Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12- v itkee kun ei pääse Tubecon-tapahtumaan Helsinkiin.

Vierailija
13.07.2015 |

http://www.tubecon.fi/

Siis tämä. Kaikki kaveritkin kuulemma pääsee. Me asutaan Etelä-Pohjanmaalla, eikä kyllä ole mitään kiinnostusta lähteä ajamaan Helsinkiin yhden tapahtuman takia. "Mutta kun siellä on aikuisparkki. Ja kaikki kaveritkin pääsee, niiden vanhemmat vie. Enkö voisi mennä kaverin kyydillä?" No ei, emme päästä, pääsee sitten kun on 15-16-v. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:04"]Meillä 45-vuotias parkuu, kun ei pääse AC/DC:tä katsomaan.
[/quote]

Miksei pääse? Kyllä tonikäsen täytyy jo päästä jos itse haluaa. Ja oikeesti kun ei tiedä kauanko se bändi on edes enää elossa, ei välttämättä enää onnistu kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
2/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:04"]Meillä 45-vuotias parkuu, kun ei pääse AC/DC:tä katsomaan. [/quote] Miksei pääse? Kyllä tonikäsen täytyy jo päästä jos itse haluaa. Ja oikeesti kun ei tiedä kauanko se bändi on edes enää elossa, ei välttämättä enää onnistu kymmenen vuoden päästä.

[/quote]Joutuu työmatkalle eikä nyt vaan saanut kenenkään kanssa reissua vaihdettua. Tilanne oli tosin tiedossa jo hyvissä ajoin, joten ihan turhaan parkuu, aikuinen ihminen pöh. On kyllä nähnyt ko. bändin monta kertaa joten eihän tuon nyt katastrofi pitäisi olla. Oikein kuoleva joutsen...

t. parkujan puoliso

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:04"]Meillä 45-vuotias parkuu, kun ei pääse AC/DC:tä katsomaan. [/quote] Miksei pääse? Kyllä tonikäsen täytyy jo päästä jos itse haluaa. Ja oikeesti kun ei tiedä kauanko se bändi on edes enää elossa, ei välttämättä enää onnistu kymmenen vuoden päästä.

[/quote]ei varmasti päästetä ennenkuin on 50 vuotta vaikka kaikki kaverit pääsisi!

Vierailija
4/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:24"]

[/quote]ei varmasti päästetä ennenkuin on 50 vuotta vaikka kaikki kaverit pääsisi!

[/quote]Älä sitten ihmettele, kun vähän ennen 50 v haluaa vähän koetella rajoja.

Vierailija
5/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen kahdestaan tääältä Pohjanmaalta saakka pojan 13 v kanssa Tubeconiin. Junalla puksutellaan.

T.Äiti

Vierailija
6/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vieläkään tiedä mikä on tubecon.....

Vierailija
7/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]Mä en vieläkään tiedä mikä on tubecon.....
[/quote]

Sä et vieläkään osaa avata linkkiä tai googlettaa. Voi sua pientä raukkaa :( Kyllä sä vielä varmaan opit. Tsemppiä!

Vierailija
8/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä päästäisin kaverin kyydillä.

Vierailija
9/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:05"]

Meillä asuu onneksi isovanhemmat Helsingissä niin päästään miehen kanssa nauttimaan "aikuisparkista". ;) Mutta vakavasti, koko tube-kulttuuri tuntuu niin oudolta, kun oma fanittaminen sata vuotta sitten oli todella erilaista ja kohteetkin erilaisia! Muutamassa tubemiitissä lapset ovat päässeet käymään ja itse olen ollut mukana ihmettelemässä. Tärkeitä tilaisuuksia tuntuvat olevan kuitenkin, toivottavasti teillä lapsi pääsee yli pettymyksestä, tulee noita miittejä varmaan lähemmäskin, mutta tuon ikäisille kun kaikki on elämän ja kuoleman kysymyksiä niin kovaa on...

[/quote]

Viisi alapeukkua tälläselle kommentille? :o

Vierailija
10/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:07"]

Onpa lasta siunattu ahdasmielisillä ja vanhanaikaisilla vanhemmilla. Käy kyllä sääliksi teidän lasta.

[/quote]Tyypillisiä sisäsiittoisia ja tiukkapipoisia eteläpohjalaisia. Varmaan jostain Lapualta, Alajärveltä tai Assjoelta.
[/quote]
Äläs nyt, meidän Assjokelainen teini on päässyt tänä vuonna jo Desuconiin, Animeconiin, kolmeen tubemiittiin ja menee vielä Traconiin. Tubeconiin ei ehdi valitettavasti.

Vierailija
11/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin siellä viime vuonna kahta 12-vuotiasta. Aikuiselle aivan hirveä paikka, mutta lapsille tuntui olevan tärkeä. Onnibussilla hurautettiin 300 kilsan päästä.

Vierailija
12/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päästäisi kaverin mukaan enkä itsekään ottaisi vastuulleni lapseni kavereita. Eiköhän ne varhaisteinit opi niitä Jonnen temppuja laittamaan tubeen ilman tubeconiakin.

Vierailija
13/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä lapsen nyt kaikkea tule saadakaan.Lastanne kun en tunne niin vaikea sanoa pitäisikö viedä vai ei,ehkä teidän kannattaisi opetella Se tuntemaan niin tietäisitte onko miten tärkeä ja onko esim ansainnut reissua?(kiltti,koulumenestys hyvä,luotettava..)

Vierailija
14/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:29"]Mä meen kahdestaan tääältä Pohjanmaalta saakka pojan 13 v kanssa Tubeconiin. Junalla puksutellaan.

T.Äiti
[/quote]
Sä oot oikea mallimamma!:D voiku munki vanhemmat olis...

Vierailija
15/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit aloituksen, ketä kiinnostaa?

Lapsen pitää saada myös pettymyksiä, ei aina voi saada sitä mitä haluaa.

Vierailija
16/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:01"]

Miksi teit aloituksen, ketä kiinnostaa?

Lapsen pitää saada myös pettymyksiä, ei aina voi saada sitä mitä haluaa.

[/quote]

Mutta toista sitten taas on jatkuvilla pettymyksillä "alistaminen". 

Mitä ap teidän perhe tekee näin kesällä. Viitsittekö tehdä mitään lapsilähtöistä.

Vierailija
17/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vastannut miksi ei voi päästää kavereiden mukana jos kerran aikuisia lähtee mukaan??

Vierailija
18/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:12"]

Ap ei ole vastannut miksi ei voi päästää kavereiden mukana jos kerran aikuisia lähtee mukaan??

[/quote]

Siksi kun mä sanon niin. :D Ei kai sitä perustella tarvitse.

Vierailija
20/56 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan just esim. Lakko Seinäjoella Provinssissa, kävittekö? Ehkä voisi johonkin nuorisotoimeen tai Duudsoneille facessa tms. pistää vinkkiä paikallisen tubetapahtuman järjestämisestä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi