Entiset koulukiusatut, miten menee?
Itse sairauslomalla. Töihin pitäisi palata ja se jännittää ja oma pärjääminen. Eipä sitä 20-vuotiaana olisi uskonut, että joutuu olemaan mielenterveydellisistä syistä sairauslomalla. Tuntuu pahalta.
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]Hei sinä! Saitko kovaakin tyydytystä muiden kiusaamisesta koulussa?
[/quote]
Moikka moi! En saanut, muo kiusattiin. Masennuskierre, viiltelyä ja ikävä kyllä asiat meni niin huonoksi lintstausten takia, että mut sijoitettiin pois kotoa. Mutta. Miksi antaisin sen vaikuttaa vielä? Miksi sen pitäisi olla mun ongelma jos muut koki mut huonona? Työkyvyttömyys eläkkeitä, alkkiksia. Kaikki kiusaamisen takia?!
[/quote]Ainakin vaikutat (edelleen) melko empatiakyvyttömältä ihmiseltä, mikä on enempi kiusaajille ominainen piirre...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]
Moikka moi! En saanut, muo kiusattiin. Masennuskierre, viiltelyä ja ikävä kyllä asiat meni niin huonoksi lintstausten takia, että mut sijoitettiin pois kotoa. Mutta. Miksi antaisin sen vaikuttaa vielä? Miksi sen pitäisi olla mun ongelma jos muut koki mut huonona? Työkyvyttömyys eläkkeitä, alkkiksia. Kaikki kiusaamisen takia?!
[/quote]Ainakin vaikutat (edelleen) melko empatiakyvyttömältä ihmiseltä, mikä on enempi kiusaajille ominainen piirre...
[/quote]
Ei. Mä tiedän omakohtasesta kokemuksesta ihmisen olevan älyttömän vahva. Kenenkään ei tule jäädä yksin, masentumaan taikka työkyvyttömyys eläkkeelle sen takia miten joskus on kiusattu. Jokainen meistä on arvokas, jokainen pystyy isoihin asioihin. Siksi en ymmärrä miksi annetaan kiusaamisen estää kaikki!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]
[/quote]
Ei. Mä tiedän omakohtasesta kokemuksesta ihmisen olevan älyttömän vahva. Kenenkään ei tule jäädä yksin, masentumaan taikka työkyvyttömyys eläkkeelle sen takia miten joskus on kiusattu. Jokainen meistä on arvokas, jokainen pystyy isoihin asioihin. Siksi en ymmärrä miksi annetaan kiusaamisen estää kaikki!
[/quote]
Jos usko ihmisiin tekee musta empatiakyvyttömän. Olkoon. Muista vaan ettei toisten tuomitseminen eroa paljoa kiusaamisesta
Menee aika helvetin paljon paremmin kuin niillä jotka mua kiusasi. Ne luuserit nykyään kaljaa lähipubissa kittaavia sossupummeja.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:13"]Menee aika helvetin paljon paremmin kuin niillä jotka mua kiusasi. Ne luuserit nykyään kaljaa lähipubissa kittaavia sossupummeja.
[/quote]
:D:D:Dddd
Kiusaajat tulivat kiusaamisketjuun...q p
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]
[/quote]
Ihana toi yksinäinen yläpeukku :DDDDdddd
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:16"]Kiusaajat tulivat kiusaamisketjuun...q p
[/quote]
Jaa kuka?
