Lapsiviha leimahti, vauva häädettiin teatterista
Kommentit (172)
Tavallaan sen lipunmyynnin vika, kun antoivat lapselle luvan tulla. Jos ikäraja on K12, niin sillon se on K12.
Ja ennen kaikkea vanhempien vika. Miten voi olla niin itsekäs, että tunkee vauvan kanssa esitykseen, joka ei ole lapsille tarkoitettu. Ei ole hyväksi vauvalle ja suunnattoman ärsyttävää muulle yleisölle ja esiintyjille. Mutta koska minäminäminä ja minun oikeudet, muilla ei väliä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:47"]
Mitä helvettiä VAUVA teki teatterissa? En vittu vaan tajua.
[/quote]
Noh, teatteri antoi luvan tuoda. Hyvä, että näyttelijä julkisen kivityksenkin pelossa kyseenalaisti asian. Harmi vaan kun joutui nöyrtymään pitääkseen työnsä. Työelämässä ylläpidetään tätä pelonilmapiiriä niin mihinkään ei enää uskalleta enää puuttua.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:44"]Silmätikku mainittu
[/quote]
Eye stick
Teatteri teki virheen antaessaan poikkeusluvan yhdelle perheelle. Jos näytelmä ei ole tarkoitettu lapsille, se ei ole tarkoitettu lapsille. Vauvat ylipäätään eivät kuulu teatterikatsomoon paitsi siinä tapauksessa, että esitys on suunnattu nimenomaan vauvoille.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:43"]Onpa raju otsikko. Kyse on kai kuitenkin siitä, että YKSI näyttelijä menetti keskittymiskykynsä ja nyt myös pyytelee sitä anteeksi.
"
Anteeksipyyntö
Näyttelijä Teijo Eloranta kertoo, että hän on pahoillaan tapahtuneesta.
- Päätös oli yksin minun ja toimin ehdottomasti virheellisesti. Olen todella pahoillani ja haluan pyytää anteeksi, Eloranta sanoo.
Eloranta sanoo, että hän koki, että lapsen ääntely kuului koko näyttämölle ja katsomoon.
- Esiintyjänä koin tilanteen ahdistavaksi, koska näytelmä on raju. Ja koin, että lapsen ääntely häiritsee katsojia, hän selventää tilannetta.
- Toimin siinä hetken mielijohteesta. Tilanne olisi pitänyt hoitaa asiallisesti väliajalla ja olen todella pahoillani, että tämä perhe joutui siinä silmätikuksi.
Elonranta sai tietää vasta jälkeenpäin, että vauvalle oli annettu lupa tulla katsomoon."
[/quote]
Anteeksipyyntö ei todellakaan poista fiksusti toimineen vauvaperheen häpeää. Suomessa lapsia pitää kasvattaa neljän seinän sisällä. Niitä ei saa ottaa ravintolaan, perhejuhliin, ei minnekään. Sairasta!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:43"]Onpa raju otsikko. Kyse on kai kuitenkin siitä, että YKSI näyttelijä menetti keskittymiskykynsä ja nyt myös pyytelee sitä anteeksi.
"
Anteeksipyyntö
Näyttelijä Teijo Eloranta kertoo, että hän on pahoillaan tapahtuneesta.
- Päätös oli yksin minun ja toimin ehdottomasti virheellisesti. Olen todella pahoillani ja haluan pyytää anteeksi, Eloranta sanoo.
Eloranta sanoo, että hän koki, että lapsen ääntely kuului koko näyttämölle ja katsomoon.
- Esiintyjänä koin tilanteen ahdistavaksi, koska näytelmä on raju. Ja koin, että lapsen ääntely häiritsee katsojia, hän selventää tilannetta.
- Toimin siinä hetken mielijohteesta. Tilanne olisi pitänyt hoitaa asiallisesti väliajalla ja olen todella pahoillani, että tämä perhe joutui siinä silmätikuksi.
Elonranta sai tietää vasta jälkeenpäin, että vauvalle oli annettu lupa tulla katsomoon."
[/quote]
Anteeksipyyntö ei todellakaan poista fiksusti toimineen vauvaperheen häpeää. Suomessa lapsia pitää kasvattaa neljän seinän sisällä. Niitä ei saa ottaa ravintolaan, perhejuhliin, ei minnekään. Sairasta!
[/quote]
No onko teatteri vauvojen paikka?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:44"]
Niitä parkuvia vauvoja ei kannata tuoda joka paikkaan
[/quote] Niinpä, on aivan täydellistä järjen köyhyyttä viedä vauva teatteriin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:43"]Onpa raju otsikko. Kyse on kai kuitenkin siitä, että YKSI näyttelijä menetti keskittymiskykynsä ja nyt myös pyytelee sitä anteeksi. " Anteeksipyyntö Näyttelijä Teijo Eloranta kertoo, että hän on pahoillaan tapahtuneesta. - Päätös oli yksin minun ja toimin ehdottomasti virheellisesti. Olen todella pahoillani ja haluan pyytää anteeksi, Eloranta sanoo. Eloranta sanoo, että hän koki, että lapsen ääntely kuului koko näyttämölle ja katsomoon. - Esiintyjänä koin tilanteen ahdistavaksi, koska näytelmä on raju. Ja koin, että lapsen ääntely häiritsee katsojia, hän selventää tilannetta. - Toimin siinä hetken mielijohteesta. Tilanne olisi pitänyt hoitaa asiallisesti väliajalla ja olen todella pahoillani, että tämä perhe joutui siinä silmätikuksi. Elonranta sai tietää vasta jälkeenpäin, että vauvalle oli annettu lupa tulla katsomoon." [/quote] Anteeksipyyntö ei todellakaan poista fiksusti toimineen vauvaperheen häpeää. Suomessa lapsia pitää kasvattaa neljän seinän sisällä. Niitä ei saa ottaa ravintolaan, perhejuhliin, ei minnekään. Sairasta!
[/quote]
Sairasta olla lasten puolella ja määritellä ikärajat mihin heitä saada viedä ja mihin ei?!
Lasten kesäteatteri olisi ainoa, johon edes voisin kuvitella vieväni vauvan. Sekin riippuen näytelmästä. Vanhempien moka tuo oli ehdottomasti. Ymmärrän kyllä näyttelijän reaktion, vaikka olisikin hiukan kuohahtanut yli. Joku järki siinäkin, minne vauvoja ja lapsia otetaan mukaan.
Joskus voisi leimahtaa myös viha typeriä otsikoita kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:39"]
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071320027476_vi.shtml
[/quote]
Vika oli siis lapsiperheessä, koska näytelmään oli toivottu ettei raahata alle 12 vuotiaita.
Oma vika siis.