Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vanha kiukkuinen akka. Kysy mitä haluat.

Vierailija
24.02.2022 |

Vastaan mitä vastaan tai en vastaa jos ei huvita. Täällä keskisormi pystyssä odotan kysymyksiääne.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenvanhaan määrättiin konjakkia myös odottaville äideille...se siitä terveydestä

Vierailija
42/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harrastanut seksiä pitkän ja komean miehen kanssa?

En. Ei kyllä kiinnostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaan määrättiin konjakkia myös odottaville äideille...se siitä terveydestä

Tiedän. Äitini noudatti tätä ohjetta. Se osin selittää miksi olen tällainen + onneton lapsuus, pas*a nuoruus, onneton aikuisuus.

Vierailija
44/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostuukos pillusi vielä akka?

Ei kostu, ei ole kostunut aikoihin.

Mää sinäkin pois minun ketjustasi. Terveisin alkuperäinen kiukkuinen akka. Keskari pystyssä kun mun ketjuuni tunget.

Vierailija
45/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma noita??

Olen.

En usko. Ja sanon tämäm ihan hyvällä.

Selvähän se, että kun on jäänyt ilman rakkautta jo lapsesta asti ja kohdannut ilkeyttä ja kaltoinkohtelua muolta, sitä joko lannistuu ja masentuu tai tulee kiukkuiseksinja ärtyisäksi. Tiesitkö, että masennus on tukahdutettua vihaa? Kiltit miellyttäjät sairastuvat usein masennukseen. Melkeinpä parempi tuntea vihaa ja kiukkua avoimesti, kun syytä on.

Olen itse oppinut tämän kantapään kautta. Enää en alistu! Leimaannun mieluummin vaikka siksi kiukkuiseksi akaksi.

Muuten ap, minkäikäinen olet? Vaihdevuosissa?

Vierailija
46/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Äitini noudatti tätä ohjetta. Se osin selittää miksi olen tällainen + onneton lapsuus, pas*a nuoruus, onneton aikuisuus.

No ymmärrän, sait riippuvuuden jo kohdussa

Vierailija
47/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 74-vuotias leskirouva Turusta, Markku Maunon leski, Paula Kaarina nimeltään?

Hän on vastapoistetun ketjun 76 v.  Ulrika

En ole. Olen oma originelli itseni omassa korkeassa persoonassani.

Vierailija
48/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma noita??

Olen.

Selvähän se, että kun on jäänyt ilman rakkautta jo lapsesta asti ja kohdannut ilkeyttä ja kaltoinkohtelua muolta, sitä joko lannistuu ja masentuu tai tulee kiukkuiseksinja ärtyisäksi. Tiesitkö, että masennus on tukahdutettua vihaa? Kiltit miellyttäjät sairastuvat usein masennukseen. Melkeinpä parempi tuntea vihaa ja kiukkua avoimesti, kun syytä on.

Olen itse oppinut tämän kantapään kautta. Enää en alistu! Leimaannun mieluummin vaikka siksi kiukkuiseksi akaksi.

Kyllä vaihdevuodet vaivaa. Olet täysin oikeassa, olin liian kauan kiltti miellyttäjä, kuten alkoholistien lapset usein ovat, mutta sitten käänsin kelkan suunnan.

Vierailija
49/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks alle kouluikäisii lapsii? Aamut ja illat ovat parhaimpii heidän kaa.

Vierailija
50/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrän, sait riippuvuuden jo kohdussa

Sepä se ja huonot geenit molemmin puolin.

Vierailija
51/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma noita??

Olen.

Kyllä vaihdevuodet vaivaa. Olet täysin oikeassa, olin liian kauan kiltti miellyttäjä, kuten alkoholistien lapset usein ovat, mutta sitten käänsin kelkan suunnan.

Kerro, minkälainen kelkka sulla oli silloin kun käänsit sen suunnan.

Vierailija
52/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma noita??

Olen.

Kerro, minkälainen kelkka sulla oli silloin kun käänsit sen suunnan.

Sysimusta. Keskari pystyssä.

Vierailija
53/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lauhduttaa?

Vierailija
54/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ruma noita??

Olen.

Joo, kyllä koira koiran tuntee.

Jatka samaan malliin! 👍

(Tiedän, että pohjimmiltasi olet hyväsydäminen ihminen, joka ansaitsee parasta.)

-sama

Vierailija
55/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli oot.

Vierailija
56/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli oot.

Keskari! Kysy vaikka mieheltäni olenko kiukkuinen akka. Kyllä minä epäilijöille trollit näytän.

Vierailija
57/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Rivo-Riitalle läheistä sukua?

Vierailija
58/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Rivo-Riitalle läheistä sukua?

En ole.

Vierailija
59/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, haluan  karmeat treffipakit. Lähdetkö ?

En. Keskari pystyssä.

Kiitos haha

Vierailija
60/66 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, haluan  karmeat treffipakit. Lähdetkö ?

En. Keskari pystyssä.

Kiitos haha

Ole hyvä. Keskari pystyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä