ja ehkä vähän kääntyillä..

tää ei ole kivaa!

onko jollakulla kokemusta? pitääkö tässä alkaa jo pelkäämään kävelemään lähtemistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli just 6,5 kk kun nousi ylös. Täytyy sanoa että oli tosi rankkaa muutaman viikon ennenkuin lapsi (tai vauva) oppi mitä vasten voi nousta. Koko ajan piti olla selän takana kun ei tuon ikäisellä ole yhtään järkeä matkassa ja unohtaa hetkessä kaatumiset. Rankkaa oli hetken mutta 9kk jo käveli ilman tukia ja 1v juoksi pihalla :) Eli helpottaa kyllä vähän ajan päästä.

Vierailija
2/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuili suorilta jaloilta ihan jatkuvasti varmaan melkein kuukauden. Konttauskypärää suosittelen lämpimästi. Tukia pitkin käveli 7kk eteenpäin mutta oikeasti kävelemään lähti vasta 11kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän oli vielä pienikokoinen ikäisekseen, joten oli todella huvittavan näköistä.

Kovasti on vahdittava, meillä ainakin kaatui usein suorin vartaloin suoraa taksepäin. Hirveä ääni aina lähti.

Ei lähtenyt merkittävästi aikaisemmin kävelemään, kun sisaruksensakaan. Olsikohan ollu 11kk.

Vierailija
4/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noustiin seisomaan 6 kk ikäisenä ja samantien lähti kävelemään "puita pitkin". Ilman tukea alkoi kuitenkin kävellä vasta vuoden ikäisenä, siitä lähtien vauhti onkin sitten ollut melkoinen...

Vierailija
5/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nousi itse tukeavasten seisomaan. kyllä minä jo siitä niin järkytyin, että nappasin pian pois enkä jäänyt katselemaan mitä muuta se siinä osaisi! nyt kyllä harmittaa kun en napannut kuvaa, oli niin hullunkurisen näköistä. :) pitää ostaa semmonen kypärä. heh

kyllä meidän esikoinenkin aika aikasin nousi (7,5kk) ja samantein käveli tukeavasten, mutta ilman tukea oppi kävelemään vasta yli vuoden iässä, että ehkä tässä ei ole vielä hätää...

ap

Vierailija
6/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelemään nopeasti. Mutta siis vasta 11kk vanhana ilman tukea.

Ja tosi liikunnallinen on nykyäänkn. Todella kova kiipeilemään ollut aina. Siis todella vahdittava esim. leikkipuistoissa.

Vierailija
7/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tukea kävelivät vasta 12 kk, 13 kk ja 14 kk ikäisinä.

Vierailija
8/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noustiin seisomaan 6 kk ikäisenä ja samantien lähti kävelemään "puita pitkin".

Vanhemmat lähtivät kävelemään vuoden ikäisenä, nuorin on nyt 10,5 kk ja lähtee kävelemään päivänä minä hyvänsä.

Mä olen vaan tykännyt, kun ovat lähteneet aikaisin liikkeelle. Meillä kitistiin siihen saakka, kunnes osattiin mennä eteenpäin. Liikkeelle kun ovat päässeet, elämä on alkanut hymyilemään. Äkkiä ovat oppineet laskeutumaan lattialle, kaatumisvaihe on ollut ainakin meillä tosi lyhyt.

Vierailija
9/9 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk käveli ilman tukea... ja kaatuli paljon!!! Ihanaahan se on kun ei tarvii liikkeelle lähtöä odotella, mutta vieläkin harmittaa ne kolaukset.