Näen poikaystävästäni painajaisia
Mut raiskattiin edellisessä parisuhteessa. Siitä on jo puoli vuotta aikaa ja nyt mulla tuore suhde (n kk - 2 kk)ihmiseen, jonka olen tuntenut jo pari vuotta.
Olen nähnyt useamman kerran painajaista jossa tää uusi miesystävä mut raiskaa tai nöyryyttää jotenkin muuten. Mä en tiedä pitäisikö mun sanoa tästä sille vai ei, vai mennä vaikka terveyskeskukseen kysymään jutteluseuraa. Vai olisiko jotain muuta paikkaa mistä voisin saada apua?
Mä en enää uskalla mennä nukkuun ja kun lopulta olen niin väsynyt että nukahdan, niin mulle jää nukkumisaikaa hassut pari tuntia. Samaten tää vaikuttaa pian suhteeseen, kun mua melkein pelottaa, vaikka yritän ajatella että tää on mulle tuttu ihminen, joka ei ikinä tekisi mitään pahaa. Toisaalta, en mä edellisessäkään suhteessa ajatellut, että mies olisi raiskaaja. Nähdään vaan viikonloppuisin joten pystyn "tsemppaamaan" ja olemaan normaali, mutta loppuviikosta ahdistaa.
Kommentit (2)
Tuomittiinko se raiskari? Vai etkö mennyt kertomaan asiasta poliisille?
Et siis ole kertonut uudelle poikaystävällesi ollenkaan raiskatuksi tulemisesta? Mun mielestä sun kannattaa ihan EHDOTTOMASTI mennä juttelemaan tuosta ammattilaiselle, jäähän tuollaisesta aina traumat ja ne saattavat seurata sinua vuosia, jos et käsittele asiaa. Ihan kamalasti voimia ja tsemppiä, apua kuitenkin on saatavilla kun sitä uskaltaa pyytää!<3 Ja suhteessa kannattaa ottaa nyt ihan rauhassa, puoli vuotta on aika lyhyt aika ja jos susta tuntuu että tarvitset enemmän aikaa toipumiseen ja totutteluun niin ota aikaa, ole rehellinen itsellesi ja kumppanillesi. Jos hän todella välittää sinusta, hän haluaa varmasti ymmärtää ja olla kärsivällinen.