Onko sulla ollut valeprofiilia treffipalstalla? Miksi?
Kommentit (13)
Katselin tarjontaa ja stalkkasin tuttuja. Tekaistu profiilini oli kyllä lähes tyhjä ja pakolliset tiedot hölmöjä, joten ei sillä valeprofiililla ketään vedätetty.
Tapasin netissä treffipalstalla tyypin, joka parin kuukauden tapailun jälkeen sanoi ettei olekaan valmis suhteeseen kenenkään kanssa, vika on hänessä ei minussa, blaa blaa... Jotenkin tuli kusetuksen maku ja niinhän sillä pässillä oli heti uusi ilmoitus samassa paikassa. Tein sitten sellaisen feikkiprofiilin johon arvasin hänen tarttuvan, vaikka jokainen älyllä varustettu olisi tajunnut että nyt on too good to be true. Kirjoiteltiin vähän aikaa, sitten lopetin vastaamasta viesteihin ja lopulta laitoin erittäin tylyn viestin ettei kiinnosta. Lapsellista? Varmasti. Mutta minulle tuli hyvä mieli :)
Tein profiilin muuten vaan, kiusatakseni ihmisiä
-ANAALIRANKAISIJA666
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:55"]Tapasin netissä treffipalstalla tyypin, joka parin kuukauden tapailun jälkeen sanoi ettei olekaan valmis suhteeseen kenenkään kanssa, vika on hänessä ei minussa, blaa blaa... Jotenkin tuli kusetuksen maku ja niinhän sillä pässillä oli heti uusi ilmoitus samassa paikassa. Tein sitten sellaisen feikkiprofiilin johon arvasin hänen tarttuvan, vaikka jokainen älyllä varustettu olisi tajunnut että nyt on too good to be true. Kirjoiteltiin vähän aikaa, sitten lopetin vastaamasta viesteihin ja lopulta laitoin erittäin tylyn viestin ettei kiinnosta. Lapsellista? Varmasti. Mutta minulle tuli hyvä mieli :)
[/quote]
Aivan helvetin hyvä! Itsekin olen tämäntyyppistä tehnyt ja tulen jatkossakin tekemään jos tarve vaatii.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:55"]Tapasin netissä treffipalstalla tyypin, joka parin kuukauden tapailun jälkeen sanoi ettei olekaan valmis suhteeseen kenenkään kanssa, vika on hänessä ei minussa, blaa blaa... Jotenkin tuli kusetuksen maku ja niinhän sillä pässillä oli heti uusi ilmoitus samassa paikassa. Tein sitten sellaisen feikkiprofiilin johon arvasin hänen tarttuvan, vaikka jokainen älyllä varustettu olisi tajunnut että nyt on too good to be true. Kirjoiteltiin vähän aikaa, sitten lopetin vastaamasta viesteihin ja lopulta laitoin erittäin tylyn viestin ettei kiinnosta. Lapsellista? Varmasti. Mutta minulle tuli hyvä mieli :) [/quote] Aivan helvetin hyvä! Itsekin olen tämäntyyppistä tehnyt ja tulen jatkossakin tekemään jos tarve vaatii.
[/quote]
Suunnittelin vielä että olisin sopinut sen kanssa treffit vaikka leffaan, ja mennyt itse sinne jonkun kaverimiehen kanssa. Sitä en kehdannut toteuttaa. Mutta ehkä vielä joskus...
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:55"]Tapasin netissä treffipalstalla tyypin, joka parin kuukauden tapailun jälkeen sanoi ettei olekaan valmis suhteeseen kenenkään kanssa, vika on hänessä ei minussa, blaa blaa... Jotenkin tuli kusetuksen maku ja niinhän sillä pässillä oli heti uusi ilmoitus samassa paikassa. Tein sitten sellaisen feikkiprofiilin johon arvasin hänen tarttuvan, vaikka jokainen älyllä varustettu olisi tajunnut että nyt on too good to be true. Kirjoiteltiin vähän aikaa, sitten lopetin vastaamasta viesteihin ja lopulta laitoin erittäin tylyn viestin ettei kiinnosta. Lapsellista? Varmasti. Mutta minulle tuli hyvä mieli :) [/quote] Aivan helvetin hyvä! Itsekin olen tämäntyyppistä tehnyt ja tulen jatkossakin tekemään jos tarve vaatii.
[/quote]
Suunnittelin vielä että olisin sopinut sen kanssa treffit vaikka leffaan, ja mennyt itse sinne jonkun kaverimiehen kanssa. Sitä en kehdannut toteuttaa. Mutta ehkä vielä joskus...
