Li Anderson puolustaa lieviä sexrikos tuomioita
Kommentit (104)
Li Andersson oli ihan fiksu. Ei puolustanut rikoksentekijöitä vaan ihan suoraan sanoi, että onko se oikeasti järkevää kriminaalipolitiikkaa, että annetaan kovat tuomiot, mutta ei mietitä mitään muuta?
Minä en muutenkaan halua, että raiskaajat saavat nauttia vankilasta, joka on melkein kuin hotelli täällä suomessa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:03"]Li Andersson oli ihan fiksu. Ei puolustanut rikoksentekijöitä vaan ihan suoraan sanoi, että onko se oikeasti järkevää kriminaalipolitiikkaa, että annetaan kovat tuomiot, mutta ei mietitä mitään muuta?
Minä en muutenkaan halua, että raiskaajat saavat nauttia vankilasta, joka on melkein kuin hotelli täällä suomessa.
[/quote]eli pitäisi päästää ilman rangaistusta????
Pitäisikö raiskaaminen dekriminalisoida?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:03"]Li Andersson oli ihan fiksu. Ei puolustanut rikoksentekijöitä vaan ihan suoraan sanoi, että onko se oikeasti järkevää kriminaalipolitiikkaa, että annetaan kovat tuomiot, mutta ei mietitä mitään muuta?
[/quote]miksi alapeukkuja????
Ennustan, että tämä poistuu pian. Kuten aiempikin ketju. Vassareita ei saa arvostella, se on palstan linja. Siirry vaikka haukkumaan persuja. Niitä on täällä sallittua arvostella, se kun on muotia.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:03"]Li Andersson oli ihan fiksu. Ei puolustanut rikoksentekijöitä vaan ihan suoraan sanoi, että onko se oikeasti järkevää kriminaalipolitiikkaa, että annetaan kovat tuomiot, mutta ei mietitä mitään muuta?
[/quote]miksi alapeukkuja????
[/quote]
Koska et ymmärrä lukemaasi tai kuulemaasi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Mitä sinä haluaisit, että raiskaajat saavat tuomiota, tai nauttia? Kerro lisää. t. uhri
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:03"]Li Andersson oli ihan fiksu. Ei puolustanut rikoksentekijöitä vaan ihan suoraan sanoi, että onko se oikeasti järkevää kriminaalipolitiikkaa, että annetaan kovat tuomiot, mutta ei mietitä mitään muuta? Minä en muutenkaan halua, että raiskaajat saavat nauttia vankilasta, joka on melkein kuin hotelli täällä suomessa. [/quote]eli pitäisi päästää ilman rangaistusta????
[/quote]
Poistetaan rikoksentekoväline rikollisen hallusta, oli se sitten sormi tai kyrpä. Varmasti tehokkaampi keino kuin sakko tai vankeus ja ehkäisee myös mahdollisuutta tehdä tulevia rikoksia.
No ei sitten anneta mistään muustakaan kovempia rangaistuksia vaan ymmärretään??
Muistakaa tämä ensi eduskuntavaaleissa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:03"]Li Andersson oli ihan fiksu. Ei puolustanut rikoksentekijöitä vaan ihan suoraan sanoi, että onko se oikeasti järkevää kriminaalipolitiikkaa, että annetaan kovat tuomiot, mutta ei mietitä mitään muuta? Minä en muutenkaan halua, että raiskaajat saavat nauttia vankilasta, joka on melkein kuin hotelli täällä suomessa. [/quote]eli pitäisi päästää ilman rangaistusta????
[/quote]
Ohis, mutta mun mielestä ei pitäisi päästää ilman rangaistusta. Toisaalta pitkä vankilassaoloaika syrjäyttää täysin yhteiskunnasta ja kun tyyppi vapautuu, tiedossa on yhteiskunnan loisena elämistä (ja mahdollisesti rikoksen uusimista). Rangaistuksien pidentämiseen sijaan niitä pitäisi muuttaa kovemmiksi muulla tavoin, jotta niillä olisi rangaistus- ja pelotevaikutusta. Esimerkiksi 4 kuukauden tuomio nykyisellään ei ole mitään, mutta vietäpä sama aika tämän sisällä:
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:30"]
Muistakaa tämä ensi eduskuntavaaleissa.
