Onko aihe lasuun?
Kertokaas viisaammat. Myöhästyin töistä, työt alko 8.00 ja olin vasta lasta viemässä hoitoon 8.05. Normaalisti 7.45. Harmittaa hirmuisesti kun en oo ennen mistään myöhästynyt :/
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]Kysyn ihan tosissani! Kun ei ole kokemusta. Ärsyttää kyllä kun myöhästyin
[/quote]
Sulle vastattiin tosissaan eli lasu on hyvin tod.näk. tehty
Sano että nukuit pommiin!!! Parempi myöhässä kuin ei milloinkaan
Millä tavalla sun töistä myöhästyminen liittyy lastensuojelun tarpeeseen? Nyt en ihan ymmärtänyt.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:30"]Kysyn ihan tosissani! Kun ei ole kokemusta. Ärsyttää kyllä kun myöhästyin
[/quote]
Sulle vastattiin tosissaan eli lasu on hyvin tod.näk. tehty
[/quote]
Siis ihan oikeasti ? No. Omapa on tietysti virheeni:/
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:35"]Millä tavalla sun töistä myöhästyminen liittyy lastensuojelun tarpeeseen? Nyt en ihan ymmärtänyt.
[/quote]
Vein tytön myöhässä hoitoon.
Ei ole aihe ilmoitukseen.
Mutta ap.n käytös kyllä erittäin erikoista, joten kuvittelen että muita ongelmia saattaa olla/tulla, jos tämä jo maailmaa näin järkytti.
Ap ihan oikeasti..itse vien monesti myöhässä kun lähteminen välillä niin hidasta. :D
Ehkä olen vaan perfektionisti. Minun moraaliin ei kuulu myöhästely töistä tai hoidosta. Tai siis kun hoitoon on ilmoitettu lapsen tulolle eri aika kun tänään sinne meni. -ap
Öh me viemme lapsia hoitoon hyvin vaihtelevin ajoin epäsäännöllisistä työajoista johtuen (yrittäjä ja vuorotyöläinen). Eipä ole tullut mieleenkään että tarhasta voisi "myöhästyä"! Ainoa on takaraja klo 10 jolloin on aamupiiri, siihen mennessä viedään. Ja joskus retkipäivinä aikaisemmin. Me olemme pitäneet ilmoitettuja hoitoaikoja ns.maksimiaikoina joita ei saa ylittää, alittaa kyllä. Eiköhän ne hoitajat ole vain tyytyväisiä ettei jokainen Irma-Petteri ole siellä pyörimässä klo 7:45-17:00 joka päivä!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:42"]Kertokaas viisaammat. Myöhästyin töistä, työt alko 8.00 ja olin vasta lasta viemässä hoitoon 8.05. Normaalisti 7.45. Harmittaa hirmuisesti kun en oo ennen mistään myöhästynyt :/
[/quote]
Hääääh? No ei tehdä :D
Nämä on näitä ihan selviä tapauksia, joka viikkoista kauraa. Sinut viedään Siperiaan ja kakara annetaan huostaan ja lopulta appduktioon Pohjois-Koreaan. Opittepa sitten aikatauluihin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:44"]Selvä huostaanottotapaus :D
[/quote]
Sarkasmia? Olen tosissani mitä tässä tapahtuu
Ip selvittetty ja ilmoitus lähtenyt.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:44"]Ip selvittetty ja ilmoitus lähtenyt.
[/quote]
?!
Jos tosissasi kysyt niin oletpa aika epävarma ja hukassa vanhemmuutesi kanssa. Edes minä en miettinyt tuollaisia vaikka olin aluksi aika hukassa ja epävarma.
Kysyn ihan tosissani! Kun ei ole kokemusta. Ärsyttää kyllä kun myöhästyin