Miksi fanitatte Cheekkiä?
Kertokaahan nyt?
Teitä Cheek faneja täytyy olla täälläkin todella monta, koska Cheekin Facebookit, Instagramit sun muut täyttyy mammojen kehuista ihan omalla naamalla miten ihanaa Cheekin pillu, viina, urheiluautot musiikki on.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]Minä en niinkään fanita häntä tai musiikkiaan, en taida oikein kuulua kohderyhmään. On silti vaikea ymmärtää näitä vihaajia, minusta on aivan upeaa, että nollasta omalla kovalla työllään on ponnistanut tuollaiseksi supertähdeksi, joka myy stadionit täyteen! En käsitä, miten jotkut istuu netissä päivät pitkät haukkumalla häntä, tekisivät itse perässä. :) On kyllä kaikki rahansa ja kuuluisuutensa ansainnut.
[/quote]
Miten voi ihmisellä olla puurot ja vellit sekaisin? Et taida olla suuri ajattelija..
Aloitus ei ole minun. En vihaa Cheekiä. En vain pidä häntä minään. Ylimielisen oloinen (tekonöyrä), lahjaton örähtelijä ja nolo röyhistelijä. En vaan voi mitenkään käsittää suosiota.
Tehkää perässä.. Miksi helvetissä tekisin, kun en pidä häntä minään? En minä ainakaan päivät pitkät ehdi ketään haukkua. Minulla on riittävä omaisuus, ihana perhe ja kiinnostava työ. Miksi tekisin jotain, mitä en arvosta? Rakastan musiikkia, tuo ei sitä ole. Minua vain kiinnostaa, kuten ap:tä, että mikä ihme se on, jota hänessä ihaillaan.
Kateuskortti on niin väsynyt, että älkää jaksako..
[/quote]
Okei, et vihaa, mutta mielestäsi hän on ylimielinen, lahjaton, nolo, et pidä häntä minään, hänen musiikkinsa ei ole musiikkia, etkä arvosta hänen työtään, olikohan siinä kaikki? Vau.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:21"]
Keskitasoista musiikkia mutta asenne täysi kymppi!
Rahaa on ja se näkyy -ja sekös normaalia suomalaista ärsyttää ihan mielettömästi! Cheek on piikki kateellisten paskojen lihassa.
[/quote]
Huomattavasti keskitason alle olevaa suomenkielistä musiikkia. Harvaa kai Cheekin tulotaso ärsyttää vaan täyin kohtuuton itsensä esille tuominen rahan voimalla ja hömppäjulkisuus vailla mitään musiikillisia meriittejä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:04"]
Karisma, seksikäs, komea... En pidä musiikista kyllä yhtään. Aaah, ja sen hymy. ;)
[/quote]
Mun näkökulmasta Cheekin karisma on lähinnä ylimielinen ego.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]
Minä en niinkään fanita häntä tai musiikkiaan, en taida oikein kuulua kohderyhmään. On silti vaikea ymmärtää näitä vihaajia, minusta on aivan upeaa, että nollasta omalla kovalla työllään on ponnistanut tuollaiseksi supertähdeksi, joka myy stadionit täyteen! En käsitä, miten jotkut istuu netissä päivät pitkät haukkumalla häntä, tekisivät itse perässä. :) On kyllä kaikki rahansa ja kuuluisuutensa ansainnut.
[/quote]
Kaikki kunnia hänen markkinointitaidoilleen. Tietynlaista taitohan se vaatii, että saa tyhjästä kakasta luotua itsestään rahaa tuottavan ilmiön.
Tosin monen mielestä tälläinen show ampu jo pahasti ylitse. http://yle.fi/ylex/uutiset/cheekin_rohkea_tv-kikka_10_sekunnin_spotti_kaikilla_kanavilla_samaan_aikaan/3-8138042 Kuka pitää kuka ei.
[/quote]
No tuollainen pröystäily nyt kuuluu hiphop-genreen, on rahaa, naisia ja autoja. :D Miten joku jaksaa tuollaisesta mieltään pahoittaa... Katselkaa jotain jenkkiräppäreiden instagram-tilejä, eikä tarvitse olla edes räppäri välttämättä, laitetaan kuvia jostain rahatukuista ja yksityiskoneista. Niihin verrattuna Cheek on vaatimaton.
.
Ja jaksaisiko joku kuunnella sellaista "oon mie ihan ok"- musiikkia? Kyllähän se itsevarmuus on osa viehättävyyttä.
[/quote]
Veit sanat suustani. :) vaikuttaa ihan fiksulta kaverilta.
[/quote]
Niin. Mitään muuta musiikkiahan ei ole kuin 'oon mie ok' ja Cheek. Asia on just kuten arvelin. Cheek-fanit ovat joko nuoria, idareita tai molempia. Ainoa puolustus kritiikkiä vastaan on SUOMALAINEN kateus. Tämän lausuvat syvimmällä rintaäänellä kerran Tallinnaan päässeet ja siksi maailmankansalaiset.
Kokonaisuus siinä kiehtoo, eli en ns ole fanittaja, tässä iässä fanita ketään tai mitään, mutta tykkään, mitä on saanut luotua. Eikä hän ole ainoa, josta tavallaan tykkään siitä kokonaisuudesta. Mut mä olenkin jo vanha akka, eikä mun tarvii kategorisoida kaikkea niin tarkkaan ja digata vain siitä, mihin olen ns jämähtänyt, kuten nuorena tein :)
Mä en ole mikään hiphop/rap-ihminen yhtään, en tykkää Cheekin musiikista tai koko miehestä muutenkaan, on ihan samantekevä minulle. Mutta olin tässä pari viikkoa sitten samassa tilaisuudessa Cheekin kanssa joten on kyllä ihan pakko myöntää että karismaa sillä miehellä on! Niitä ihmisiä jotka täyttävät huoneen läsnäolollaan, eikä tuo ainakaan silloin ollut lainkaan ylimielinen vaan erittäin mukava ja ystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:21"]Keskitasoista musiikkia mutta asenne täysi kymppi! Rahaa on ja se näkyy -ja sekös normaalia suomalaista ärsyttää ihan mielettömästi! Cheek on piikki kateellisten paskojen lihassa. [/quote] Olen epäillyt, että hän käyttää hyväksi luusereiden halua kuulua menestyjiin ja sitä se taitaa olla. KUKAAN ei ole Cheekille kateellinen. Osa ihailee, loput pitävät pellenä. Luuletko tosiaan, että Keekki on ainoa, jolla on tässä maassa massia ja omaisuutta? Voi sua poloa. On se Leuka sankari, voi jehna.
[/quote]
Aika helvetin moni on Keekille kateellinen.
Ja mitä muuhun kirjoittamaasi tulee... hohhoijjaa...
Mutta upea juttu että Cheek ärsyttää kaltaisiasi! Se saa minut hyvälle mielelle, usko pois.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:25"]No tuollainen pröystäily nyt kuuluu hiphop-genreen, on rahaa, naisia ja autoja. :D Miten joku jaksaa tuollaisesta mieltään pahoittaa... Katselkaa jotain jenkkiräppäreiden instagram-tilejä, eikä tarvitse olla edes räppäri välttämättä, laitetaan kuvia jostain rahatukuista ja yksityiskoneista. Niihin verrattuna Cheek on vaatimaton. . Ja jaksaisiko joku kuunnella sellaista "oon mie ihan ok"- musiikkia? Kyllähän se itsevarmuus on osa viehättävyyttä.
[/quote]
hiphop-genre? Älä viitsi.
"Eikä tarvitse olla edes räppäri välttämättä?
Niin onko se Cheek nyt räppäri vai hiphoppari? =D Oot niin pihalla.
"Ja jaksaisiko joku kuunnella sellaista "oon mie ihan ok"- musiikkia?
Kyllähän se itsevarmuus on osa viehättävyyttä."
Todellakin jaksaa. Suurin osa maailman suosituimmista artisteista lähtee musiikissaan näistä lähtökohdista. Ei terve ihminen korota itseään muiden yläpuolelle. Ei se ole itsevarmuuden puutetta.
Ylenpalttinen itsensä korostaminen ja varallisuudellaan kehuilu on todella lapsellista ja ala-arvoista. Ei siinä ole mitään arvostettavaa. Cheekin kaikki biisit ovat näitä minäminäminä oma napa olen paras musiikkia.
Ei tuollainen ole enää normaalia tai tevettä itsetuntoa.
Tämä on niin hupaisaa. Aina kun Joku puolella sanallakin kritisoi Cheekia niin heti tulee Cheek fanilauma kertomaan miten olet kateellinen Cheekin varallisuudesta.
Mitävittua teidän päässä liikkuu oikeesti?
Ei ollut Vain Elämää jutuissakaan Cheekillä asenne kohdillaan? Ihme pissis.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:59"]
Tanskaksi vaiko norjaksi Cheek tuossa laulaa? Vai oksentaako krapulassa?
= D
[/quote]
No toi oli kyllä todella traumatisoivaa!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:21"]Keskitasoista musiikkia mutta asenne täysi kymppi!
Rahaa on ja se näkyy -ja sekös normaalia suomalaista ärsyttää ihan mielettömästi! Cheek on piikki kateellisten paskojen lihassa.
[/quote]
Olen epäillyt, että hän käyttää hyväksi luusereiden halua kuulua menestyjiin ja sitä se taitaa olla. KUKAAN ei ole Cheekille kateellinen. Osa ihailee, loput pitävät pellenä. Luuletko tosiaan, että Keekki on ainoa, jolla on tässä maassa massia ja omaisuutta? Voi sua poloa. On se Leuka sankari, voi jehna.