Hyvin on päästy elämässä eteenpäin, kouluun, töihin ja hyvään parisuhteeseen. Henkisiä ongelmia tietty jäljellä, en tosin odotakaan niiden koskaan katoavan täysin. Itsetunto on aikalailla vituillaan. Melko usein saa käydä hirveätä taistelua omia ylenpalttisen itsekriittisiä/itsetuhoisia ajatuksia ja tunteita vastaan. Hyvin tuttua myös sosiaaliset vaikeudet ja luottamusongelmat sun muut pelot sitä kohtaan, ettei kukaan oikeasti välitä. Positiivista kuitenkin se, että tuntuu vuosi vuodelta helpottavan. Yritän rationalisoida näitä negatiivisia tunteita, eli kun ne tulevat, saada jostain puskettua esiin ajatuksen siitä, että nämä ovat vain jäännöksiä huonoista ajoista eivätkä todellakaan mitään totuuksia minusta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jos usko ihmisiin tekee musta empatiakyvyttömän. Olkoon. Muista vaan ettei toisten tuomitseminen eroa paljoa kiusaamisesta
[/quote]
No ainakaa en ihmettele yhtään miks suo kiusattiin. Lässytät jotain kuinka jokanen ihminen on mahtava paskaa. Nää kiusatut sentää ymmärs olevansa ihmiskunnan jätettä ja jäivät himaan viiltelee eikä niit tarvii enää nähä. Tai suurin osa kiusaajist olla ihan oikees näiden itkuvinkuvonkujien kans
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ainakaa en ihmettele yhtään miks suo kiusattiin. Lässytät jotain kuinka jokanen ihminen on mahtava paskaa. Nää kiusatut sentää ymmärs olevansa ihmiskunnan jätettä ja jäivät himaan viiltelee eikä niit tarvii enää nähä. Tai suurin osa kiusaajist olla ihan oikees näiden itkuvinkuvonkujien kans
[/quote]
Sori. Oot väärässä. Mun mielestä sinun kaltaiset ihmiset on täyttä jätettä. Karma on mahtava asia
Menee tällä hetkellä tosi hyvin. Olen hyvässä parisuhteessa ja äiti ihanalle nelikuukautiselle tyttärelleni. Lukioaikana lähti elämä uuteen nousuun vuosien kiusaamisen jälkeen, kun kaikki kiusaajat lähtivät amitsuun. Suokaa siis ammattikoululaiset anteeksi, tästä syystä pidän amitsua ala-arvoisten lusmujen kouluna. Vaikka itsekin olen opiskellut amitsun aikuispuolella erikoisammattitutkinnon. Vanhempainvapaan jälkeen ei valitettavasti ole vielä töitä, mihin palata, mutta onneksi on vielä ensi kevääseen aikaa keksiä mitä sitä tekisi isona. Tärkeintä on, että olen nyt onnellinen. :) Ja pakko myöntää, että tekee ihan hemmetin hyvää nähdä kuinka huonosti entisillä kiusaajilla menee.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]
[/quote]
Ihana toi yksinäinen yläpeukku :DDDDdddd
[/quote]
Kuin myös nuo eri selaimilla, ip-osoitteilla, tms. kikkaillut 7 alapeukkuasi. <3 Kannattaiskos vaikka hankkia elämä?
Ai niin, ja kiusattuna sekä kiusaajana oleminen eivät syö mitenkään toisiaan pois.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
"Vitun nössöiksi" haukkuminen, alapeukuttaminen, yms. onkin sitten niiiin empaattista. Kannattaisko jättää nuo terapeutin hommat sellaisille, joista on oikeasti siihen? :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:16"]Kiusaajat tulivat kiusaamisketjuun...q p
[/quote]
Jaa kuka?
[/quote]
Ehkä Se kesäloma :::::DDDD ;-) piiiitkä kesäloma :---
Toisaalta on hyvin ja toisaalta on mennyt päin helvettiä. Olen ollut reippaan vuoden työttömänä ja vaikka itse osaan nauttiakin tästä ajasta, läheisille ja kavereille se on kummastuksen aihe. käyn pitkän tauon jälkeen taas psykiatrilla. Voin nykyisin noin satayksi kertaa paremmin kuin nuorna, mutta mulla on taipumus saada herkästi itsesäälikohtauksia ja vihaa tunnen joskus vieläkin. Löytyy maisterin paperit, lapsi, nainen ja ok-talo. Mittaan itse menestystä vain onnellisuudella ja ystävyyssuhteiden laadulla, ja ystäviä minulla on todella vähän. En luota helposti keneenkään, oletukseni on usein, että minua aiotaan jälleen käyttää hyväksi. Miekan terä ei ole vielä täysin irti itsetunnostani.
Minua ei kiinnosta miten kiusaajillani menee. Kuulemma päihdeongelmia on riittänyt. Pakko sanoa, että toivottavasti nähdään joskus baarissa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 00:53"]Vitun nössöt. Koko elämän meinaatte itsesäälissä rypee kun teitä on niiii-iiiiin kiusattu?
[/quote]Et sä sitä omatuntoasi sen puhtaammaksi saa, vaikka miten alapeukuttelisit.
[/quote]
Tota.. Mikä mun omatuntoa pitäisi painaa?
[/quote]
Se ettet hyssyttele :DD