Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi fanitatte Cheekkiä?

Vierailija
13.07.2015 |

Kertokaahan nyt?

Teitä Cheek faneja täytyy olla täälläkin todella monta, koska Cheekin Facebookit, Instagramit sun muut täyttyy mammojen kehuista ihan omalla naamalla miten ihanaa Cheekin pillu, viina, urheiluautot musiikki on.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:25"]Kyllähän se itsevarmuus on osa viehättävyyttä. [/quote] Itsevarmuus ei ole sama asia kuin itsekehu ja ylimielisyys. Aidosti itsevarmalla ihmisellä ei ole tarvetta pröystäillä (rahoillaan, autoillaan ja naisillaan ) ja nostaa itseään jalustalle.

[/quote]Juuri näin. Arvot on aivan liikaa oikealla, jos Cheek on käsitys itsevarmuudesta.

Vierailija
62/93 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:50"]

Oikeastaan en näe Cheekissä mitään erityistä USA-henkisyyttä, niin paljon kuin asiaa painotetaankin. Eihän se edes tee biisejään englanniksi ja muutenkin on kovin suomalaisen näköinen, oloinen ja kuuloinen. Moni vähemmänkin usahenkinen valitsisi samantapaisen elämäntavan jos olisi varaa.

[/quote]Eräsin video toi Irakin sodassa huristelun mieleen. Raha ja menestys ovat selviä sanomia.

[/quote]

Niin ja yhdenkään muun suomalaisen yhtyeen/artistin mikään video ei viittaa millään lailla USAan.

[/quote]Ei noin korostetusti. Cheek juhlii jenkkimeininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisestä musiikistaan en pidä. Vanhempi tuotanto menee. Lähinnä se on vaan se ääni ja komeus. Tiedän, että tähän tulee miljoona alapeukkua.alapeukkua, mutta minun mielestä Cheek on komea ja karismaattinen. ♥

Olen puhunut.

Vierailija
64/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:49"]

Nykyisestä musiikistaan en pidä. Vanhempi tuotanto menee. Lähinnä se on vaan se ääni ja komeus. Tiedän, että tähän tulee miljoona alapeukkua.alapeukkua, mutta minun mielestä Cheek on komea ja karismaattinen. ♥ Olen puhunut.

[/quote]

No onhan se vanha materiaali kyllä todella timanttisen ikuista. =D

Ihan oikeesti. Niin järkyttävää paskaa on vanhempikin tuotanto, että ei mitään rajaa.

Vierailija
66/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huikee poitsu. musiikki niin parast suomessa. Paras Suomalainen koskaan. 

Vierailija
67/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kaipaisin faneilta jotain selitystä tähän.

Hyvä ääni? Hyviä biisejä? Hyvän näköinen? Karisma? Kun kaikki muutkin?

Vierailija
68/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma, seksikäs, komea... En pidä musiikista kyllä yhtään. Aaah, ja sen hymy. ;)

Vierailija
69/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en niinkään fanita häntä tai musiikkiaan, en taida oikein kuulua kohderyhmään. On silti vaikea ymmärtää näitä vihaajia, minusta on aivan upeaa, että nollasta omalla kovalla työllään on ponnistanut tuollaiseksi supertähdeksi, joka myy stadionit täyteen! En käsitä, miten jotkut istuu netissä päivät pitkät haukkumalla häntä, tekisivät itse perässä. :) On kyllä kaikki rahansa ja kuuluisuutensa ansainnut.

Vierailija
70/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:56"]Vanhempi tuotanto menee.

[/quote]

Kerro pari esimerkkiä.

Vierailija
71/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fanita.

Musiikki paskaa.

Lyhyt.

Ylimielinen.

Vierailija
72/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]

Minä en niinkään fanita häntä tai musiikkiaan, en taida oikein kuulua kohderyhmään. On silti vaikea ymmärtää näitä vihaajia, minusta on aivan upeaa, että nollasta omalla kovalla työllään on ponnistanut tuollaiseksi supertähdeksi, joka myy stadionit täyteen! En käsitä, miten jotkut istuu netissä päivät pitkät haukkumalla häntä, tekisivät itse perässä. :) On kyllä kaikki rahansa ja kuuluisuutensa ansainnut.

[/quote]

Kaikki kunnia hänen markkinointitaidoilleen. Tietynlaista taitohan se vaatii, että saa tyhjästä kakasta luotua itsestään rahaa tuottavan ilmiön.

Tosin monen mielestä tälläinen show ampu jo pahasti ylitse. http://yle.fi/ylex/uutiset/cheekin_rohkea_tv-kikka_10_sekunnin_spotti_kaikilla_kanavilla_samaan_aikaan/3-8138042 Kuka pitää kuka ei.

Vierailija
73/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:01"]

on huikee poitsu. musiikki niin parast suomessa. Paras Suomalainen koskaan. 

[/quote]

Kerro nyt pari biisiä siitä musiikista mikä kiehtoo?

Vierailija
74/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitasoista musiikkia mutta asenne täysi kymppi!

Rahaa on ja se näkyy -ja sekös normaalia suomalaista ärsyttää ihan mielettömästi! Cheek on piikki kateellisten paskojen lihassa.

Vierailija
75/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]Minä en niinkään fanita häntä tai musiikkiaan, en taida oikein kuulua kohderyhmään. On silti vaikea ymmärtää näitä vihaajia, minusta on aivan upeaa, että nollasta omalla kovalla työllään on ponnistanut tuollaiseksi supertähdeksi, joka myy stadionit täyteen! En käsitä, miten jotkut istuu netissä päivät pitkät haukkumalla häntä, tekisivät itse perässä. :) On kyllä kaikki rahansa ja kuuluisuutensa ansainnut.
[/quote]

Miten voi ihmisellä olla puurot ja vellit sekaisin? Et taida olla suuri ajattelija..

Aloitus ei ole minun. En vihaa Cheekiä. En vain pidä häntä minään. Ylimielisen oloinen (tekonöyrä), lahjaton örähtelijä ja nolo röyhistelijä. En vaan voi mitenkään käsittää suosiota.

Tehkää perässä.. Miksi helvetissä tekisin, kun en pidä häntä minään? En minä ainakaan päivät pitkät ehdi ketään haukkua. Minulla on riittävä omaisuus, ihana perhe ja kiinnostava työ. Miksi tekisin jotain, mitä en arvosta? Rakastan musiikkia, tuo ei sitä ole. Minua vain kiinnostaa, kuten ap:tä, että mikä ihme se on, jota hänessä ihaillaan.

Kateuskortti on niin väsynyt, että älkää jaksako..

Vierailija
76/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin paras piirre on rahalla pröystäily. Tottakai siinä joka mamman vittu kostuu.

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xpf1/t51.2885-15/e15/10954733_1532705443658994_2032671426_n.jpg

Vierailija
77/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen miettinyt. Taitaa suuri osa faneista olla niin nuorta, etteivät paljon mitään kyseenalaista. Kunhan menee bilemusiikkina ja muutkin siitä muka tykkää. Uskon, että vanhempien fanien täytyy olla joko melko WT-kansaa tai muuten vain helposti johdateltavissa massan mukana. Poikkeuksia lienee pieni osa faneista.

Vierailija
78/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:56"]Vanhempi tuotanto menee.

[/quote]

Kerro pari esimerkkiä.
[/quote]
Tuhlaajapoika, Aika kultaa muistot ja Lyijykynä esimerkiksi.

Vierailija
79/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]

[/quote]

Kaikki kunnia hänen markkinointitaidoilleen. Tietynlaista taitohan se vaatii, että saa tyhjästä kakasta luotua itsestään rahaa tuottavan ilmiön.

Tosin monen mielestä tälläinen show ampu jo pahasti ylitse. http://yle.fi/ylex/uutiset/cheekin_rohkea_tv-kikka_10_sekunnin_spotti_kaikilla_kanavilla_samaan_aikaan/3-8138042 Kuka pitää kuka ei.
[/quote]

No tuollainen pröystäily nyt kuuluu hiphop-genreen, on rahaa, naisia ja autoja. :D Miten joku jaksaa tuollaisesta mieltään pahoittaa... Katselkaa jotain jenkkiräppäreiden instagram-tilejä, eikä tarvitse olla edes räppäri välttämättä, laitetaan kuvia jostain rahatukuista ja yksityiskoneista. Niihin verrattuna Cheek on vaatimaton.
.
Ja jaksaisiko joku kuunnella sellaista "oon mie ihan ok"- musiikkia? Kyllähän se itsevarmuus on osa viehättävyyttä.

Vierailija
80/93 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:25"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]

[/quote]

[/quote]

No tuollainen pröystäily nyt kuuluu hiphop-genreen, on rahaa, naisia ja autoja. :D Miten joku jaksaa tuollaisesta mieltään pahoittaa... Katselkaa jotain jenkkiräppäreiden instagram-tilejä, eikä tarvitse olla edes räppäri välttämättä, laitetaan kuvia jostain rahatukuista ja yksityiskoneista. Niihin verrattuna Cheek on vaatimaton.
.
Ja jaksaisiko joku kuunnella sellaista "oon mie ihan ok"- musiikkia? Kyllähän se itsevarmuus on osa viehättävyyttä.
[/quote]
Veit sanat suustani. :) vaikuttaa ihan fiksulta kaverilta.