Miksi naiset innostuvat minusta vasta, kun kerron olevani lääkäri?
Olen naisten suhteen aika kokematon yli 3-kymppinen mies. Kahdesta kympistä eteenpäin opiskelin enkä oikein tapaillut ketään, nyt olen kuitenkin aloittanut deittailun kun minulla on vakituinen työpaikka ja koulut takana. Kun olen treffeillä naisten kanssa, minusta tuntuu monesti, että he ovat tylsistyneitä eivätkä ollenkaan kiinnostuneita minusta. Mutta kun kerron olevani lääkäri, heidän silmät suurenevat, ryhti paranee ja yht'äkkiä he ikään kuin kiinnostuvatkin minusta.
Ovatko naiset oikeasti niin pinnallisia, että lääkärin ammatti muuttaa tylsän miehen haluttavaksi? Äitini opetti minulle, että kunnollinen nainen ei välitä miehen ammatista tai varallisuudesta.
Kommentit (74)
Moni nainen pitää älykkyyttä ja aikaansaavuutta hyvinä ominaisuuksina miehelle, ja koulutustaso viestii näistä. Lääkärillä on lisäksi se plussa, että kykenee pelastamaan ihmishenkiä, ja nainen biologisesti tuntee vetoa sankareihin. Mitään negatiivista en näissä asioissa näe, enkä mitään väärää tai pinnallista.
Paksu lompakko. Se niitä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:14"]
Omillaan toimeentuleva nainen harvemmin innostuu nykyaikana siitä, että joku on lääkäri
[/quote]
Niinhän sitä voisi luullaa, mutta miksi joku Miranda Kerr seurustelee tällaisen ällöttävän näköisen miljonäärin kanssa vaikka on itsekin varmasti ihan hyvätuloinen? http://www.theshovel.com.au/wp-content/uploads/2013/12/kerr-packer.png
Statuksesta kiihottuminen on koodattu naisten geeneihin yhtä varmasti kuin miehillä isoista rinnoista kiihottuminen. Aina on muutama poikkeus jotka tykkää pienistä rinnoista tai jotka ei halua miljonääriä, mutta suurimpaan osaan tuo pätee.
Vai mietitkö, että jos et joskus voi tehdäkään ammattiasi, niin vaimon mielenkiinto sitten hiipuisi? On varmaan keinoja kuitenkin poimia pinnalliset ihmiset heidän joukostaan pois, joista oot kiinnostunut. Mutta kiva sulle, kun tuolla ammatilla saat useampia tutustumaan sinuun alkua pitemmälle (sillähän vain on oikeasti väliä) kuin työtön ammattitaidoton. En valittais tai harmittelis asiaa sinuna.
Tai älä kerro heti mitä teet, sano jotain ihan epämääräistä.
Status ja raha. Aikoinaan papit oli haluttuja puolisoita statuksen vuoksi, mutta ei enää. Varakas piispakaan ei kiinnosta niinkuin tavislääkäri, koska lääkäreiden status on korkeampi yhteiskunnassa juuri nyt.
Oot "parantaja" ja se varmaankin vetoaa naisiin, ainakin itseeni. Itse naisena kiinnostuisin ihan kenestä tahansa joka kertoisi olevansa lääkäri, sukupuolesta riippumatta. Haluisin kuulla itse työstä lisää! En kuitenkaan seurustelisi kanssasi, jos olisit muuten tylsä persoona. Oisit hyvä ystävä :)
N25
Fiksu nainen etsii hyvin toimeentulevaa, vakaata ja päämäärätietoista miestä. Minua huolestuttaisi enemmän, jos kertoisit olevasi päihdeongelmainen ja nainen innostuisi. Ei sillä, etteikö tietysti olisi kivaa hengata omasta tilanteesta kiinnostuneiden ihmisten kanssa. Mutta varmasti on monenlaista onnenonkijaa liikkeellä. Itsekin mielelläni ottaisin lääkärin tai muun hyväpalkkaisen miehen. Helpottaisi elämää kummasti kun edes toisen tulot yltäisivät yli neljän tonnin. Koeta joku kerta kertoa olevasi sairaanhoitaja. Löydät terveysalan miehestä kiinnostuneen hyvän naisen, jolle hyväpalkkaisuus ja korkeampi koulutus tulevat sitten myöhemmin bonarina.
Olet muuten tylsä. Ammattisi sen sijaan on kiinnostava.
Kai sitä lääkärin statusta voi käyttää myös naisten iskemiseen ;) Ihmettelinkin, miksi eräs mies niin aikaisessa vaiheessa tutustumista korosti olevansa lääkäri... Ei auttanut tällä kertaa. Ei napannut sittenkään :P
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:15"]
Ei lääkärillä noin paljon kirjoitusvirheitä olisi..
