Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, että kakkakammoinen koiranomistaja pakotetaan

Vierailija
14.07.2015 |

väen väkisin kiusaamisen avulla siivoomaan koiransa jätökset? Mulla on kakkakammo. En vaan voi koskea koirani jätöksiin muovipussin kanssa. Alkaa heti oksettamaan ja jos se haju tulee nenääni niin alan voimaan todella pahoin. Koirani kakkaa aina jonnekkin kuusen alle tai heinikkoon, missä se ei varmasti haittaa yhtään ketään. Silti naapurini ovat taloyhtiön kokouksessa päättäneet, että minun on alettava siivoomaan koirani jätökset. Tuli oikein kirje, missä kehotettiin näin tekemään, tai muuten asia vietäisiin eteenpäin. Ennenkin on tullut suullista sanaharkkaa joidenkin naapurien kanssa, kun ovat nähneet etten ole siivonnut kakkoja.

Onko tälläinen kakkakammoisen kiusaaminen mielestäsi oikein? Eikö ole asiallisempaa tapaa hoitaa tätä. Olen kyllä sanonut, että koirani ei kakkaa pihan lähelle näkyville, vaan kauemmas pellon reunaan, mutta nämä eivät sitä usko kun joskus todella harvoin sattuu tulemaan  vielä toinen kakka kotiin tullessa pihan viereen. Kiva kun koitan moikkailla talon muille asukkaille mutta suurin osa vaan näyttää nyrpeää naamaa.. Epäilen, että asian takan on lähinnä yks naapuri joka tuntuu jostain syystä vihaavan mua ja kääntänyt muutkin mua vastaan.

N25

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin monesti astunut koiran paskaan ja se on tosi inhottavaa! Se on totta, että koitan kakkaa haisee aivan järkyttävältä ja jos sitä tarttuu kengänpohjaan niin se on aina hirvee sotku. Itse koiran omistajana kerään aina jätökset pois, koska niin kuuluu tehdä enkä halua kenellekään koituvan siitä harmia.

Kerran lenkillä koirani rupesi nostelee tassuaan (käveltiin jotain katua pitkin). Pysähdyin katsomaan tassua. Hetken päästä tajusin, että koirani tassussa oli toisen koiran paskaa, johon se oli astunut ja nyt sitä oli myös kädessäni. Kiitos sille, joka jätit keräämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme