Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskisen työntekijöiden törkeä käytös

Vierailija
14.07.2015 |

Todistin tänään Keskisellä melko koomisen tilanteen.
Nämä telkkarisarjassakin esiintyneet varastomiehet kävelivät suoraan jonon ohitse ravintolan kassajonossa Kyläkaupalla. Eikä paljoa auttanut kun kerroin että anteeksi mutta tässä on jono, niin sain vastaukseksi "niin näkyy olevan".
Onkohan nyt noussu pojilla pikkusen hattuun?
Tosin eipä kyllä näkynyt hymyä yhdenkään asiakaspalvelijan naamalla muutenkaan.

Tarttiskohan ihan laittaa asiakaspalautetta?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa mainosta kyseiselle paikalle, mutta siellä taitaa kauppa käydä ettei tarvitse asiakkaista välittää. Toisaalta Vesa Keskinen on huonoa mainosta ja silti siellä käydään.

Vierailija
22/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:35"]

Meillä on oikein lappu, että työssä olevat menevät muiden ohi. Ruokis ei virallisesti ole kuin 20 min joten ei siinä jäädä jonottelemaan.

[/quote]Heh, tällaisesta paikasta loppuu pian ne maksavat asiakkaat.

[/quote]Ei ne lopu vaikka miten päin olisi. Olen töissä sairaalassa.

[/quote]Tarkoitin nyt ravintolaa enkä mitään surkeeta sairaalan kuppilaa. 

[/quote]Kyllä meillä on ihan ravintola, neljä eri lounasvaihtoehtoa joka päivä jne.

[/quote]

Kyseessä on nyt kuitenkin ihan "hieman" eri asia... Onko kauppakeskuksen ruokaravintola vaiko Sairaalan lounasravintola (jossa ei kauheasti noita vaihtoehtoja ole kun jotain on syötävä siellä ollessaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikein lappu, että työssä olevat menevät muiden ohi. Ruokis ei virallisesti ole kuin 20 min joten ei siinä jäädä jonottelemaan.

[/quote]

Eli vedät syöpäpotilaan safkat kärrystä ihan ekaks? Täällä toinen sairaanhoitaja, meikusta ja meillä ei noin toimita. Tuurissa en ole koskaan käynyt enkä koe tarpeelliseksi.

Vierailija
24/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kyllä meillä on ihan ravintola, neljä eri lounasvaihtoehtoa joka päivä jne.

[/quote]

Ja SINÄ vedät jonon ohi? Huoh!

Vierailija
25/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:48"]

Huonoa mainosta kyseiselle paikalle, mutta siellä taitaa kauppa käydä ettei tarvitse asiakkaista välittää. Toisaalta Vesa Keskinen on huonoa mainosta ja silti siellä käydään.

[/quote]

Juntit menee, kun saa HALAVALLA, hih! Ja ihan leirintäalue ja onnenkenkä... Kerran kävin vastentahtoisesti ja ei kiitos toista kertaa. Menkää toki ja ihan sama mulle, jos henkilökunta (äo-taso???) vai johdon määräys? etuilee maksavien asiakkaiden edelle. Aina voi valita, ONNEKSI!  Ei ihme, että isä on ymmyrkäiselläään poikansa gahantempauksien, alkoholismin jne kanssa.

Vierailija
26/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vain normaalia pohjalaista käytöstä, liikennekulttuurissakin tunnettua- "minäitte"

Vierailija
27/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen käytäntö. Saan itse työpaikasta ruokalapun, enkä jää odottelemaan maksavia asiakkaita, vaan annan ruokalapun kassalle ja menen syömään. Jos tekin saatte ruokalapun, ei tarvi jonottaa. Ikävää kannaltanne, mutten välitä pätkääkään.

Vierailija
28/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sairaalan ruokala silti. Mutta taitaa olla Keskisen paikka samaa tasoa, jos asiakkaat laitetaan kakkossijalle. Miksiköhän Suomella menee päin peetä julkishallinossa, ylimielisiä hoitsuja pilvin pimein.

Vierailija
29/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne syöpäpotilaat ja muut saa sairaalassa ruokansa muuta kautta. sairaalan ruokalat ovat omaisille, työntekijöille, makeannälkäisille potilaille jne.

meinaatteko että hoitajien pitäisi alkaa venyttämään ruokatuntiaan ja jättää työnsä odottamaan että vapaa-ajallaan jonottavat ihmiset saavat ensin? he ovat TÖISSÄ, sinä et.

Vierailija
30/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:12"]Todistin tänään Keskisellä melko koomisen tilanteen.
Nämä telkkarisarjassakin esiintyneet varastomiehet kävelivät suoraan jonon ohitse ravintolan kassajonossa Kyläkaupalla. Eikä paljoa auttanut kun kerroin että anteeksi mutta tässä on jono, niin sain vastaukseksi "niin näkyy olevan".

Tarttiskohan ihan laittaa asiakaspalautetta?
[/quote] No etuilu sinänsä ei mielestäni ole törkeää, ei ole mukavaa varastomiehille jos puolen tunnin ruokatauosta 20 minuuttia menee jonossa seisomiseen. Mutta voisi sitä kai hieman kohteliaammin vastata. Tai sitten AP olisi voinut kohteliaasti pitää suunsa kiinni kun näki kuitenkin että ovat henkilökuntaa ruokiksella.

