Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin Nellyltä kaksi samanlaista toppia - S koko väristä riippuvainen(?!)

Vierailija
13.07.2015 |

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/paidat/nly-trend-917/cover-all-top-918352-1/

Tilasin Nellyltä yhden tuollaisen topin mustana koossa S ja yhden valkoisena koossa S. Olen 164cm/52kg ja hoikka vartaloltani. Musta toppi meni hyvin päälle ja istui kaikin puolin kauniisti. Sen sijaan valkoinen toppi oli niin pieni että ei mitään toivoa saada sitä menemään pään yli. Kun laitoin topit päällekkäin, niin huomasin että valkoinen toppi on useita senttejä kapeampi! Siis todella pieni, käytän normaalisti kokoja XS ja 34, mutta nyt tuo valkoinen S oli aivan liian pieni ja kapea.

Hämmästyttävintä tässä on se että tuo sama toppi S koossa on mustana juuri sopiva. Pitääkö minun nyt maksaa vajaat neljä euroa palautuksesta kun oletettavasti kyseessä tuotevirhe? Tuo toppi ei ole kokoa S nähnytkään. Topin leveys vyötärön kohdalta 23,5cm ja koko tosiaan S. Kaikenlisäksi tilaukset eivät tulleet viiden arkipäivän kuluessa niinkuin sivuilla sanotaan, asun kuitenkin 50km päässä Helsingistä enkä Kilpisjärvellä. Ei ole elämäni suurin ongelma mutta ottaa kyllä päähän! Viimeksi sain Nellyltä laskun tuotteesta jonka olin palauttanut seuraavana päivänä sen saapumisesta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla