Ero tulossa, olen 40 v ja tuntuu
ettei pelota yksinäisyys ollenkaan! 10 vuotta sitten oikein pelkäsin eroa ja mietin kuknka kukaan siitä selviää. Ikä siis tuo tullessaan jotain hyvääkin :-)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:04"]Kyse ei lapsi rukka (vaikka oletkin 40) ole siitä ettette voisi erota. Vaan siitä että vaikutat epäluotettavalta.
[/quote]
Epäluotettavalta?? Perustelisitko.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:02"]Seuraa ap tarkemmin mitä itse paljastat itsestäsi jos et halua realistista analyysiä, voit tietenkin jatkaa itsekusetustasi kuten niin moni muukin teistä, mutta se vain kertoo miksi teistä erottiin ja erotaan. Syyllinen on peilissä ja selitykset muiden vika on itsekusetusta.
[/quote]
Minkä sille voin ettei mies enää rakasta minua enkä halua elää ihmisen kanssa joka ei minusta välitä. Varmasti olen jollain tasolla epäonnistunut koska mies ei minusta välitä. Peiliin olen katsonut kyllä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:07"]Suosittelen sitä realistista suhtautumista näiden jos olisi blaa blaa ja varmaan olet blöö blöö viestien sijaan. Olette täydellisiä tomppeleita kun kusetatte itseänne vastauksissanne ja se kertoo syynne epäonnnistuneeseen suhteeseenne. Ottaisitte oikeasti vakavasti asioita teeskentelemisen sijaan.
[/quote]
Olen varmasti täysi idiootti kun en tajua. Mitä ihmettä me kusetetaan itseämme?? Eikö se ole itsensä kusettamista jos kuvittelee jotain mitä ei liitossa enää ole? Kertokaa nyt tyhmälle! :)
Ap
Mua pelotti hel...tisti kun olin 33v ja lähdin. Pari vuotta meni ihan sumussa. Kadutti kuitenkin vain se etten ollut lähtenyt jo 25v kun sitä vakavasti aloin harkita ja sanoinkin tuloksetta... Olen ollut kyllä sit yksin sen jälkeen ja ikää 45v nyt. Mut parempi näinkin kun yök suhteessa josta näen vieläkin painajaisia.
Suosittelen sitä realistista suhtautumista näiden jos olisi blaa blaa ja varmaan olet blöö blöö viestien sijaan. Olette täydellisiä tomppeleita kun kusetatte itseänne vastauksissanne ja se kertoo syynne epäonnnistuneeseen suhteeseenne. Ottaisitte oikeasti vakavasti asioita teeskentelemisen sijaan.