Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi fanitatte Cheekkiä?

Vierailija
13.07.2015 |

Kertokaahan nyt?

Teitä Cheek faneja täytyy olla täälläkin todella monta, koska Cheekin Facebookit, Instagramit sun muut täyttyy mammojen kehuista ihan omalla naamalla miten ihanaa Cheekin pillu, viina, urheiluautot musiikki on.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaa oikeistolaispiireihin - massii, pilluu, viinaa, nopeit autoi.

Se raja on tossa genressä (jota Poski yrittää edustaa DDD) selkeä ihan siellä jenkeissäkin - on nää pinnalliset ja erittäin kaupalliset viiskytäsenttisetvähintään ja sit on ne kantaaottavat, tiedostavat ja khöm vähän kunnianhimoisemmat vedot. Niitä ei ehkä hittilistoilla niin kauhiasta näy, no ehkä silloin tällöin kuitenkin. Tyypillistä on, et mitä oikeistolaisempi, sitä naisvihamielisempi ja materialistisempi.

Ja totta kai, koska oikeistolaisten 'arvot' perustuvat ahneuteen ja kateuteen, he näkevät jokaisessa kriittisessä sanassa kateuden. Koska he ovat sitä itse, ja mikään ei tunnu heidän mielestään mageemmalta kuin se, et jengi katsoo kateellisena...DDD Silloin oikeistolainen tuntee onnistuneensa, oli se kateus sitten oikeaa tai kuviteltua, who cares!

Vierailija
42/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoihan Cheek lastensairaalalle yli 100 000 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:01"]

on huikee poitsu. musiikki niin parast suomessa. Paras Suomalainen koskaan. 

[/quote]

Esimerkiksi ästä kommentista sen näkee :D Ainoa selitys c´Cheekistä tykkäämiselle on ihmisten yksinkertaisuus ja tyhmyys. Ja näitähän Suomessa riittä fanilaumaksi asti.

Vierailija
44/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:01"]

on huikee poitsu. musiikki niin parast suomessa. Paras Suomalainen koskaan. 

[/quote]

Esimerkiksi tästä kommentista sen näkee :D Ainoa selitys Cheekistä tykkäämiselle on ihmisten yksinkertaisuus ja tyhmyys. Ja näitähän Suomessa riittää fanilaumaksi asti.

Vierailija
45/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku mitä pahaa Cheek on todellisuudessa tehnyt, muuta kuin että tekee huonoa musiikkia, on itserakas pintaliitäjä ja arvomaailma on vääränlainen?

Vierailija
46/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fanitan Cheekkiä niin että hoonaan tekokyrvällä itseäni perseeseen! ÄÄÄÄH... Timanttista... Ikuista...ÄÄÄÄH.. YEAH YEAH LIPPA VINOON

Vierailija
47/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]Minä en niinkään fanita häntä tai musiikkiaan, en taida oikein kuulua kohderyhmään. On silti vaikea ymmärtää näitä vihaajia, minusta on aivan upeaa, että nollasta omalla kovalla työllään on ponnistanut tuollaiseksi supertähdeksi, joka myy stadionit täyteen! En käsitä, miten jotkut istuu netissä päivät pitkät haukkumalla häntä, tekisivät itse perässä. :) On kyllä kaikki rahansa ja kuuluisuutensa ansainnut. [/quote] Miten voi ihmisellä olla puurot ja vellit sekaisin? Et taida olla suuri ajattelija.. Aloitus ei ole minun. En vihaa Cheekiä. En vain pidä häntä minään. Ylimielisen oloinen (tekonöyrä), lahjaton örähtelijä ja nolo röyhistelijä. En vaan voi mitenkään käsittää suosiota. Tehkää perässä.. Miksi helvetissä tekisin, kun en pidä häntä minään? En minä ainakaan päivät pitkät ehdi ketään haukkua. Minulla on riittävä omaisuus, ihana perhe ja kiinnostava työ. Miksi tekisin jotain, mitä en arvosta? Rakastan musiikkia, tuo ei sitä ole. Minua vain kiinnostaa, kuten ap:tä, että mikä ihme se on, jota hänessä ihaillaan. Kateuskortti on niin väsynyt, että älkää jaksako..

[/quote]

Täsmälleen näin! Sitäpaitsi mitä ihailtavaa on siinä, että jollain on noin paskat arvot, ja vain raha mielessä? Mielestäni se on suoraansanottuna halveksittavaa. Olkoonkin vaikka kuinka paljon työtä tehnyt ja rahansa ansainnut, niin mielestäni tuollaisen paskan musiikin tekeminen ja tuollaisten arvojen levittäminen on vain ja ainoastaan haitallista yhteiskunnalle. Olen itse muusikko, ja jos minua pyydettäisiin keikalle Cheekin kanssa, en menisi! Ihan vain arvojeni vuoksi.

Vierailija
48/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]Minä en niinkään fanita häntä tai musiikkiaan, en taida oikein kuulua kohderyhmään. On silti vaikea ymmärtää näitä vihaajia, minusta on aivan upeaa, että nollasta omalla kovalla työllään on ponnistanut tuollaiseksi supertähdeksi, joka myy stadionit täyteen! En käsitä, miten jotkut istuu netissä päivät pitkät haukkumalla häntä, tekisivät itse perässä. :) On kyllä kaikki rahansa ja kuuluisuutensa ansainnut. [/quote] Miten voi ihmisellä olla puurot ja vellit sekaisin? Et taida olla suuri ajattelija.. Aloitus ei ole minun. En vihaa Cheekiä. En vain pidä häntä minään. Ylimielisen oloinen (tekonöyrä), lahjaton örähtelijä ja nolo röyhistelijä. En vaan voi mitenkään käsittää suosiota. Tehkää perässä.. Miksi helvetissä tekisin, kun en pidä häntä minään? En minä ainakaan päivät pitkät ehdi ketään haukkua. Minulla on riittävä omaisuus, ihana perhe ja kiinnostava työ. Miksi tekisin jotain, mitä en arvosta? Rakastan musiikkia, tuo ei sitä ole. Minua vain kiinnostaa, kuten ap:tä, että mikä ihme se on, jota hänessä ihaillaan. Kateuskortti on niin väsynyt, että älkää jaksako..

[/quote]

Täsmälleen näin! Sitäpaitsi mitä ihailtavaa on siinä, että jollain on noin paskat arvot, ja vain raha mielessä? Mielestäni se on suoraansanottuna halveksittavaa. Olkoonkin vaikka kuinka paljon työtä tehnyt ja rahansa ansainnut, niin mielestäni tuollaisen paskan musiikin tekeminen ja tuollaisten arvojen levittäminen on vain ja ainoastaan haitallista yhteiskunnalle. Olen itse muusikko, ja jos minua pyydettäisiin keikalle Cheekin kanssa, en menisi! Ihan vain arvojeni vuoksi.

[/quote]

Jotka ovat?

Vierailija
49/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:58"]

Kertokaa nyt joku mitä pahaa Cheek on todellisuudessa tehnyt, muuta kuin että tekee huonoa musiikkia, on itserakas pintaliitäjä ja arvomaailma on vääränlainen?

[/quote]

Ei tietääkseni mitään, mutta noilla meriiteillä ei uskoisi miten valtavasti hänellä on faneja.

Vierailija
50/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:11"]

[/quote]

Ei tietääkseni mitään, mutta noilla meriiteillä ei uskoisi miten valtavasti hänellä on faneja.

[/quote]

Vaikea myös on ymmärtää miksi hänellä on niin valtavasti vihaajia moisten asioiden takia. 

Vierailija
51/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:32"]

Suomessa ei saa menestyä. Ei oo pakko tykätä cheekistä mut kaikki menestys pitä silti lytätä ja suosio? Se on nuorisomusiikkia joten jos nuoriso sitä kuuntelee niin miksei nuoret sais olla nuoria?

[/quote]

Minä tunnen reilusti yli 30 v Cheek-faneja.

[/quote]

Tottakai Cheekillä on niitä vanhempiakin faneja.

