Mikä ihastuksessasi vetää puoleensa?
Mitkä asiat sai ihastumaan tulisesti juuri tiettyyn ihmiseen?
Kommentit (91)
Täydellinen mulle. Kaikkea, mitä oon toivonu: kaunis, älykäs, luotettava, iloinen, huumorintajuinen, hellä, herkkä, ja tihkuu seksiä. Itsevarma ja kunnianhimoinen. Antaa miehen olla mies.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:05"]
Täydellinen mulle. Kaikkea, mitä oon toivonu: kaunis, älykäs, luotettava, iloinen, huumorintajuinen, hellä, herkkä, ja tihkuu seksiä. Itsevarma ja kunnianhimoinen. Antaa miehen olla mies.
[/quote]
Nyt kyllä nainen kuvailee itseään.
Tarttuva nauru, iloisuus, hauskat jutut, huomaavaisuus, kiva ulkonäkö, urheilullisuus ja se innostuneisuus, mikä hänessä näkyy kun hän alkaa selittää jostakin häntä kiinnostavasta asiasta. :) Plussaa myös alasta, jota opiskelee.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:05"]
[/quote]
Nyt kyllä nainen kuvailee itseään.
[/quote] lol, kelasin ihan samaa.
Varmaan se hymy. Ei käytä sitä väärin, väläyttää sitä oikeissa tilanteissa oikeille ihmisille. No se kroppa, harrastanut 13 eri urheilulajia ja tällä hetkellä 3 menossa. Tuoksu. Siis sen ominaistuoksu on..ihana.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 22:15"]
Tissit ja.perse. Huulet
[/quote] Unohdit pimpin!
Ääni, silmät, ryhdikäs olemus, kädet, reidet, ominaistuoksu, joka vaan vetää mua puoleensa. Selittämätön kemia ja vetovoima meidän välillä. Ensisuudelma nosti mut leijumaan katonrajaan :)
Ensimmäinen asia oli varmaan se, että sen seurassa oli niin hyvä ja turvallinen olla. Sit myös se semmonen sosiaalinen ja mukava luonne. Myöhemmin kun tutustuimme paremmin, se herkkyys ja tunteikkuus! + ihana valkoinen hymy :)
Valitettavasti ajan kuluessa olen huomannut, että näen lähinnä vaan niitä huonoja puolia :( miksei voi vaan sormia napsauttamalla palata siihen, kun toisessa ei ollut mitään negatiivista ja perhoset vaan lenteli?
Kohteliaisuus. Hellyys, saattaa muutenvaan halata tai pussata vaikkei seurustella, älykkyys, ulkonäkö.
Pituus (198cm), huumorintajuisuus ja se miten osaa valita aina oikeat sanat mihin vaan tilanteeseen!
Kun näin hänet ekaa kertaa en voinut siirtää katsetta pois. Just se hymy. Ja ne liikkeet, haroi hiuksiaan ja vinksautti jalkaa. Sitten kävely. Kädet sivuilla, selkä suorana. Sit sellaset tietynlaiset paidat, niistä huokui ihana lämmin mies. Sit tuoksu. Kun ekaa kertaa halattiin.. se oli ihanaa. Ja vahvuus, kasvonpiirteet, ääni, nauru, käytöstavat, herrasmiesmäisyys, pukeutumistyyli, hellyys ja herkkyys. Kaikki.
Täysin selittämätön kemiallinen reaktio. Mies tuoksuukin hyvältä!
Varmaan se sai alkunsa samanlaisesta huumorista, tilannekomiikasta ja tietynlaisesta ujoudesta. Minä en pidä päällekäyvistä miehistä. Lisäksi mies ei vaikuttanut liian innokkaalta vaan selvästi pidättelee, odottaa oikeiden tunteiden syttymistä ehkä?
Olemme usein aivan eri mieltä pikkuasioista tai siitä miten jokin asia tulisi tehdä mutta koska emme ole lapsia enää annamme toisillemme tilaa ja yleensä kaikki loksahteleekin kivasti paikoilleen.
Mies on aina paikalla kun tarvitsen häntä ja minä yritän huomioida hänet, pienin asioin, samalla tavalla. Olenko enää vain ihastunut?
Pahalta näyttää ;)
Ääni, voisin kuunnella loputtomiin sen juttuja... Katse, isot ja lempeät silmät... Rento ja stressivapaa asenne... Kroppa, joka on just sellainen mistä tykkään... Äh, ihan alkaa itkettää kun on niin kova ikävä.
Huumori. Juuri sellainen musta, kyyninen, tilannekomiikan tajuinen huumori, jota rakastan. Tavattiin vuosi ennen kuin alettiin seurustella, muistan joka hetken ekasta tapaamisesta. Uskomattomant silmät ja renttu look. Hieman boheemi, mutta kunnollinen. Kaikkien nuoruuden itkujen jälkeen en voi uskoa, että kävi niin kuin mummo lupasi: sitä vain tuntee sen omansa. Rakkautta kesäänne!!
Ulkonäkö. Kaikki siinä, hiukset, silmät, kasvonpiirteet, kulmakarvat, huulet.
Luonteessa se uskomaton kohteliaisuus, vaatimattomuus, älykkyys ja heittäytymiskyky. Innostuu asioista kuin pikkupoika.
Älykäs, voisin keskustella hänen kanssaan tuntikausia kaikesta maan ja taivaan välillä. On hauska ja kiinnostunut maailmasta ja asioista, ei yritä päteä eikä rehvastele millään vaan päinvastoin on jotenkin nöyrä, on ystävällinen kaikille ihmisille ja eläimille, osaa sanoa mitä ajattelee, tuntee ja haluaa, ihana pehmeä ääni ja kauniit kädet. <3
Kaikki <3