[/quote]
Tuohan on vain plussaa Liin äänestäjäkunnan mielestä... Tietenkin jos joku äänestää noita pelkästään sosialisoidakseen "porvarien" rahat itselleen, niin kärsikööt seurauksista :D
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:14"]
[/quote]
Ohis, mutta mun mielestä ei pitäisi päästää ilman rangaistusta. Toisaalta pitkä vankilassaoloaika syrjäyttää täysin yhteiskunnasta ja kun tyyppi vapautuu, tiedossa on yhteiskunnan loisena elämistä (ja mahdollisesti rikoksen uusimista). Rangaistuksien pidentämiseen sijaan niitä pitäisi muuttaa kovemmiksi muulla tavoin, jotta niillä olisi rangaistus- ja pelotevaikutusta. Esimerkiksi 4 kuukauden tuomio nykyisellään ei ole mitään, mutta vietäpä sama aika tämän sisällä:
http://goo.gl/MGopG3
[/quote]tuo olisi ok.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:26"]
[/quote]
Mitä sinä haluaisit, että raiskaajat saavat tuomiota, tai nauttia? Kerro lisää. t. uhri
[/quote]
Se pointti on varmaankin se, että ei se estä raiskauksia, että tuomioita kovennetaan, varsinkin kun suomen vankilat ovat melko hyviä. Raiskausten väheneminen ei ole pelkästään kiinni tuomioista, vaan yleisestä asenteesta.
Asenteen pitäisi muuttua sellaiseksi, että raiskaus ei ole uhrin vika, vaan raiskaajan. Pitäisi myös opettaa kaikille, että saat pukeutua miten tykkäät, ja miehille opetetaan, että raiskaus on väärin, eikä naisille opeteta että miten välttää raiskaus. Tiedän myös, että poikia/miehiä raiskataan, mutta puhun nyt yleistäen naisista, koska suurin osa kohdistuu naisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:55"]Ei puolustanut [/quote]ei suoraan puolusta vaan "ymmärtää"
[/quote]
Lihän & äärivassarit "ymmärtää" myös vasemmiston väkivaltaa...
[/quote]
Muista nyt se: hyväksyminen ja ymmärtäminen ovat eri asioita.
Minä voin esimerkiksi ymmärtää, miksi joku lyö baarijonossa toista, mutta en minä silti hyväksy sitä tekoa. Sitähän nuo vasemmistolaiset sanoivat.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:55"]Ei puolustanut [/quote]ei suoraan puolusta vaan "ymmärtää"
[/quote]
Lihän & äärivassarit "ymmärtää" myös vasemmiston väkivaltaa...
[/quote]
Muista nyt se: hyväksyminen ja ymmärtäminen ovat eri asioita.
Minä voin esimerkiksi ymmärtää, miksi joku lyö baarijonossa toista, mutta en minä silti hyväksy sitä tekoa. Sitähän nuo vasemmistolaiset sanoivat.
[/quote]vassarit on perseestä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:39"]
[/quote]
[/quote]
Se pointti on varmaankin se, että ei se estä raiskauksia, että tuomioita kovennetaan, varsinkin kun suomen vankilat ovat melko hyviä. Raiskausten väheneminen ei ole pelkästään kiinni tuomioista, vaan yleisestä asenteesta.
Asenteen pitäisi muuttua sellaiseksi, että raiskaus ei ole uhrin vika, vaan raiskaajan. Pitäisi myös opettaa kaikille, että saat pukeutua miten tykkäät, ja miehille opetetaan, että raiskaus on väärin, eikä naisille opeteta että miten välttää raiskaus. Tiedän myös, että poikia/miehiä raiskataan, mutta puhun nyt yleistäen naisista, koska suurin osa kohdistuu naisiin.
[/quote]
Ei varmasti estä ei, mutta onpahan pidempään poissa tekemästä pahojaan, Mutta kerro/kertokaa miä on parempi vaihtoehto sitten? Ei se vankila nyt niin luksus ole, että sinne tavan suomalainen haluaa, mutta suomalaisetkin raiskaa, kuten moet muutkin. Ajatellaanko ikinä uhria?
ELI MIKÄ ON PAREMPI KUIN LINNAtuOMIO??? Kunnollinen
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 20:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei varmasti estä ei, mutta onpahan pidempään poissa tekemästä pahojaan, Mutta kerro/kertokaa miä on parempi vaihtoehto sitten? Ei se vankila nyt niin luksus ole, että sinne tavan suomalainen haluaa, mutta suomalaisetkin raiskaa, kuten moet muutkin. Ajatellaanko ikinä uhria?
ELI MIKÄ ON PAREMPI KUIN LINNAtuOMIO??? Kunnollinen
[/quote]elinkautinen.
Nyt tuli pitkä miinus Lille. Olen pitänyt fiksuna, nyt sellaista kapulakieltä ja kiertelyä että huhhuh. Todellakin puolusteli seksuaalirikollisia.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:55"]Ei puolustanut
[/quote]ei suoraan puolusta vaan "ymmärtää"