Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kosmetologilla. Järkytyin

Vierailija
14.07.2015 |

Tilasin ajan kulmien värjäykseen. Sanoin ettei mitään kamalan mustaa väriä laita. Ei kysellyt mitään että haluanko ruskeat vai miten. Mustat laittoi kuitenkin, olen pettynyt.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin kulmien värjäys ja nyppiminen. Aikaa hujahti 10 minuuttia ja maksoi 20 euroa. Hyih! Vois käydä useammin jos ei olisi tuollaista rosvousta.

Vierailija
2/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä lähtee väriä parin ekan pesun aikana, kyllä se musta rusekaksi vielä muuttuu. Olin kerran kosmetologilla, enkä toista kertaa mene ainakaan sille tytölle (oli tuskin kahtakymmentä kesää nähnyt..). Värjäsi ne kulmat, ok, mutta kun alkoi nyppimään, joka toisella kertaa nappasi palan ihoa mukana. Mulla ei ole ikinä tullut nyppimisestä verta mutta nyt oli monta veristä pistettä ja sattui ihan törkeästi. Ripset värjäsi myös, pyyhkäisi itse ehkä kerran tai kaksi ja sanoi että jos haluat siistiä itse väriä pois niin ole hyvä. Ja hänen "putsauksensa" jäljiltä olin kuin vastavärinen banda... Liekö kohteluuni vaikuttanut se, että olin lahjakortin kanssa liikkeellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmaväri vaalenee parissa pesussa todella paljon kun väri irtoaa ihosta ja karvoista. Kulmat ovat sellaiset että ne kannattaa poikkeuksetta pistää vähän liian tummaksi ettei tule reklamaatiota kun yhden saunareissun jälkeen ei ole väriä jäljellä missään.

Vierailija
4/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset palvelut ja maikit ja hiukset pitäisi kieltää lailla niin oppisivat naisetkin arvostamaan luonnollista kauneutta. Oksettavaa on muodin silmanlume ja kusetus. Mutta maksakaa toki itsenne kipeiksi. Näytätte seuraavana päivänä kuitenkin jo perseeltä.

Vierailija
5/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:40"]

Tämmöiset palvelut ja maikit ja hiukset pitäisi kieltää lailla niin oppisivat naisetkin arvostamaan luonnollista kauneutta. Oksettavaa on muodin silmanlume ja kusetus. Mutta maksakaa toki itsenne kipeiksi. Näytätte seuraavana päivänä kuitenkin jo perseeltä.

[/quote]

Miksi olet noin ilkeä?

Vierailija
6/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei vaan osaa. Kaikkein parhaimman tuloksen saa kun laittaa tummanruskeaa ja vaaleanruskeaa sekaisin.

Vierailija
7/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:46"]Suomalaiset ei vaan osaa. Kaikkein parhaimman tuloksen saa kun laittaa tummanruskeaa ja vaaleanruskeaa sekaisin.
[/quote]

Väärin,paras tulee tummanruskeasta ja tipasta harmaata. Riippuen toki asiakkaasta. Pelkistä ruskeista jää todella lämmin väri, mikä sopii ainoastaan luonnollisille punapäille.

Vierailija
8/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako puhua asioista joista ei tiedä kunnolla! 15 vuotta kosmetologin työtä takana ja "muutamia" kestovärjäyksiä tehneenä tiedän että jokaiselle on sekoitettava omalla kaavalla värit! Ei voi sano että ruskea sopii kaikille.. väri tarttuu erillälailla karvasta, karvan tiheydesta ja paksuudesta sekä hapetteen määrästä riippuen.

Vierailija
9/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:27"]Mulle tehtiin kulmien värjäys ja nyppiminen. Aikaa hujahti 10 minuuttia ja maksoi 20 euroa. Hyih! Vois käydä useammin jos ei olisi tuollaista rosvousta.
[/quote]

Tuohan on halpa! Olen luullut, että pelkkä nyppiminen maksaa monta kymppiä :D Taidampa alkaa käymään, inhoan kun pitää itse nyppiä. Alkaa aivastuttaa aina.

Vierailija
10/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:52"]Kannattaako puhua asioista joista ei tiedä kunnolla! 15 vuotta kosmetologin työtä takana ja "muutamia" kestovärjäyksiä tehneenä tiedän että jokaiselle on sekoitettava omalla kaavalla värit! Ei voi sano että ruskea sopii kaikille.. väri tarttuu erillälailla karvasta, karvan tiheydesta ja paksuudesta sekä hapetteen määrästä riippuen.
[/quote]

Hapetteen määrällä ei itseasiassa ole kauheasti tekemistä värin tarttumisen kanssa kunhan sitä ei ole liian vähää.

Vierailija
11/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:40"]

[/quote]

Miksi olet noin ilkeä?

[/quote]

Koska minua vituttaa kaikki feikkaaminen ja peittely.

Vierailija
12/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:52"]Kannattaako puhua asioista joista ei tiedä kunnolla! 15 vuotta kosmetologin työtä takana ja "muutamia" kestovärjäyksiä tehneenä tiedän että jokaiselle on sekoitettava omalla kaavalla värit! Ei voi sano että ruskea sopii kaikille.. väri tarttuu erillälailla karvasta, karvan tiheydesta ja paksuudesta sekä hapetteen määrästä riippuen.
[/quote]

Sitten tiedät myös että ei niitä sävyjä kovin montaa ole eikä se kulmien värjäys mitään kovin haastavaa ole. Edes se värien sekoittaminen. :D

Vierailija
13/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette värjää itse? Maailman helpoin ja nopein juttu ja paketista saa monen monta kertaa,joten myös halpaa.

Vierailija
14/14 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan kulmien värin ja nyppimisen nykyään kampaajalla. Käy kätevästi siinä värin ja leikkauksen yhteydessä. Vain 14 €.