Vierailija
31/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan kanttiini/ravintola what ever, on hiukan eri asia kuin tavaratalon ravintola. 

Vierailija
32/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 19:12"]Todistin tänään Keskisellä melko koomisen tilanteen.

Tarttiskohan ihan laittaa asiakaspalautetta? [/quote] No etuilu sinänsä ei mielestäni ole törkeää, ei ole mukavaa varastomiehille jos puolen tunnin ruokatauosta 20 minuuttia menee jonossa seisomiseen. Mutta voisi sitä kai hieman kohteliaammin vastata. Tai sitten AP olisi voinut kohteliaasti pitää suunsa kiinni kun näki kuitenkin että ovat henkilökuntaa ruokiksella.

[/quote]

Sitten on järjestettävä jostain muualta ruokaa kuin yleisestä ravintolasta jollei ole aikaa odottaa omaa vuoroaan.
Kyllä varastomies kunnioittaa asiakasta joka tuo sen rahan jolla maksetaan hänen palkkansa.
Ja kyse ei siis ollut mistään noutopöydästä vaan jäivät tiskille odottamaan ruokaansa joten etukäteenkään ateriaa ei ollut tilattu.
-ap-

Vierailija
33/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans ruokasalissa lappu, että paikan henkilökunta saa ohittaa muut jonossa. Meillä on ruokkis 20min. eikä silloin ehdi jonotella. Kestä tämä tai vaihda paikkaa, minä toimin vain johdon käskyn mukaan.

Vierailija
34/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa saisitte potkut. No ei olla siellä, mutta mietitään miksi meillä menee taloudessa päin persettä? Sosialidemoratia ja työntekijän ainaiset edut, minä, minä minä!!! Minun ruoka, minun ylipitkät lomat, minun sosiaaliturva. No onneksi voi valita maan missä olla YRITTÄJÄ. Täällä ei tod. kannata.

Ehkä Keskinen pärjää tietyn tyhmän porukan kannatuksella. Ja ei mitään sitä vastaan, lähinnä huvittaa. Kuten asiakaspalvelukin, täällähän sitä ei juurikaan ole. Lomalla olen nyt huomannut. Onhan se kiva someilla ja seurustella työkamujen kanssa ja vetää sitä safkaa asiakkaiden edessä! Tälläiseenkin törmäsin Helsingissä.

Ei tule kuulonkaan meidän ravintolassa. Työtä tehdään, kun työtä tehdään. Henkilökunnan safka, jonka talo tarjoaa ja nautitaan nopeasti takatiloissa, pitkät päivät jne. Mutta enenmmän pulaa duunareista, kaikki ovat tykänneet. Kulttuuri on vaan niin erilainen työnteon suhteen.

Vierailija
35/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä teidän "luvalliset etuiluravintolat" työpaikkaruokaloita, amican paikkoja vai mitä?
Haluan meinaan nähdä sen (oikean)ravintolan jossa henkilökunta menee asiakkaan edelle!!

Vierailija
36/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea paikka muutenkin. Kaikki tuijottaa toisiaan siellä. Ahdistavaa

Vierailija
37/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:48"]Onko nämä teidän "luvalliset etuiluravintolat" työpaikkaruokaloita, amican paikkoja vai mitä?
Haluan meinaan nähdä sen (oikean)ravintolan jossa henkilökunta menee asiakkaan edelle!!
[/quote]

Työpaikkaruokala on.

T: 34

Vierailija
38/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 20:47"]

Yhdysvalloissa saisitte potkut. No ei olla siellä, mutta mietitään miksi meillä menee taloudessa päin persettä? Sosialidemoratia ja työntekijän ainaiset edut, minä, minä minä!!! Minun ruoka, minun ylipitkät lomat, minun sosiaaliturva. No onneksi voi valita maan missä olla YRITTÄJÄ. Täällä ei tod. kannata.

Ehkä Keskinen pärjää tietyn tyhmän porukan kannatuksella. Ja ei mitään sitä vastaan, lähinnä huvittaa. Kuten asiakaspalvelukin, täällähän sitä ei juurikaan ole. Lomalla olen nyt huomannut. Onhan se kiva someilla ja seurustella työkamujen kanssa ja vetää sitä safkaa asiakkaiden edessä! Tälläiseenkin törmäsin Helsingissä.

Ei tule kuulonkaan meidän ravintolassa. Työtä tehdään, kun työtä tehdään. Henkilökunnan safka, jonka talo tarjoaa ja nautitaan nopeasti takatiloissa, pitkät päivät jne. Mutta enenmmän pulaa duunareista, kaikki ovat tykänneet. Kulttuuri on vaan niin erilainen työnteon suhteen.

[/quote]

menetkö siis jonottamaan ruokaasi jonon perälle, jonka jälkeen menet syömään sen nopeasti takahuoneeseen, vai *gasp* otatko sen vain jonottamatta keittiöstä kun maksavat asiakkaat odottavat ruokaansa?!

Vierailija
39/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tästä ketjusta opin niin vastaisuudessa etuilen kaikkia av mammoja työpaikallani. Älkää sitten tulko valittamaan ;)

Vierailija
40/41 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!!!