[/quote]
Mullakin suunnitelmissa treffien sopiminen. Pelmahdan sattumalta paikalle ja kyselen kuulumisia ihan kaverimielessä. Sitten katson sitä kiemurtelua ja kellon katselua kun toinen odottaa unelmatreffikumppaniaan ja mä häiritsen. Buahaha.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:55"]
Tapasin netissä treffipalstalla tyypin, joka parin kuukauden tapailun jälkeen sanoi ettei olekaan valmis suhteeseen kenenkään kanssa, vika on hänessä ei minussa, blaa blaa... Jotenkin tuli kusetuksen maku ja niinhän sillä pässillä oli heti uusi ilmoitus samassa paikassa. Tein sitten sellaisen feikkiprofiilin johon arvasin hänen tarttuvan, vaikka jokainen älyllä varustettu olisi tajunnut että nyt on too good to be true. Kirjoiteltiin vähän aikaa, sitten lopetin vastaamasta viesteihin ja lopulta laitoin erittäin tylyn viestin ettei kiinnosta. Lapsellista? Varmasti. Mutta minulle tuli hyvä mieli :)
[/quote]
Mitenkähän kaltaisesi jotenkin häiriöinen henkilö tulisi sitten oikeaoppisesti jättää (siihen on kenellä tahansa oikeus), jos tuollainen hienovarainen sinun tunteitasi kunnioittava vetäytymiskeino saa sinut käyttäytymään noin mielipuolisesti, kuten siis itse juuri kerroit, niin mitähän enää mahtaisitkaan tehdä jos sulle sanottaisiin suoraan syyt, eli mitä tahansa väliltä luonne, ulkonäkö, tekemiset jne. Puukon kanssa oven taakse, jos vaan osoite olisi? Eli sinuun ei kannata kenenkään missään tilanteissa sekaantua alkuunkaan, vaan sitäpä eivät voi kaikki poloiset ajoissa tajuta. Eroon ei pääse ja tekee niin tai näin, hyökkäilet. Ei ole tervettä käytöstä tuo, enkä siten ihmettele sinkkuuttasikaan. Ei tuo ole lapsellista, vaan vakavasti sairasta.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:19"]
[/quote]
Mitenkähän kaltaisesi jotenkin häiriöinen henkilö tulisi sitten oikeaoppisesti jättää (siihen on kenellä tahansa oikeus), jos tuollainen hienovarainen sinun tunteitasi kunnioittava vetäytymiskeino saa sinut käyttäytymään noin mielipuolisesti, kuten siis itse juuri kerroit, niin mitähän enää mahtaisitkaan tehdä jos sulle sanottaisiin suoraan syyt, eli mitä tahansa väliltä luonne, ulkonäkö, tekemiset jne. Puukon kanssa oven taakse, jos vaan osoite olisi? Eli sinuun ei kannata kenenkään missään tilanteissa sekaantua alkuunkaan, vaan sitäpä eivät voi kaikki poloiset ajoissa tajuta. Eroon ei pääse ja tekee niin tai näin, hyökkäilet. Ei ole tervettä käytöstä tuo, enkä siten ihmettele sinkkuuttasikaan. Ei tuo ole lapsellista, vaan vakavasti sairasta.
[/quote]
Kiitos analyysistä. En nyt tuohon kaikkea kirjoittanut, mutta ei ollut ihan tervettä eikä kohteliastakaan tämän toisen osapuolen käytös myöskään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ja sitä rataa. Kovin henkilökohtaisesti suhtaudut tähän, ettei nyt vaan osu liian lähelle?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:19"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos analyysistä. En nyt tuohon kaikkea kirjoittanut, mutta ei ollut ihan tervettä eikä kohteliastakaan tämän toisen osapuolen käytös myöskään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ja sitä rataa. Kovin henkilökohtaisesti suhtaudut tähän, ettei nyt vaan osu liian lähelle?
[/quote]
Kuule, ei todellakaan osu. En myöskään harrasta kaltaisiasi ihmisiä missään muodossa, mutta jonkinlaisena tolkun ihmisenä ajattelin vain ilmaista näkemykseni tuohon sairaalloiseen käytökseesi tuossa kohdin. Yritä nyt omankin etusi vuoksi tajuta, ettet voisi alkaa vainota ja kiusata edes avo- tai aviokumppaniasi, mikäli tulisit sellaisessa suhteessa jätetyksi, ja todellakin vielä vähemmän ymmärrettävää on jonkun lyhytaikaisen deittituttavuuden kiusaaminen ja härnääminen, jos sulle sanotaan syyksi tuo maailman perinteisin kaunis "selitys" ja kiitos. Mikähän oikein kuvittelet olevasi, se on tuohon vielä hyvä kysymys pohdittavaksesi. Ole hyvä analyysistä.
Koska halusin itse nähdä kuinka helppoa mahdollisimman taviksen naisen on saada aloitteita ja treffikutsuja verrattuna vastaavanlaiseen mieheen ja tuosta tuloksesta tulin vain masentuneeksi ja vittuuntuneeksi.
Loppupäätelmänä sekä naisen että miehen nettideittiasemasta se että nettideittailu on miehen kannalta turhaa sillä naiset eivät vastaa yhteydenottoihin eivätkä varsinkaan ota yhteyttä.
On. Kirjoitin jutun nettiin silloin.