Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12- v itkee kun ei pääse Tubecon-tapahtumaan Helsinkiin.

Vierailija
13.07.2015 |

http://www.tubecon.fi/

Siis tämä. Kaikki kaveritkin kuulemma pääsee. Me asutaan Etelä-Pohjanmaalla, eikä kyllä ole mitään kiinnostusta lähteä ajamaan Helsinkiin yhden tapahtuman takia. "Mutta kun siellä on aikuisparkki. Ja kaikki kaveritkin pääsee, niiden vanhemmat vie. Enkö voisi mennä kaverin kyydillä?" No ei, emme päästä, pääsee sitten kun on 15-16-v. 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuosta itkee on liian nuori lähtemään.

Vierailija
42/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään viitsitä ja eikä muidenkaan kanssa päästetä. Kivoja vanhempia olette. Älkää sitten ihmeteltkö kun ennen 15-16v ikää vähän koettelee rajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi ehdottanut itse lipun maksamista?

Vierailija
44/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aik outo olet...

Vierailija
45/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:06"]Tubecon on lähinnä 8-14 vuotiaiden tapahtuma että turha käskeä lasten odottamaan, sama kun sanois että pääsee hoploppiin kun on 15-16 :D
[/quote]
Ei todellakaan ole enää 13-14-vuotiaille tuo tapahtuma :D Suunnilleen 9-12v siellä enimmäkseen käyvät.
N20

Vierailija
46/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskasin pari vuotta sitten 11- ja 12-vuotiaat Tubeconiin, sen ikäisille se tapahtuma onkin tarkoitettu. Nyt ovat siis 13 ja 14 ja ei kiinnosta enää.
En vain ymmärrä, miksi et päästä lasta sinne, jos se on hänelle tärkeää? Aikuisen kanssa voisi ihan hyvin lähteä.

Vierailija
47/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:58"]

Kuskasin pari vuotta sitten 11- ja 12-vuotiaat Tubeconiin, sen ikäisille se tapahtuma onkin tarkoitettu. Nyt ovat siis 13 ja 14 ja ei kiinnosta enää. En vain ymmärrä, miksi et päästä lasta sinne, jos se on hänelle tärkeää? Aikuisen kanssa voisi ihan hyvin lähteä.

[/quote]

Tubecon järjestettiin ensimmäisen kerran vuosi sitten, joten tarinasi ei ole kovin uskottava..

Vierailija
48/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:58"]

Kuskasin pari vuotta sitten 11- ja 12-vuotiaat Tubeconiin, sen ikäisille se tapahtuma onkin tarkoitettu. Nyt ovat siis 13 ja 14 ja ei kiinnosta enää. En vain ymmärrä, miksi et päästä lasta sinne, jos se on hänelle tärkeää? Aikuisen kanssa voisi ihan hyvin lähteä.

[/quote]

Tubecon järjestettiin ensimmäisen kerran vuosi sitten, joten tarinasi ei ole kovin uskottava..
[/quote]
Taisin erehtyä siinä tapauksessa tapahtumak nimestä, mutta joku YouTube-vloggaaja juttu Helsingissä se oli :)
47

Vierailija
49/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tän aloituksen tarkoitus oli saada tukea sun päätökselle niin ei oikein onnistunut, koska tuntuu että sanot vaan ei koska haluan nyt vaan sanoa ei. Kannattais mennä kun vielä varhaismurkku pyytää mukaan jonnekin ja näkis itekin mikä juttu se on.

Vierailija
50/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa maksaa siitä, että näkee noita "vlogaajia", oikeasti?

Vierailija
51/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minäkin 12-13-vuotiaana tapaamassa nettikavereita miiteissä keskellä Helsinkiä. Tärkeä osa nuoruutta nuo olivat ja pääsi tapaamaan samanhenkisiä harrastajia. Olen nyt 25 ja kiitän äitiäni, että päästi minut hössöttämisestä huolimatta tapaamaan näitä ihmisiä, joista osa on vieläkin ystäviäni. Parempi tuo kuin juomassa kaupungilla. 

Vierailija
52/56 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos syytä epäillä, että lapsella tarkoitus salakuljettaa viinaa ja vetää pää täyteen. Muuten en ymmärrä mikset päästä lasta kaverin mukaan, jos vielä vanhemmat kuskaavat?

Sama kun sanoisi 12-vuotiaalle lapselle että odottaa vielä muutaman vuoden jotta pääsee huvipuistoon. Vähän luottoa nyt lapseen. Ehkä tuon ikäsienä ihan hyvä saada kokemuksia myös ilman vanhempia. Itse olin jo 12-vuotiaana kielikurssilla vieraassa maassa.

Vierailija
53/56 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksi ei pääse? Ite olin viime vuonna (ikää oli 12v) ja oli kyllä mahtava kokemus! Itse en näe mitään syytä miksi vasta 15-16v... Ei siellä ole mitään sellaista mikä sen estäisi.

Vierailija
54/56 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen ylijumala kirjoitti:

Jaa miksi ei pääse? Ite olin viime vuonna (ikää oli 12v) ja oli kyllä mahtava kokemus! Itse en näe mitään syytä miksi vasta 15-16v... Ei siellä ole mitään sellaista mikä sen estäisi.

Tää kommentti tuskin auttaa enää, sillä keskustelu on melkein 2 vuotta vanha.

Vierailija
55/56 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 10v parkuu tuonne. Mun mielestä mitkään tubet ja instat ei oo alle 14v paikkoja.

Vierailija
56/56 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:04"]Meillä 45-vuotias parkuu, kun ei pääse AC/DC:tä katsomaan.

Miksei pääse? Kyllä tonikäsen täytyy jo päästä jos itse haluaa. Ja oikeesti kun ei tiedä kauanko se bändi on edes enää elossa, ei välttämättä enää onnistu kymmenen vuoden päästä.

No sitten onkin jo seuraava pändi menossa? Ja varmasti laadukkaampi kun saa itse valita, nyt mennään sillä mitä kaverit valitsee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan