Miksi keskustelut/aloitukset av:llä on ala-arvoisempia
Kommentit (14)
Koska mm. minä vietän täällä vähemmän aikaa.
Ihmisillä on töissä pahempi kiire ja palstan päässeet valtaamaan kotona notkuvat.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:56"]Olen miettinyt samaa enkä oikein tiedä syytä...
[/quote]
Syynä on se, että nykyään ihan joka juttua epäillään provoksi. Luin viime yönä jotain 2-3v vanhoja ketjuja. Niissä keskustelu tosi paljon asiallisempaa, ei haistatteluja, jokaisen sanan analysointia.. Tää on muuttunut tosi huonoksi nykyään. Pelkkää wt:tä ja porvoota joka ketju.
Tänne on löytäneet teinit ja miehet
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:56"]Olen miettinyt samaa enkä oikein tiedä syytä...
[/quote]
Syynä on se, että nykyään ihan joka juttua epäillään provoksi. Luin viime yönä jotain 2-3v vanhoja ketjuja. Niissä keskustelu tosi paljon asiallisempaa, ei haistatteluja, jokaisen sanan analysointia.. Tää on muuttunut tosi huonoksi nykyään. Pelkkää wt:tä ja porvoota joka ketju.
[/quote]
Melkein joka juttu ON provo.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:03"]Tänne on löytäneet teinit ja miehet
[/quote]
Mun mielestä kans tuo teinien läsnäolo on vaikuttanut asiaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:56"]Olen miettinyt samaa enkä oikein tiedä syytä...
[/quote]
[/quote]
Melkein joka juttu ON provo.
[/quote]
No ei kai kukaan oikeasti tule tänne avautumaan, kun takas vain ilkeillään? Niin että totta kai provoja on paljon.
Muutamat sitkeät hullut pilaavat palstan. Tuuttaavat jostain päähänpinttymäaiheestaan monta aloitusta joka päivä.
Sä oot itse tullut vanhemmaksi ja fiksummaksi?
Av on nykyään paljon isompi (enemmän lukijoita/kirjoittajia) kuin muutama vuosi sitten. Hörhöt menee aina sinne missä on paljon yleisöä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:09"]Av on nykyään paljon isompi (enemmän lukijoita/kirjoittajia) kuin muutama vuosi sitten. Hörhöt menee aina sinne missä on paljon yleisöä.
[/quote]
Juu; paska vetää puoleensa kärpäsiä.
Eihän täällä ole kuin murto-osa asiallisia, hauskoja tai vilpittömiä ketjuja, ja niihinkin aina tulee typeryksiä vittuilemaan ja jankuttamaan.
Vähän se taas rauhoittuu, kun teinarit menee ens kuussa kouluun.
Olen miettinyt samaa enkä oikein tiedä syytä...