Mut kuitenki koko äijä dissataan vaikka nuoret kuuntelis. En oo räp tai hiphop fani vaan kuuntelen satunnaisia biisejä eri artisteilta enkä myöskään fanita Cheekiä millään lailla. Tää ihmettely miten joku voi tykätä siitä ja ettei oo koko tyyppi menestystä ansainnu on aika ihmeellistä.

Vierailija
52/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

Vaikea myös on ymmärtää miksi hänellä on niin valtavasti vihaajia moisten asioiden takia. 

[/quote]

Mä en vihaa vaan ihmettelen miksi on niin suosittu, varsinkaan musiikillisten meriittien osalta. Mutta ehkä se tosiaan on se yliampuva itsevarmuus ja yläluokkainen lifestyle mitä esittelee (kalliit auto, maailmalla reissaaminen hienoissa hotelleissa, luksustuotteeet) mikä joihinkin muka vetoaa.

Vierailija
53/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:17"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä en vihaa vaan ihmettelen miksi on niin suosittu, varsinkaan musiikillisten meriittien osalta. Mutta ehkä se tosiaan on se yliampuva itsevarmuus ja yläluokkainen lifestyle mitä esittelee (kalliit auto, maikoiaailmalla reissaaminen hienoissa hotelleissa, luksustuotteeet) mikä joihinkin muka vetoaa.

[/quote]

Kyllä mä sen kunnian Cheekille annan, että kovasi varmasti on tehnyt hommia päästäkseen nykypisteeseen lähdetttyään ihan nollapisteestä aikoinaan. Mutta sitä mikä on suosion pohjalla en silti ymmärrä.

Vierailija
54/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA-henkinen ja trendikäs, valkoinen vaihtoehto.

Vierailija
55/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin pillu on ihana? Ok.

Vierailija
56/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan en näe Cheekissä mitään erityistä USA-henkisyyttä, niin paljon kuin asiaa painotetaankin. Eihän se edes tee biisejään englanniksi ja muutenkin on kovin suomalaisen näköinen, oloinen ja kuuloinen. Moni vähemmänkin usahenkinen valitsisi samantapaisen elämäntavan jos olisi varaa.

Vierailija
57/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jännä nähdä mihin asti Cheekin suosio riittää. Vaikea nähdä nuorisolauman tai varsinkaan teinityttöjen ihkuttavan hänen peräänsä enää kun ikä alaa lähestyä 40 ikävuotta saati sitten kun viiskymppiset häämöttää. Cheekin edustaman musiikkityylin kestävyydestäkään en ole ihan varma. Mutta ehkä Cheekin tarkoituskin on kerätä nyt vain massit kasaan ja harrastella sitten loppuikänsä jotain ja toimia yleisenä ikonina. Vähän niin kuin Pelet ja Maradonat jalkapallossa "Tulkaa ja tehkää perässä". 

Vierailija
58/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:50"]

Oikeastaan en näe Cheekissä mitään erityistä USA-henkisyyttä, niin paljon kuin asiaa painotetaankin. Eihän se edes tee biisejään englanniksi ja muutenkin on kovin suomalaisen näköinen, oloinen ja kuuloinen. Moni vähemmänkin usahenkinen valitsisi samantapaisen elämäntavan jos olisi varaa.

[/quote]Eräsin video toi Irakin sodassa huristelun mieleen. Raha ja menestys ovat selviä sanomia.

Vierailija
59/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:25"]Kyllähän se itsevarmuus on osa viehättävyyttä.
[/quote]

Itsevarmuus ei ole sama asia kuin itsekehu ja ylimielisyys. Aidosti itsevarmalla ihmisellä ei ole tarvetta pröystäillä (rahoillaan, autoillaan ja naisillaan ) ja nostaa itseään jalustalle.

Vierailija
60/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:50"]

[/quote]Eräsin video toi Irakin sodassa huristelun mieleen. Raha ja menestys ovat selviä sanomia.

[/quote]

Niin ja yhdenkään muun suomalaisen yhtyeen/artistin mikään video ei viittaa millään lailla USAan.