Kumpaan käyttäisit 2000 e?
Kommentit (16)
Lomamatkaan. En välitä käsilaukuista.
Lomaan. Tykkään kyllä käsilaukuista, mutta 2-300 euroa maksava on ihan maksimi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:24"]
Lomaan. Tykkään kyllä käsilaukuista, mutta 2-300 euroa maksava on ihan maksimi.
[/quote]
2 e :D
No sanotaan nyt niin, ettei ainakaan käsilaukkuun. Tykkään laukuista ja muodista, mutta en ole ihan tyhmä.
Lomamatkaan ehdottomasti, ei tarvitse edes miettiä. Mutta mä olenkin ahdasmielinen ja pidän idiootteina ihmisiä, jotka maksavat maltaita käsilaukuista ja / tai vaatteista, kengistä yms. Puoli-ilmaiseksikin saa, usein paremman näköistä ja yhtä laadukasta. Mulle maksimimäärä, mitä suostun yhdestä vaatteesta maksamaan on tapauskohtaista (esim. juhlamekosta 100 euroa mutta taasen esim. farkuista max. 30 euroa). Kengistä suostun maksamaan enemmän, koska mulla on huonot jalat ja ne vaativat erityiskenkiä. En IKIMAAILMASSA maksaisi käsilaukusta kymppiä enempää. Ostankin omani kirppareilta ja harvoin niitä edes käytän. Harmi, ettei naisten vaatteissa ole useammin taskuja. Inhoan käsilaukkuja.
Matkaan, ei kahta kysymystäkään. En tiedä miten rikas minun pitäisi olla, että ostaisin tuon hintaisen laukun.
Matkaan. Pistäisit sen 2000 kuitenkin johonkin saatanan väsyneeseen celinen terveysside-veskaan tai luikkavuikkaan joten lähde vaan suosiolla sivistämään itseäsi maailmalle ja lopeta blogien lueskelu.
En kumpaakaan, vaan maksaisin lainat pois.
Ehdottomasti käsilaukkuun. En erityisemmin välitä matkailusta.
Noin kalliin laukun voi varmaan myydä vielä kohtuulliseen hintaan eteenpäin jos se alkaa kyllästyttää. Matkasta ei jää käteen kuin hyvässä tapauksessa pöhöttynyt naama ja musta silmä, huonoimmassa tapauksessa kuppa tai jotain vakavampaa.
Mutta olenkin mies.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:29"]Matkaan. Pistäisit sen 2000 kuitenkin johonkin saatanan väsyneeseen celinen terveysside-veskaan tai luikkavuikkaan joten lähde vaan suosiolla sivistämään itseäsi maailmalle ja lopeta blogien lueskelu.
[/quote]
:DD