Kumman naisen elämä kiinnostaa sinua enemmän?
Tässä kaksi täysin erilaista instatiliä, joissa kummassakin esitellään lifestyle-snapshotteja naisen elämästä. Kumpi kiinnostaa sinua enemmän? Kummasta elämäntavasta haluaisit omaan elämääsi murusia?
Kommentit (19)
Ei oikeastaan kumpikaan, mutta jos pakko valita, niin B. A ei voisi vähempää kiinnostaa ja B:n extremeharrastukset eivät myöskään.
Kummankin naisen elämät suht erilaisia verratessaa omaani. Luulen, että B naisella olisi enemmän kiinnostavia tarinoita ja kokemuksia jaettavanaan. Tietenkään kuvien perusteella on mahdoton luoda todellista kuvaa ihmisestä. Vaikka A naisesta voi ajatella aika pinnallisesti/pinnallisena tyyppinä, voi sieltä instagramin takaa paljastua vaikka minkälainen persoona!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:19"]Ei oikeastaan kumpikaan, mutta jos pakko valita, niin B. A ei voisi vähempää kiinnostaa ja B:n extremeharrastukset eivät myöskään.
[/quote]
Onpa ankean kuuloista ajattelua "ei voisi vähempää kiinnostaa"
Avaamatta kumpaakaan voin sanoa että jonkun randomin instatili tai elämä ei kyllä kiinnosta yhtään jos ei oikeasti ole saanut jotain kiinnostavaa tai suurta aikaiseksi ja sellaisilla ihmisillä ei todennäköisesti instaa ole. Ja kyllä, avasin ketjun ja vastasin siihen koska luulin aiheen olevan kiinnostavampi.
Ehdottomasti A. Kauniit esineet kiinnostavat enemmän kuin kivet ja kalliot.
Kummankaan ei kiinnosta tippaakaan. Jos olisi ihan pakko valita noista, niin sitten B.
Millaiset jutut teitä kiinnostaa, jotka sanotte ettei kumpikaan noista tileistä kiinnosta? Antakaa vähän esimerkkejä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:21"]
Kummankin naisen elämät suht erilaisia verratessaa omaani. Luulen, että B naisella olisi enemmän kiinnostavia tarinoita ja kokemuksia jaettavanaan. Tietenkään kuvien perusteella on mahdoton luoda todellista kuvaa ihmisestä. Vaikka A naisesta voi ajatella aika pinnallisesti/pinnallisena tyyppinä, voi sieltä instagramin takaa paljastua vaikka minkälainen persoona!
[/quote]Eipä kalliokiipeilystä ja kajakoinnista kummoisia kertomuksia saa aikaiseksi. Paras ystäväni on boulderoinut ympäri maailmaa, eikä hänellä ole kyllä mitään mielenkiintoisia juttuja reissuiltaan. Mennään kohteeseen, kiipeilllään, ihaillaan kivoja maisemia, tavataan toisia boulderoijia, palataan kotiin.
Mikä/kuka toi daydreaming sussu on? Muistuttaa minttu virtasta, logoa logon päälle. Joku rikkaan miehen pikku elättivaimo vai itse ansioitunut?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:23"]
Avaamatta kumpaakaan voin sanoa että jonkun randomin instatili tai elämä ei kyllä kiinnosta yhtään jos ei oikeasti ole saanut jotain kiinnostavaa tai suurta aikaiseksi ja sellaisilla ihmisillä ei todennäköisesti instaa ole. Ja kyllä, avasin ketjun ja vastasin siihen koska luulin aiheen olevan kiinnostavampi.
[/quote]
Onpas sulla kapea katsantokanta maailmaan ja ihmisiin. Vain jotain suurta (Mitä sekin tarkoittaa?!) saavuttaneet kiinnostavat? Rajaat tällä ennakkoluuloisella kriteerillä aika monta ihmistä, elämänkokemusta ja seikkailua pois. Muutenkin kirjoitat vähän tautologisesti "Ei kiinnosta, koska ei ole kiinnostavaa" :D
A ehdottomasti.
Omasta elämästä löytyy molempia. A-osuus kuitenkin minulle tärkeämpi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:23"]
[/quote]Instagram-tilejä seurataan niiden antamien visuaalisten virikkeiden takia. Mielenkiintoinen persoonallisuus, erikoinen elämäntapa tai suuret saavutukset eivät tee kenenkään tilistä hyvää, vaan siihen vaaditaan kuvaustaitoja. -7
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:27"]
Millaiset jutut teitä kiinnostaa, jotka sanotte ettei kumpikaan noista tileistä kiinnosta? Antakaa vähän esimerkkejä.
[/quote]Lasten kanssa puuhailu, muskari, puistossa käyminen, vaikka mikä!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:27"]
[/quote]Lasten kanssa puuhailu, muskari, puistossa käyminen, vaikka mikä!
[/quote]
Sua siis kiinnostaa vain ja ainoastaan arki? Etkö sä haaveile mistään vaihtelusta?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:28"]Mikä/kuka toi daydreaming sussu on? Muistuttaa minttu virtasta, logoa logon päälle. Joku rikkaan miehen pikku elättivaimo vai itse ansioitunut?
[/quote]
Tällä on infottu että joku kosmetologi!!
Nolo Mussu, wannabe-wanharaha! :'D
No ei ginost kumpikaa. Seuraan vaan lifeofsiljaa ja kissiesiä
Ei mua kiinnosta kenenkään taviksen elämä, mutta B:n kuvia mielummin seurailisin. Off ski ja muu extreme on mun mielestä aika pelottavaa ja näen laskettelusta usein painajaisiakin. En itse ottaisi elämäntavakseni asua vuorilla, jotkut reissut on ihan mukavia. A on tappavan tylsä, pelkkää meikkiä ja laukkua.
B ehdottomasti