Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset innostuvat minusta vasta, kun kerron olevani lääkäri?

Vierailija
14.07.2015 |

Olen naisten suhteen aika kokematon yli 3-kymppinen mies. Kahdesta kympistä eteenpäin opiskelin enkä oikein tapaillut ketään, nyt olen kuitenkin aloittanut deittailun kun minulla on vakituinen työpaikka ja koulut takana. Kun olen treffeillä naisten kanssa, minusta tuntuu monesti, että he ovat tylsistyneitä eivätkä ollenkaan kiinnostuneita minusta. Mutta kun kerron olevani lääkäri, heidän silmät suurenevat, ryhti paranee ja yht'äkkiä he ikään kuin kiinnostuvatkin minusta.

Ovatko naiset oikeasti niin pinnallisia, että lääkärin ammatti muuttaa tylsän miehen haluttavaksi? Äitini opetti minulle, että kunnollinen nainen ei välitä miehen ammatista tai varallisuudesta.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta mulle kyllä kelpaisi lääkäri. Itse olen hoitaja. En tosin ole ikinä ollut treffeillä lääkärin kanssa. Voisikohan liittyä siihen että tuntuisi turvalliselta seurustella lääkärin kanssa?

Vierailija
62/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, isän veli ja veljeni ovat lääkäreitä. He ovat jääneet kehittymättömäksi pikkupojiksi henkisesti, statuksensa alle puristuksiin.

Kiinnostun äijistä, joilla pysyy vasara ja nainen kädessä. Ja joskus vaikka kirja tai sanomalehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain patologian laitoksella on jopa siivojat palkattu leikkaamaan ruumis auki, siihen kun ei koulutusta tarvita. Oli joskus iso juttu TS:ssa.

Vierailija
64/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:59"]

Isäni, isän veli ja veljeni ovat lääkäreitä. He ovat jääneet kehittymättömäksi pikkupojiksi henkisesti, statuksensa alle puristuksiin. Kiinnostun äijistä, joilla pysyy vasara ja nainen kädessä. Ja joskus vaikka kirja tai sanomalehti.

[/quote]

Tuskinpa on ammatin vika... Ettei vaan kulkis suvussa tuollainen..

Vierailija
65/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:08"]

Olen naisten suhteen aika kokematon yli 3-kymppinen mies. Kahdesta kympistä eteenpäin opiskelin enkä oikein tapaillut ketään, nyt olen kuitenkin aloittanut deittailun kun minulla on vakituinen työpaikka ja koulut takana. Kun olen treffeillä naisten kanssa, minusta tuntuu monesti, että he ovat tylsistyneitä eivätkä ollenkaan kiinnostuneita minusta. Mutta kun kerron olevani lääkäri, heidän silmät suurenevat, ryhti paranee ja yht'äkkiä he ikään kuin kiinnostuvatkin minusta.

Ovatko naiset oikeasti niin pinnallisia, että lääkärin ammatti muuttaa tylsän miehen haluttavaksi? Äitini opetti minulle, että kunnollinen nainen ei välitä miehen ammatista tai varallisuudesta.

[/quote]

Muista en tiedä. Itse en välitä ammatista tai varallisuudesta kumppanin suhteen. Kyllä se, mitä ja miten ihminen ajattelee ja suhtautuu muihin, on ratkaisevinta. Meikäläinen kun ei halua autoja, omakotitaloja, eikä paljon mitään muutakaan, mitä rahalla saa. Kun itse on vaatimaton, tuntuu että sellaisista, jotka tienaa paljon, ei löydy sitä sopivinta, koska on erilainen elämäntyyli.

Vierailija
66/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on jaksanut opiskella lääkäriksi, kyllä se kertoo jotakin ihmisen henkisistä kyvyistä. En käsitä miksi se olisi pinnallista, että tuntee vetoa sellaiseen ihmiseen. Toki lääkäreitäkin on erilaisia persoonia, mutta ei mielestäni ole mitään ihmeellistä siinä että tuo ammatin kertominen tekee hyvän vaikutuksen, ennemmin kuin neutraalin tai negatiivisen. Toisaalta taas, itse loukkaannun joka kerta kun treffiseuralaisen kiinnostus lopahtaa kun kerron olevani siivooja.

Vierailija
67/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:59"]

Isäni, isän veli ja veljeni ovat lääkäreitä. He ovat jääneet kehittymättömäksi pikkupojiksi henkisesti, statuksensa alle puristuksiin. Kiinnostun äijistä, joilla pysyy vasara ja nainen kädessä. Ja joskus vaikka kirja tai sanomalehti.

[/quote]

Tuskinpa on ammatin vika... Ettei vaan kulkis suvussa tuollainen..
[/quote]

Kysy äidiltäni, joka kulki 25v mukana lääkäreiden coctailtilaisuuksissa ja ystäväillanvietoissa. Lääkärit ovat tylsiä roolinsa vankeja ja toisiaan kohtaan harvinaisen kateellinen ja kaunainen ammattikunta. Mutta muistetaan toki ne poikkeukset.

Vierailija
68/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä lääkisopiskelijan kanssa. Ammatilla ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, oliko välillä mitään kemiaa. Ei ollut...

Vierailija
69/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mäkin ottanut heti lääkärin jos olisi ollut tarjolla. Ei niinkään se raha vaan se ammattitaito. Lisää ammatisi vaan hyvien puoliesi listaan samalla tavalla kuin ruskeat silmät ja hyvä kroppa. 

Vierailija
70/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielenkiinto ei heräisi tuosta,että olet lääkäri. mutta jos sanoisit,että olet lääkäri, koska haluat parantaa lapsia, heräisin mun mielenkiinto heti.

Vierailija
71/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokanaisella kannattaa olla lääkäri lähellä sitten 80-110 iässä,sen mukaan kandee elellä.

Vierailija
72/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, mun unelmamies ois autonkorjaaja! Lääkärit on hirmu stressaantuneita ja tosi outoja. Ja osalla, opiskelijoilla ainakin, kusi noussut päähän. Opiskelen yliopistossa ja lääkisläisilla on omat inside-piirinsä, ei sovi bileissäkään tulla juttelemaan :/

Vierailija
73/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri n ammattia, vaativuutta jne. Ei moni "siviili" tajua . Ja heidän tasoeroja .

Vierailija
74/74 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että ne saa tarvittaessa ilmasen diagnoosin josta ei tarvitse maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi