Uusi miesystäväni on kiusallisen selkeästi ihastunut ystävääni
Eli on seurusteltu n.4 kuukautta ja miesystäväni on selvästi ihastunut ystävääni. Satuimme näkemään kaupassa kun olimme olleet yhdessä n.2 kuukautta. Miehen silmät loisti niin, että minua hänen olisi kuulunut niin katsoa. Huomasin myös, että mies tuijotti lähes lumoutuneena ystäväni suuta. Sen jälkeen hän alkoi ottamaan ystäväni puheeksi häiritsevän usein. Olen meinannut menettää pinnani jo pari kertaa, mutta en halua näyttää, että olen mustasukkainen. Mielessä on myös käynyt, että mitäs jos heillä on jo suhde. Olemme n.50 vuotiaita kaikki, eli mistään teinidraamailusta ei ole kyse.
Kommentit (110)
Miksi jatkat tuollaista suhdetta?
Voi kauhia, pitäähän miehen saada koeajaa ystävä myös!
Miksi olet sellaisen ihmisen kanssa, joka saa sinut tuntemaan tuolla tavalla?
Ei taida olla teidän suhteella tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mustis-mummo :D
Puhko sen silmät niin se ei edes näe muita naisia kun eihän mies saa edes katsoa muita naisia jos joku nainen alentuu sen paskiaisen valitsemaan maksajaksi ja orjaksi
Vierailija kirjoitti:
Juu, parempi olisi olla sellaisen kanssa josta ei välitä :D
Miten miesystäväsi ottaa tämän ystäväsi puheeksi? Aina kun tapaatte?
Onko ystäväsi huomannut tämän miehen ihastuksen, tai kommentoinut sitä jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Puhko sen silmät niin se ei edes näe muita naisia kun eihän mies saa edes katsoa muita naisia jos joku nainen alentuu sen paskiaisen valitsemaan maksajaksi ja orjaksi
Mene terapiaan, mies. Juttusi pahenevat päivä päivältä. Vaikka olisi trolli.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että nainen vaan niin rakastunut ja jo tuossa iässä olisi ikävä menettää mies. Minun entiset naiskaverit on myös iskijöitä, parhaan kaverin kanssa tein välit selviksi eräästä sattuneesta syystä.
Voisi kysyä naiskaverilta suoraan miten on !
Kyllähän tuollainen kannattaa ottaa puheeksi kun sinua kalvaa.
Minkä ikäinen ystäväsi on? Onko selkeästi kaunis nainen? Voithan joskus heittää vitsillä miehelle, että taidat olla ihastunut ystävääni. Katso kuinka reagoi.
Kelpaat miehelle selvästi vain niin kauan kun mitään parempaa ei ole tarjolla. Suhteellanne ei ole tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, parempi olisi olla sellaisen kanssa josta ei välitä :D
Se, että on ihastunut ei tarkoita, että henkilö olisi sinulle oikea. Hän saa sinut tuntemaan noin, ei kannata jatkaa. Olet sitä paitsi oikeassa, mies on ihastunut kaveriisi. Hän ei voi olla kovin kiintynyt sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ystäväsi on? Onko selkeästi kaunis nainen? Voithan joskus heittää vitsillä miehelle, että taidat olla ihastunut ystävääni. Katso kuinka reagoi.
Ihastumisia tulee ja menee, mitä sitten?
Moukkamainen mies, et voi olla onnellinen tuollausen kanssa.
Ottaisin etäisyyttä. Sitten näkee mitä miesystävä tekee.