Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska se kesä alkaa ja lämpimät ilmat?

Vierailija
13.07.2015 |

Vituttaa kantaa heinäkuussa puita takkaan ku ei sisällä pysy tarpeeks lämpöä ilman lämmitystä. Tulis edes yksi kunnon helleppäivä tai edes 20 astetta tuon 12-17 siasta. Juhannuksena oli 2 päivää yli 20 astetta ja yhtenäpäivänä 3 päivänä sitten käynyt yli 20 asteen. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:37"]

Vali vali vali vali vali vali!

[/quote]

Ärsytät!

Vierailija
22/24 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille säälle mitään voi, joten turha murehtia ja valittaa. Itse olen viettänyt tähän mennessä oikein oivallisen kesän, tehnyt asioita mistä pidän niin ulkosalla kuin sisälläkin. Onhan se aurinko mukavaa bonusta, mutta kun pään sisällä on poutaa niin se riittää. Toivottavasti auringonopaisteen kaipaajat saatte toivomanne, mutta muistakaa että elämästä nauttiminen on asenteesta eikä säästä kiinni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kesä aikoihin, kaikkea voi tehdä, kuljen shortseissa ja sandaaleissa, ei palele. Sairaat kiittävät tätä kesää. Siis, oikeasti sairaat, ei nuhakuumeiset.

Vierailija
24/24 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ny 2 viikkoa ollut lämpimässä, tänään jo ennen kymmentä varjolämpötila 36. Reilu viikko vielä jäljellä, ja mä niin ottaisin jo edes yhden sadepäivän tänne. Mikään ei oo koskaan hyvin, kyllä mä sit Suomessa taas valitan kylmyyttä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi