Miksi naiset innostuvat minusta vasta, kun kerron olevani lääkäri?
Olen naisten suhteen aika kokematon yli 3-kymppinen mies. Kahdesta kympistä eteenpäin opiskelin enkä oikein tapaillut ketään, nyt olen kuitenkin aloittanut deittailun kun minulla on vakituinen työpaikka ja koulut takana. Kun olen treffeillä naisten kanssa, minusta tuntuu monesti, että he ovat tylsistyneitä eivätkä ollenkaan kiinnostuneita minusta. Mutta kun kerron olevani lääkäri, heidän silmät suurenevat, ryhti paranee ja yht'äkkiä he ikään kuin kiinnostuvatkin minusta.
Ovatko naiset oikeasti niin pinnallisia, että lääkärin ammatti muuttaa tylsän miehen haluttavaksi? Äitini opetti minulle, että kunnollinen nainen ei välitä miehen ammatista tai varallisuudesta.
Kommentit (74)
Lääkäri nyt sattuu olemaan arvostetuimpien ammattien kärkikastia. Ei kai sitä tarvitse lähteä avaamaan, miksi näin on.
Olen antanut lääkärillekin pakit, koska kemiat ei kohdanneet. Lääkärin koulutus on hyvä mielenkiinnon herättäjä deittaillessa mutta suhteen eteneminen seuraavalle tasolle edellyttää sitten muutakin. Arvostan miehessä kiltteyden lisäksi älykkyyttä ja hyvä koulutus on siitä hyvä indikaattori.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:34"]
Exäni suorastaan metsästi lääkäreitä ja juristeja, mitäs siinä motiiveja pohtiessa. Itse jätän mainitsematta kokonaan tulotasoni vaikka en lääkäri itse olekkaan. Naisista löytyy niin monenlaista ja ihan ihme käsityksin varustettua yksilöä. Mutta usko vaan rahalla ja statuksella on väliä. Niin ja eihän niillä tuloilla ole merkitystä mutta kiva auto, asunto, kesämökki saa aikaan vaikutuksen. Niin, ei väliä...
[/quote]
Juuri tuosta syystä inhoan deittailla nykyisin. Miehet olettavat, että naisena innostun kun mies hehkuttaa työtä, koulutusta, autojen määrää, kesämökin sijaintia ja kalliita harrastuksia. Onhan se selvä, että tuollainen varmaan sitten naisiin toimii.
Minuun ei tosiaankaan. Etsin rehellistä ja aitoa miestä parisuhteeseen. En miestä, joka haluaa menestyä materian ja egonsa takia ja vielä olettaa kaikki naiset statuksen perässä juoksijoiksi...
[/quote]
Niin ja toisaalta, et joko ymmärtänyt kirjoitukseni pointtia tai halusit tuoda esiin toisen näkökulman miesten mahdollisesta käyttäytymisestä.
Itse olen menestyvä nainen. Minulle miehessä tärkeämpiä piirteita ovat ulkonäkö, hauskuus ja lojaalisuus. Pitäisikö sinun tapailla menestyviä naisia, niin ei tarvitse pelätä siipeilijöitä jos kerran noin pelkäät tuota :D ainiin, menestyvät naiset arvostavat ehkä muita piirteitä enemmän :D
Patologien potilaista suurinosa ovat eläviä. Toki heille kuuluu lääketieteelliset ruuminavaukset mutta suurinosa siis eläviä. Patologit työskentelevät mikroskoopeilla katsellen leikkeitä ja tunnistaen solu- ja kudosmuutoksia, etisen syöpää ja muita poikkeavuuksia. Oiekuslääkärit "leikkelevät ruumiita". Ja molemat siis köyneet omat 6 vuoden erikoistumisopinnot. Suurinpiirtein noin, olen vain bioanalyytikko.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:51"]Itse olen menestyvä nainen. Minulle miehessä tärkeämpiä piirteita ovat ulkonäkö, hauskuus ja lojaalisuus. Pitäisikö sinun tapailla menestyviä naisia, niin ei tarvitse pelätä siipeilijöitä jos kerran noin pelkäät tuota :D ainiin, menestyvät naiset arvostavat ehkä muita piirteitä enemmän :D
[/quote]
Mitkä ihmeen menestyvät naiset? Tarkoitat kai lukeneet hyvämuistiset naiset.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:15"]
No se on kiinnostava ominaisuus, aivan kuin mikä tahansa muukin. Miksei siitä saisi innostua? Oikeastaan? Ap?
[/quote]
Miksi se muka on niin kiinnostava? Tuskin olisi sama reaktio jos kertoisin olevani sairaanhoitaja.
AP
[/quote]
Tuliko yllätyksenä, että toiset ammatit ovat kiinnostavampia kuin toiset? Varmasti itsekin pidät joitain asioita toisia kiinnostavampina?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:45"]
Exäni suorastaan metsästi lääkäreitä ja juristeja, mitäs siinä motiiveja pohtiessa. Itse jätän mainitsematta kokonaan tulotasoni vaikka en lääkäri itse olekkaan. Naisista löytyy niin monenlaista ja ihan ihme käsityksin varustettua yksilöä. Mutta usko vaan rahalla ja statuksella on väliä. Niin ja eihän niillä tuloilla ole merkitystä mutta kiva auto, asunto, kesämökki saa aikaan vaikutuksen. Niin, ei väliä...
[/quote]
Juuri tuosta syystä inhoan deittailla nykyisin. Miehet olettavat, että naisena innostun kun mies hehkuttaa työtä, koulutusta, autojen määrää, kesämökin sijaintia ja kalliita harrastuksia. Onhan se selvä, että tuollainen varmaan sitten naisiin toimii.
Minuun ei tosiaankaan. Etsin rehellistä ja aitoa miestä parisuhteeseen. En miestä, joka haluaa menestyä materian ja egonsa takia ja vielä olettaa kaikki naiset statuksen perässä juoksijoiksi...
[/quote]
Niin ja toisaalta, et joko ymmärtänyt kirjoitukseni pointtia tai halusit tuoda esiin toisen näkökulman miesten mahdollisesta käyttäytymisestä.
[/quote]
Pääasiassa tuohon kommenttini oli vastaus, jos kerta ymmärsit mitä kommenttini tarkoitti. Meille osalle ei ole väliä rahalla ja statuksella.
Oot ruma ja tylsä, mutta sulla on status ja rahaa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:38"]
Lisää siihen vielä että olet erikoistunut patologiaan ja katso reaktio. Olisi kiinnostavaa tietää miten mielikuva ruumiita työkseen leikkelevästä sänkykumppanista näkyy naisten kiinnostuksessa.
[/quote]Muuten hyvä mutta patologit ei leikkele ruumiita.
[/quote]
Ketkä sitten?
[/quote] Kuolemansyyn tutkijat. Patologit lähinnä tutkii ihmisestä otettuja näytteitä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:51"]Itse olen menestyvä nainen. Minulle miehessä tärkeämpiä piirteita ovat ulkonäkö, hauskuus ja lojaalisuus. Pitäisikö sinun tapailla menestyviä naisia, niin ei tarvitse pelätä siipeilijöitä jos kerran noin pelkäät tuota :D ainiin, menestyvät naiset arvostavat ehkä muita piirteitä enemmän :D [/quote] Mitkä ihmeen menestyvät naiset? Tarkoitat kai lukeneet hyvämuistiset naiset.
[/quote]
Sovinisti bongattu.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:52"]
Patologien potilaista suurinosa ovat eläviä. Toki heille kuuluu lääketieteelliset ruuminavaukset mutta suurinosa siis eläviä. Patologit työskentelevät mikroskoopeilla katsellen leikkeitä ja tunnistaen solu- ja kudosmuutoksia, etisen syöpää ja muita poikkeavuuksia. Oiekuslääkärit "leikkelevät ruumiita". Ja molemat siis köyneet omat 6 vuoden erikoistumisopinnot. Suurinpiirtein noin, olen vain bioanalyytikko.
[/quote]
huh huh noita kirjoitusvirheitä.. SORI! Ja jos nusastaan vielä pilkkua niin patologit eivät itse välttämättä leikkele vaan heillä on avustajat sitä varten. Itse he sitten ottavat elimet kerrallaan ja käyvät ne läpi. Tai jotain sinne päin.
No mä kerron lääkärin vaimon näkökulmasta ammatin hyviä puolia: se on ihmisläheinen, opettaa paljon erilaisista ihmisistä ja näiden taustoista. Lisää siis ihmistuntemusta. Lisäksi mies on kiinnostunut terveellisistä elintavoista ja hygieniasta. Kun näkee huonosti voivia ihmisiä, jotka olisivat voineet vaikuttaa terveyteensä valinnoillaan, se herättää kummasti. On turvallista ja käytännöllistä lapsiperheissä, kun on lääkäri paikalla jne.. :) Mutta ei tosirakkaus sitä ammattia katso. Minä rakastin omaani sekatyöläisenäkin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:54"]
Lisää siihen vielä että olet erikoistunut patologiaan ja katso reaktio. Olisi kiinnostavaa tietää miten mielikuva ruumiita työkseen leikkelevästä sänkykumppanista näkyy naisten kiinnostuksessa.
[/quote]
Ketkä sitten?
[/quote] Kuolemansyyn tutkijat. Patologit lähinnä tutkii ihmisestä otettuja näytteitä.
[/quote] Oikeuslääkäri tosiaan lienee oikempi nimitys.
[/quote]
Ketkä sitten?
[/quote]
Eipä taida olla suomalainen termi vaan tuttu amerikkailaisesta fiktiosta.
Koska teho-osasto ja muut lääkärihömpät...
Ja miehet puolestaan kaikkoavat, kun kertoo olevansa lääkäri... Välttelen alani paljastamista niin pitkään kuin mahdollista, pelkästään "hoitoalalla" oleva nainen ei ole läheskään yhtä pelottava
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:56"]
[/quote]
Ketkä sitten?
[/quote]
Eipä taida olla suomalainen termi vaan tuttu amerikkailaisesta fiktiosta.
[/quote] Korjattu jo ennen sua.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:21"]Ollessani lääkiksessä sai pesää tosiaankin helposti. Kun jätinkin opinnot kesken ja vaihdoin alaa minusta tuli näkymätön.
Miehen status selittää väh. 60% viehätysvoimasta. Loput tulee ulkonäöstä ja persoonallisuudesta.
[/quote]
Mites naisten prossat menee?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:51"]
Itse olen menestyvä nainen. Minulle miehessä tärkeämpiä piirteita ovat ulkonäkö, hauskuus ja lojaalisuus. Pitäisikö sinun tapailla menestyviä naisia, niin ei tarvitse pelätä siipeilijöitä jos kerran noin pelkäät tuota :D ainiin, menestyvät naiset arvostavat ehkä muita piirteitä enemmän :D
[/quote]
No sä et itse ole kovin mukava... Minun menestyjäystäväni (naiset) ovat eniten niitä, joille kelpaa vain korkeakoulutetut valioyksilöt. Taviksilla ei ole niin väliä eivätkä laadi vaatimuslistoja.
Olet lääkäri = omaat kunnianhimoa, olet melko hyväpalkkainen ja sinulla on kykyä ja halua ottaa vastuuta. Nämä ainakin itselle tulee mieleen.