Syötkö joka aamu kaurapuuroa?
Minä syön. Välillä näin laihduttajana mietin onkohan se normaalimäärä mitä syön, on meinaa hirveä annos. Lisukkeeksi laitan n.100g reajuustoa, monipuolisesti erilaisia marjoja n.100g ja sokeritonta mehukeittioa.
Kommentit (35)
Mulla tulee kaurapuurosta ripuli, vatsa menee ihan sekaisin.
En tiedä voiko kauralle olla allerginen, mutta siltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
M oleen 20 vuootta istunut verhot kiiinni ja syöden vaiin kerran muutaman neliön huoneeessa syrjäytyneeenä.
Mä usskon että tämä on epäviralllinen suomenennnätys koska en usko etttä kukaan vankikaan on sitä tehnyt kun ei ole saanut siiihen lupaaa.
Joka aamu syön pitkään haudutettua kaurapuuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt dieetillä syön. Muuten einmaistu puuro tai aamupala.
Miten dieetti vaikuttaa siihen, että puuro maistuu.
Kuuluu dieettiin...
Ai jaa, syöt jonkun muun tekemän listan mukaan. Miksi olet tuollaisella dieetillä? Etkö osaa itse päättää syömisistäsi?
Tähän menessä laihdutusyritykset menneet pieleen siinä kohtaa kun olen itse alkanut soveltamaan. Onko jotain vikaa siinä, että noudattaa ammattilaisen ohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Syön.
Kaurapuuroa ja sekaan keitetty kananmuna.Kananmunia saa halvalla ja puuro vasta halpaa onkin
Miksi se kananmuna sekaan. En söisi moista mössöä. Erikseen kyllä maistuu keitetty kananmuna. Kaurapuuroa syön talvella korkeintaan kerran viikossa pienen annoksen.
Vierailija kirjoitti:
Minä laihdutan myös eikä tulisi mieleenkään syödä kaurapuuroa. Kun kuitenkin joutuu syömään vähän, niin valitsen ravinto- ja kalori- rikasta syömistä.
Ei ravintosisältö tarkoita pelkkää kalorimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Syön, etenkin talvisin. Tosin en kyllä söisi samalla kerralla raejuustoa ja mehukeittoa. Kaurapuuro ja kahvi riittävät.
Mulla olisi tuolla reseptillä verensokeri tunnin päästä syöksynyt niin alas, että kävely menisi nelivedolle. Ihan vaikka olisin annostellut pikainskan erittäin pienelle. Mulla siis kroppa vaatii kaurapuuron kanssa tuhdin proteiinilisän. Sama oli vuosia ennen sairastumistakin, tunnin päästä tolkuton nälkä puuron määrästä riippumatta.
T DM1
Kyllä, syön joka aamu kaurapuuroa, nam :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu dieettiin...
Ai jaa, syöt jonkun muun tekemän listan mukaan. Miksi olet tuollaisella dieetillä? Etkö osaa itse päättää syömisistäsi?
Tähän menessä laihdutusyritykset menneet pieleen siinä kohtaa kun olen itse alkanut soveltamaan. Onko jotain vikaa siinä, että noudattaa ammattilaisen ohjeita?
Ei kai siinä mitään vikaa, syö ihan rauhassa niin kuin ammattilainen parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu dieettiin...
Ei kai siinä mitään vikaa, syö ihan rauhassa niin kuin ammattilainen parhaaksi näkee.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laihdutan myös eikä tulisi mieleenkään syödä kaurapuuroa. Kun kuitenkin joutuu syömään vähän, niin valitsen ravinto- ja kalori- rikasta syömistä.
Ei ravintosisältö tarkoita pelkkää kalorimäärää.
Ei tietenkään, siksi haluankin saada vähät ruokani ravitsevasta ruuasta ja jätän siksi puurot syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu dieettiin...
Pidemmän päälle voi olla hankalaa syödä sellaista, josta ei kovin välitä. Mutta toivottavasti pääset puuron makuun ja dieetti onnistuu :)
Lähes joka aamu kyllä. Voisilmällä ja raejuustolla, toisinaan lisukkeena keitetty kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu dieettiin...
Pidemmän päälle voi olla hankalaa syödä sellaista, josta ei kovin välitä. Mutta toivottavasti pääset puuron makuun ja dieetti onnistuu :)
Tuskin kaatuu aamupuuroon homma ainakaan. Vihreitä vihanneksiakin olen syönyt päivittäin jo monta vuotta terveellisyyden vuoksi, vaikken niistäkään erityisesti välitä. Vähän samaa kastia kuin esim. hampaiden pesu, ei ole lemppariapuuhaa, mutta kahdesti päivässä teen sen silti...