Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella ruma ja ällöttävä mies - naiset pilaavat elämäni

Vierailija
14.07.2015 |

Vaikka olen hyväksynyt yksinoloni enkä lähesty ketään. Tuntuu vaan, etten saa sanoa sanaakaan kellekään naiselle mistään, kun heti tulee hirveet ällötysreaktiot ''hyi yrittääks toi iskee mua'' kun yrittää puhua normaaleista asioista.. Miksi en saa vaan elää normaalisti yksin mutta silti puhua ihmisille? :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vielä aika nuori... Tuollaiset ongelmat kyllä yleensä häviää aikuisten iässä, ainakin jos lähestymiset on muualla kuin yöelämässä. Siellä kyllä naiset helposti olettaa toki että jokainen juttelemaan tulija on pillun vonkaaja ja iskijä.

Vierailija
2/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa ei ole vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on siinä että olet paska. Naisissa ei ole vikaa. Naisten ei tarvitse miettiä nussiiko menemään.

Vierailija
4/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa naisista minullekin melko avoimesti inhonsa näyttää, jos luulevat minun yrittävän iskeä heitä. Yritän ajatella, että se on vain minun ulkonäköni, jolle nämä henkilöt naamojaan nyrpistelevät, ei persoonallisuuteni tai luonteeni. Enemmän harmittaa joskus, kun tuntemattomat aikuiset ihmiset pilkkaavat ulkonäköäni ihan vain pilkkaamisen ilosta. Se harmittaa sekä minun puolestani, koska joudun ilkeämielisen sanailun kohteeksi, vaikka en kenellekään pahaa tee, että pilkkaajien itsensä puolesta, koska jostain se tarve pilkaamiseenkin kumpuaa. Itseensä ja elämäänsä tyytyväinen ihminen ei koe tarvetta pahoittaa toisen mieltä.

Vierailija
12/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te komeat ihanat miekkoset välittäkö typerien pissisten mollaamisista, käytös juontaa vain heidän omasta ÄO:staan. Pilkan kohteeksi nyt voi joutua kuka vain ulkonäöstään riippumatta.
Suomalaiset kun eivät ole yleensä tottuneet vieraan henkilön kanssa jutusteluun, jolloin se saattaa alkaa tuntumaan iskuyritykseltä tms.

Vierailija
13/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joka kerta, kun joku mies tulee yöelämässä juttelemaan mulle, se on ollut pillun perässä. En enää uskalla olla alkuun kohtelias ja jutella viattomasti niitä näitä. Kun sitten ne luulee että "ahaa, tolta saa" ja pistää kakkosvaihteen päälle :/ Sit niistä ei meinaa millään päästä eroon. Kerran yks lähti mun perään bileistä, se pakkohalasi mua puhui kuin ihana oon ja pitäis mennä niile yms. Onneks se oli tosi kännissä, niin kävelin vain nopeammin kuin se, kunhan sain itseni rimpuiltua irti. Näin poliisiautonkin siinä lähellä ja yritin niille huikata, mutta ne ei huomannut. Se oli ollut joku feikkaaja. Kyseessä oli opiskelijabileet, joihin ainoastaan meidän opiskelijat pääsi. Sen jutuista huomasi heti, ettei se ymmärrä fysiikasta hölkäsen pöläystä. Kyllä pelotti. Uudestaan en tuollaiseen tilanteeseen halua.

Vierailija
14/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on sanoa vaikka tiedän kuulostavani vähän kehnolta ihmiseltä.

Olen jäänyt kiltteyttäni juttelemaan monien ihmisten kanssa ja kuuntelemaan heitä, niin mummojen, pappojen vaarien, mukaanlukien myös kenties hieman reppanoiden ja ei-niin-ylevällä-ulkonäöllä-varustettujen miespuoleisten kanssa ja pam, lähes poikkeuksetta siitä seuraa takertuminen. Eli 98% kyseessä on ollut pohjimmiltaan niin epätivoinen miehentekele että oksat pois. Lähes aina minusta on koitettu leipoa äitiä/elämän täyttäjää/onnen lähdettä vain kun olen alkanut juttelemaan ja se ystävällinen jutustelu (ILMAN FLIRTTIÄ) on tulkittu reippaasti yli. Se (minun puolelta viaton ja väkinäinen) jutteleminen on ollut ilmeisesti näille miehille jonkunlainen lupaus merkillisestä omistussuhteesta, käytös on ainakin todella rajatonta eikä yhtään ymmärretä mikä on sopivaa ja mikä ei.

Tämä on siis vain minun rajattu kokemus aiheesta mutta nykyään en tosiaan harrasta tätä kiltteyttä enää kovin mielelläni vaan päinvastoin, haistaessani edes vähän takertuvuutta ja läheisriippuvuutta otan jo valmiiksi nurjan ilmeen naamalleni koska se rumba on jo nähty. Minulla ei todellakaan ole resursseja, kykyä eikä toisaalta pienintäkään halua kannatella muita ja täyttää kenenkään elämää.

Ehkäpä monella on vastaavanlaisia kokemuksia taustalla?

Vierailija
15/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset joille puhut, ovat näköjään juntteja. Mikä järki alkaa haukkumaan toista, miksi ei voi vaan kohteliaasti sanoa että ei hae seuraa.
Kyllä minulle ainakin saa tulla puhumaan kuka tahansa, kunhan puhuu kivoja ja asiallisia juttuja. Mitään haukkumista en kyllä jaksa kuunnella.
Ei minulla ole mitään naama- tai ikärajaa. Ja kumma kyllä, minulle tullaan puhumaan paljon muutenkin kuin iskumielessä. Joskus joku on yksinäinen tai vailla juttuseuraa, joskus taas on paha mieli jostain ja niin edelleen. Ja jään kyllä juttelemaan jos ei ole kauhea kiire. Jos joku yrittää iskeä, sanon että olen kihloissa (joka pitää paikkansa), mutta voidaan jutella kyllä ihan kaverimielessä.

Vierailija
16/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:20"]

Pakko on sanoa vaikka tiedän kuulostavani vähän kehnolta ihmiseltä.

Olen jäänyt kiltteyttäni juttelemaan monien ihmisten kanssa ja kuuntelemaan heitä, niin mummojen, pappojen vaarien, mukaanlukien myös kenties hieman reppanoiden ja ei-niin-ylevällä-ulkonäöllä-varustettujen miespuoleisten kanssa ja pam, lähes poikkeuksetta siitä seuraa takertuminen. Eli 98% kyseessä on ollut pohjimmiltaan niin epätivoinen miehentekele että oksat pois. Lähes aina minusta on koitettu leipoa äitiä/elämän täyttäjää/onnen lähdettä vain kun olen alkanut juttelemaan ja se ystävällinen jutustelu (ILMAN FLIRTTIÄ) on tulkittu reippaasti yli. Se (minun puolelta viaton ja väkinäinen) jutteleminen on ollut ilmeisesti näille miehille jonkunlainen lupaus merkillisestä omistussuhteesta, käytös on ainakin todella rajatonta eikä yhtään ymmärretä mikä on sopivaa ja mikä ei.

Tämä on siis vain minun rajattu kokemus aiheesta mutta nykyään en tosiaan harrasta tätä kiltteyttä enää kovin mielelläni vaan päinvastoin, haistaessani edes vähän takertuvuutta ja läheisriippuvuutta otan jo valmiiksi nurjan ilmeen naamalleni koska se rumba on jo nähty. Minulla ei todellakaan ole resursseja, kykyä eikä toisaalta pienintäkään halua kannatella muita ja täyttää kenenkään elämää.

Ehkäpä monella on vastaavanlaisia kokemuksia taustalla?

[/quote]Jep, kyllä on. Nuorena oli vielä niin suvaitsevainen ja avoin ja sitä sitten yritettiin käyttää hyväksi ja näitä riippakiviä oli sitten aika tavalla. Pakko oli luoda jonkinlainen suojakuori, koska ei ollut eikä ole minkäänlaisia haluja alkaa sosialisoiduksi olkapääksi tai pimpsaksi. Onneksi löytyi myös tasavertaiseen suhteeseen pystyviä ihmisiä.

Vierailija
17/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on riittävän ruma niin on osattava pysyä ulkopuolella. Yhteiskunta on suljettu.

Vierailija
18/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, miten ihmiset on julmia.

Vierailija
19/21 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:41"]

kamalaa, miten ihmiset on julmia.

[/quote] Avaatko tätä kommenttia.