[/quote]
Ainakin mun lääkäreillä on melkein joka potilaskertomuksessa jotain virheitä.
Koska lääkärin olettaa tuntevan naisen fysiikan ja olevan hyvä sängyssä.
Exäni suorastaan metsästi lääkäreitä ja juristeja, mitäs siinä motiiveja pohtiessa. Itse jätän mainitsematta kokonaan tulotasoni vaikka en lääkäri itse olekkaan. Naisista löytyy niin monenlaista ja ihan ihme käsityksin varustettua yksilöä. Mutta usko vaan rahalla ja statuksella on väliä. Niin ja eihän niillä tuloilla ole merkitystä mutta kiva auto, asunto, kesämökki saa aikaan vaikutuksen. Niin, ei väliä...
Lisää siihen vielä että olet erikoistunut patologiaan ja katso reaktio. Olisi kiinnostavaa tietää miten mielikuva ruumiita työkseen leikkelevästä sänkykumppanista näkyy naisten kiinnostuksessa.
Jos etsisin miestä -ja en nyt sitä tee- niin ilman muuta haluaisin, että mieskin on koulutettu ja siis minun arvomaailmassani älyllinen ja kiinnostava ihan tuon takia. Sen lisäksi pitäisi olla muutenkin kiva ja sopiva. Lääkäri ei luultavasti ole ihan tyhjätasku tai joudu työttömäksikään. Toki naisetkin katsastavat potentiaalista lastensa isää.
Miksi menet tuntemattomien kanssa treffeille? Ei hyvä alku millekään. Voit joutua vedätetyksi ja hyväksikäytetyksi, muijat osaa kyllä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:34"]
Lisää siihen vielä että olet erikoistunut patologiaan ja katso reaktio. Olisi kiinnostavaa tietää miten mielikuva ruumiita työkseen leikkelevästä sänkykumppanista näkyy naisten kiinnostuksessa.
[/quote]Muuten hyvä mutta patologit ei leikkele ruumiita.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:38"]
[/quote]Muuten hyvä mutta patologit ei leikkele ruumiita.
[/quote]
Ketkä sitten?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:32"]
Fiksu nainen etsii hyvin toimeentulevaa, vakaata ja päämäärätietoista miestä. Minua huolestuttaisi enemmän, jos kertoisit olevasi päihdeongelmainen ja nainen innostuisi. Ei sillä, etteikö tietysti olisi kivaa hengata omasta tilanteesta kiinnostuneiden ihmisten kanssa. Mutta varmasti on monenlaista onnenonkijaa liikkeellä. Itsekin mielelläni ottaisin lääkärin tai muun hyväpalkkaisen miehen. Helpottaisi elämää kummasti kun edes toisen tulot yltäisivät yli neljän tonnin. Koeta joku kerta kertoa olevasi sairaanhoitaja. Löydät terveysalan miehestä kiinnostuneen hyvän naisen, jolle hyväpalkkaisuus ja korkeampi koulutus tulevat sitten myöhemmin bonarina.
[/quote]
Epärehellisyys ja toisten ihmisten testailu eivät välttämättä miellytä suoraselkäisiä periaatteelisia ihmisiä. Turha vaatia luottamusta, jos itse ei ole luotettava.
Exäni suorastaan metsästi lääkäreitä ja juristeja, mitäs siinä motiiveja pohtiessa. Itse jätän mainitsematta kokonaan tulotasoni vaikka en lääkäri itse olekkaan. Naisista löytyy niin monenlaista ja ihan ihme käsityksin varustettua yksilöä. Mutta usko vaan rahalla ja statuksella on väliä. Niin ja eihän niillä tuloilla ole merkitystä mutta kiva auto, asunto, kesämökki saa aikaan vaikutuksen. Niin, ei väliä...
[/quote]
Juuri tuosta syystä inhoan deittailla nykyisin. Miehet olettavat, että naisena innostun kun mies hehkuttaa työtä, koulutusta, autojen määrää, kesämökin sijaintia ja kalliita harrastuksia. Onhan se selvä, että tuollainen varmaan sitten naisiin toimii.
Minuun ei tosiaankaan. Etsin rehellistä ja aitoa miestä parisuhteeseen. En miestä, joka haluaa menestyä materian ja egonsa takia ja vielä olettaa kaikki naiset statuksen perässä juoksijoiksi...
Luuletko että hehkutan, yritetty piilottaa parhaan mukaan...
Aloittaja tuskin on lääkäri mutta sehän ei haittaa menoa. Muut lääkärit kuin kirurgit ovatkin sitten aivan onnettomia tunareita. Jos osaa käyttää nettiä voi olla lääkäri. Pelkkiä reseptiautomaatteja.