Syötkö joka aamu kaurapuuroa?
Minä syön. Välillä näin laihduttajana mietin onkohan se normaalimäärä mitä syön, on meinaa hirveä annos. Lisukkeeksi laitan n.100g reajuustoa, monipuolisesti erilaisia marjoja n.100g ja sokeritonta mehukeittioa.
Kommentit (35)
Syön, etenkin talvisin. Tosin en kyllä söisi samalla kerralla raejuustoa ja mehukeittoa. Kaurapuuro ja kahvi riittävät.
Aamulla ei voi syödä puuroa, ei vaan mene alas.
Lounaaksi voisin hyvin syödä ja esim. loma-aikoina usein keitänkin puuron sitten ennen puoltapäivää.
Minä laihdutan myös eikä tulisi mieleenkään syödä kaurapuuroa. Kun kuitenkin joutuu syömään vähän, niin valitsen ravinto- ja kalori- rikasta syömistä.
Syön.
Kaurapuuroa ja sekaan keitetty kananmuna.
Kananmunia saa halvalla ja puuro vasta halpaa onkin
Asun yksin. Herään kello 5-6. En syö aamulla mitään, juon vain kahvia maidon kera. Mutta lähes joka päivä syön puuron noin klo 11 lounaaksi. Iltapäivällä en mitään, illalla yleensä pienen lämpimän ruuan.
Nyt dieetillä syön. Muuten einmaistu puuro tai aamupala.
Kaurapuurossa on niin vähän kaloreita että et sä kyllä sitä syömällä liho, vaikka söisit isonkin annoksen. Turha murehtia sellaista. Itsekin syön tupla-annoksen silloin kun syön. Pitää paremmin nälkää kuin se puuropaketin ohjeen mukainen annos.
Syön kiltisti joka aamu.
Tänään oli marjoja ja pähkinöitä päällä.
Maistuu namille 15 h paaston päälle❣️
Samoilla linjoilla kuin viitonen eli ei heti aamulla huttua, mutta myöhemmin päivällä kyllä. Melkeinpä kerran viikossa pidän puuropäivän. Puuro voi olla muutakin kuin kauraa. Ja sillä raejuustolla en kaurapuuroani pilaa. Voisilmä on paras. Niin ja liemenä aluksi vesi ja lopuksi maitoa notkistamaan puuro.
No johan siinä tulee tukos ja tulppa. Tiedätte kyllä minne.
Kaurapuurolla taivaaseen, niinkö? Ei kiitos mulle, yöks
Vierailija kirjoitti:
Miten dieetti vaikuttaa siihen, että puuro maistuu.
En syö koskaan, kun siitä tulee heti nälkä ja ripuli. Ja jos söisin, niin en kyllä voisi mitenkään laittaa kananmunia tai juustoa puuron sekaan. Minusta ne ei sovi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Syön kiltisti joka aamu.
Tänään oli marjoja ja pähkinöitä päällä.
Maistuu namille 15 h paaston päälle❣️
Kenelle olet kiltti, kun syöt puuroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten dieetti vaikuttaa siihen, että puuro maistuu.
Kuuluu dieettiin...
Aamuin, välillä illoinkin hunajalla tai isolla voisilmällä. Paastopäivinä pelkkää puuroa. Päivä ei lähde kunnolla käyntiin ellei saa isoa kattilallista puuroa itselle kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
En syö koskaan, kun siitä tulee heti nälkä ja ripuli. Ja jos söisin, niin en kyllä voisi mitenkään laittaa kananmunia tai juustoa puuron sekaan. Minusta ne ei sovi yhtään.
Senpä takia teen puuron aamulla erikseen ja voileivät. Munat tykkään syödä niin että laitan suolaa päälle ja haukkaan suoraan.
M oleen 20 vuootta istunut verhot kiiinni ja syöden vaiin kerran muutaman neliön huoneeessa syrjäytyneeenä.
Täysjyvä kaurapuuroa tulee keitettyä joka aamu,se pieni voi silmä siihen ja paistettua kananmunaa niin se toimii mulle.