Miksi naiset innostuvat minusta vasta, kun kerron olevani lääkäri?
Olen naisten suhteen aika kokematon yli 3-kymppinen mies. Kahdesta kympistä eteenpäin opiskelin enkä oikein tapaillut ketään, nyt olen kuitenkin aloittanut deittailun kun minulla on vakituinen työpaikka ja koulut takana. Kun olen treffeillä naisten kanssa, minusta tuntuu monesti, että he ovat tylsistyneitä eivätkä ollenkaan kiinnostuneita minusta. Mutta kun kerron olevani lääkäri, heidän silmät suurenevat, ryhti paranee ja yht'äkkiä he ikään kuin kiinnostuvatkin minusta.
Ovatko naiset oikeasti niin pinnallisia, että lääkärin ammatti muuttaa tylsän miehen haluttavaksi? Äitini opetti minulle, että kunnollinen nainen ei välitä miehen ammatista tai varallisuudesta.
Kommentit (74)
" Ryhti paranee ja silmät suurenevat" :)
Omillaan toimeentuleva nainen harvemmin innostuu nykyaikana siitä, että joku on lääkäri
Baarissa irtoaa pilluakin paremmin, kun sanoo opiskelevansa lääkiksessä.
Ei lääkärillä noin paljon kirjoitusvirheitä olisi..
No se on kiinnostava ominaisuus, aivan kuin mikä tahansa muukin. Miksei siitä saisi innostua? Oikeastaan? Ap?
AP ei ole lääkäri vaan jostain syystä katkera
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:15"]Baarissa irtoaa pilluakin paremmin, kun sanoo opiskelevansa lääkiksessä.
[/quote]
Siis itse en edes opiskele lääkiksessä, mutta kyllä se suurimmalle osalle humalaisia naisia menee läpi ja haarat aukeaa melkein heti.
Varmaan kurjaa olla tylsä lääkäri. Toisaalta voisit olla tylsä työtön, jolloin tuskin näkisit silmien suurenevan ja ryhtien paranevan... Kokeile vaikka ensi kerralla!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:15"]
No se on kiinnostava ominaisuus, aivan kuin mikä tahansa muukin. Miksei siitä saisi innostua? Oikeastaan? Ap?
[/quote]
Miksi se muka on niin kiinnostava? Tuskin olisi sama reaktio jos kertoisin olevani sairaanhoitaja.
AP
Ollessani lääkiksessä sai pesää tosiaankin helposti. Kun jätinkin opinnot kesken ja vaihdoin alaa minusta tuli näkymätön.
Miehen status selittää väh. 60% viehätysvoimasta. Loput tulee ulkonäöstä ja persoonallisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:21"]
[/quote]
Miksi se muka on niin kiinnostava? Tuskin olisi sama reaktio jos kertoisin olevani sairaanhoitaja.
AP
[/quote]
En tiedä miksi se on. Tuskin se ihan kaikkia kiinnostaa. Mutta useampia, kuin sh kuitenkin. Moni innostuu vaikkapa gooteista, minä en. Miksi? En tiedä, mutta niin se vain on. Et ainakaan oo sit psykiatri.
Luulisi lääkärin tietävän mitä nainen haluaa miehestä.
Lääkäri on Jumalasta seuraava. Siksi.
Entäs sitten kun naisille selviää että et olekaan lääkäri?
Lääkärin ammatti on ihmisten mielissä suuren auttajan ammatti kuitenkin. Myös muiden arvostama. Minusta on jotenkin tekopyhää, ettei sillä sovi olla väliä.
Koita tuoda ammattisi huonot puolet esiin, ne ehkä ne silmät sit taas palaavat normaalin kokoisiksi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 15:21"]
[/quote]
AP
[/quote] Koska lääkäri on viisas ja viisas mies on seksikäs.
Ovat. Ja ei, eivät ole kunnollisia.