Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan nestepaaston, vertaistukea kaivataan

Vierailija
06.07.2015 |

Havaitsin olevani turvoksissa, joten päätin aloittaa nestepaaston heti huomisesta (tänään olen näet syönyt jo mm. salaattia ja leipää). Koska en ole kiinnostunut yrttitee/karpalomehu/suolihuuhtelu-systeemeistä, kehitin juuri oman versioni; mitä vaan, kunhan se on nesteenä. Eli smoothiet, vesi, viini, mehut, kahvi yms. kaikki menee. Vaikka sosekeitto, kunhan se ei vaadi lusikkaa :D

Ainoa poikkeuksena hyväksyn mehujään, koska olen päättänyt sen olevan nestettä. Piste.

Aloitan huomenna ja kerron sitten teille, kuinka sujuu ja putoaako paino. Kuka on mukana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten että ennen tuota pitää tehdä suolihuuhtelu tai voi käydä hassusti

Vierailija
2/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miten tarkemmin ottaen aiot toteuttaa tuon, oletko paastonnut ennenkin? Mikään pysyvä laihtuminenhan paastolla ei onnistu, mut toki se voi tsempata kevyempään syömiseen jälkeen päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:52"]

Niin siis miten tarkemmin ottaen aiot toteuttaa tuon, oletko paastonnut ennenkin? Mikään pysyvä laihtuminenhan paastolla ei onnistu, mut toki se voi tsempata kevyempään syömiseen jälkeen päin.

[/quote]

Juu, olen ennenkin paastonnut, sellaisella "oikealla" tavalla. Tämä nyt kokeiluun menevä on vain oma ideani, haluan turvotusta pois ja tiedän kokemuksesta, että mulla toimii kiinteän ruoan pois jättäminen. Miten toteutan, noh, kuten sanoin; juomalla pelkkiä nesteitä. Haluan jatkaa kauemmin kuin viikon, siksi sisällytän mukaan muutakin kuin vain mehuja ja teetä :)

Vierailija
4/4 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:52"]

[/quote]

Juu, olen ennenkin paastonnut, sellaisella "oikealla" tavalla. Tämä nyt kokeiluun menevä on vain oma ideani, haluan turvotusta pois ja tiedän kokemuksesta, että mulla toimii kiinteän ruoan pois jättäminen. Miten toteutan, noh, kuten sanoin; juomalla pelkkiä nesteitä. Haluan jatkaa kauemmin kuin viikon, siksi sisällytän mukaan muutakin kuin vain mehuja ja teetä :)
[/quote]

Lasketko kumminkin kaloreita? Vaikka nestemäisessä muodossa ovatkin, niin energiamäärä voi silti nousta aika korkeaksi.