Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiaa imevät tuttavuudet laitan välit poikki.

Energiavampyyreille kenkää
24.02.2022 |

Onko sinun tuttavapiireissä henkilöitä jotka aina tarvivat apua, lainaavat tavaraa, vievät sinun aikaasi antamatta koskaan mitään takaisin. Minua alkoi nämä tuttavuudet ottaa niin paljon pattiin että olen laittanut välejä poikki näihin ikipummeihin.

He imevät energiaasi kuin vampyyrit ja aina vain on he ja heidän ongelmat. Suksikoot kuuseen sillä nykyisin keskityn vain tasaveroisiin suhteisiin ja ihmisiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Olen myös siivonnut puhelimesta kaikki negat helkuttiin.

Vierailija
2/4 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et auta muita niin mitäs sitten kun itse tarvitset apua ja tukea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet AP käytännössä siivonnut nämä negat pois? Oletko laittanut henkilökohtaisesti viestiä, että parempi kun ei olla enää ystäviä ja toistemme kanssa tekemisissä? Vai oletko vain ollut jotenkin passiivinen?

Vierailija
4/4 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä ihmisiä, hulluhan sitä on jos on ihmisten kanssa joiden seura ahdistaa. Minulla yksi vanha ystävä muuttui vuosi vuodelta vaativammaksi tuittuilijaksi. Ja pari uutta tuttavuutta on ollut rajattomia, jatkuvasti utelevat ja puuttuvat asioihini. Olen heittäytynyt passiiviseksi ja jos joku on kysellyt, olen sanonut että halutaan aika eri juttuja ystävydeltä tms.ympäripyöreää. En ole kaivannut heitä yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi