mitä 34-vuotiaalla pitäisi olla elämässä jo?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:34"]
Velaton omistusasunto, yli 10 vuotta avioliittoa takana, useampi lapsi ja esimiesasemassa työelämässä. Tuossa nyt muutama mainitakseni.
Kyllä tuohon ikään mennessä pitää olla jo ihan oikeasti useampien vuosien pitkäkestoisempaa suhdetta takana, samoin lapsia ja kyllä työelämässäkin on syytä olla jo edettynä eteenpäin urallaan ja omaisuutta kerättynä.
[/quote]
Jos ei tässä onnistu, niin on arvoton ja kelpaamaton epäihminen. Eikö niin?
[/quote]
No kyllä 34-vuotiaalla pitäisi oikeasti olla jo aika paljon enemmän kokemusta parisuhteista ja parisuhteessa elämisestä kuin joitain 2 kuukauden teini-iän tapailusuhteita. Lisäksi työelämässä etenemisen kannalta, niin eihän sitä etenemistä ole tapahtunut, jos jo pitkään, useita vuosia työelämässä oltuaan tekee edelleen niitä alimman ruohonjuuritason duunarihommia.
Velaton omistusasunto, yli 10 vuotta avioliittoa takana, useampi lapsi ja esimiesasemassa työelämässä. Tuossa nyt muutama mainitakseni.
Kyllä tuohon ikään mennessä pitää olla jo ihan oikeasti useampien vuosien pitkäkestoisempaa suhdetta takana, samoin lapsia ja kyllä työelämässäkin on syytä olla jo edettynä eteenpäin urallaan ja omaisuutta kerättynä.
[/quote]
Ai että oikein pitää. No mites, jäänkö luokalle vai enkö pääse nyt taivaaseen, jos olenkin elänyt vähän erilailla mitä sä?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:34"]Velaton omistusasunto, yli 10 vuotta avioliittoa takana, useampi lapsi ja esimiesasemassa työelämässä. Tuossa nyt muutama mainitakseni.
[/quote]
Useampi lapsi,yli 10 vuotta naimisissa.Sori mutta mulle olis painajaista ruveta elämään sun elämää.
Mun miehellä oli ton ikäisenä 21v kihlattu (minä) joka odotti hänelle vauvaa. Vuokrakämppä. Soittimia ja musantekovehkeitä. Kaikki perus huonekalut ja astiat. Helvetisti cd levyjä. Mun mielestä ei tarvi olla esim puolisoa tai lasta tai mitään isompaa omistettuna.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:44"]
No kyllä 34-vuotiaalla pitäisi oikeasti olla jo aika paljon enemmän kokemusta parisuhteista ja parisuhteessa elämisestä kuin joitain 2 kuukauden teini-iän tapailusuhteita.
[/quote]
Entä jos ei ole 34-vuotiaana koskaan seurustellut? Tai edes pitänyt vastakkaisen sukupuolen edustajaa kädestä?
Olin "naimisissa" Afrikan ihmeen kanssa. Huonostihan siinä kävi.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:42"]
Iso penis pitää olla koettu
[/quote]
Meillä voi käydä sovittamassa, jos sulla ei oo vielä rastia tässä kohdassa listaa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:23"]
Mulla pleikkari 4 ja kissa.
[/quote]
No ainakin jotain huumeita on pitänyt kokeilla. Ainakin yksi abortti. Ainakin yhdet potkut saatu. Ainakin kerran kunnolla turpaan saatu. Ainakin yksi putkareissu. Siinä nyt muutamia elämänkoulun must -juttuja.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:23"]
Mulla pleikkari 4 ja kissa.
[/quote]
Oma peti tulis osata pedata siellä äiteen peräkammarissa. Ja hampaat pestä iltaisin. Ja vaihtaa likaiset kalsarit.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:42"]
Iso penis pitää olla koettu
[/quote]Tuohon ikään mennessä pitäisi olla oppinut ihaielmaan miehen vehkeitä tai ainakin pitää mölyt mahassa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ja ehkä löysäämään sitä pipaa hieman...
Miksi elämässään menestyneiltä, tai edes hyvin pärjääviltä ihmisiltä tuntuu usein puuttuvan ymmärrys siitä, ettei se menestyminen ole aina mikään itsestäänselvyys? Miksei voi vain olla tyytyväinen elämäänsä, sen sijaan että alkaa halveksia muita, jotka eivät ole saavuttaneet samoja asioita kuin itse on? Tuollaiset ajatukset kuin #6:lla antaa minulle kuvan henkisesti rutiköyhästä ihmisestä, jolle on tärkeää pitää ulkoisia kulisseja yllä ja näyttää muille kuinka menestynyt on. Se on niin helppo alkaa luetella asioita joita itse on saavuttanut (tai saanut) ja pitää sitä vähimmäisvaatimuksena kaikille muillekin samanikäisille, ilman että viitsii edes uhrata ajatusta sille, ettei kaikilla ole välttämättä mahdollisuutta tai edes halua saavuttaa samoja asioita.
Minusta tuossa iässä pitäisi olla jo ymmärrystä siitä, ettei ole mitään yhtä polkua, jota kaikkien tulisi kulkea voidakseen tuntea olevansa onnistunut. Pitäisi olla jo kykyä ymmärtää ihmisten elämää laajemminkin, kuin vain oman napansa perspektiivistä. Pitäisi olla kykyä arvostaa ihmisiä lähtökohdista tai yhteiskunnallisesta asemasta riippumatta. Pitäisi ymmärtää että rikkauksia ei voi viedä kuoleman jälkeen mukanaan. Minusta tuntuu että 6:lla on vielä aika paljon opittavaa tästä elämästä. Surulliseksi minut tekee se, että tuollainen ihminen on erehtynyt hankkimaan lapsia. Olen surullinen myös niiden alaisten(duunareiden) puolesta, joiden esimiehenä nro 6 mahdollisesti toimii.
> Velaton omistusasunto, yli 10 vuotta avioliittoa takana, useampi lapsi ja esimiesasemassa työelämässä. Tuossa nyt muutama mainitakseni.
Heitä ikään 10 vuotta lisää, eikä mulla ole noita vieläkään. No, ok. Talo korvessa sattuu olemaan perintönä.
Väri-tv, videonauhuri, leipäkone, popcornkone, jäätelökone, limsakone, Donkey Kong-elektroniikkapeli, laskettelusukset, kuntopyörä ja soutulaite. Pappa-Tunturi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:27"]
Väri-tv, videonauhuri, leipäkone, popcornkone, jäätelökone, limsakone, Donkey Kong-elektroniikkapeli, laskettelusukset, kuntopyörä ja soutulaite. Pappa-Tunturi.
[/quote]
Lisätään vielä, että myös se Beta-nauhuri VHS:n lisäksi. Vic 20 ja Commodore 64. Siihen Rambo 2-peli.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:37"]
[/quote]
Jos ei tässä onnistu, niin on arvoton ja kelpaamaton epäihminen. Eikö niin?
[/quote]
No kyllä 34-vuotiaalla pitäisi oikeasti olla jo aika paljon enemmän kokemusta parisuhteista ja parisuhteessa elämisestä kuin joitain 2 kuukauden teini-iän tapailusuhteita. Lisäksi työelämässä etenemisen kannalta, niin eihän sitä etenemistä ole tapahtunut, jos jo pitkään, useita vuosia työelämässä oltuaan tekee edelleen niitä alimman ruohonjuuritason duunarihommia.
[/quote]
No mutta entäs jos haluaa tehdä niitä duunarihommia eikä edetä mihinkään? Ei minulla ainakaan ole mitään kunnianhimoa mitä tulee työelämään. Kunhan palkka kilahtaa kerran kuukaudessa tilille.
Lapsia en halua, vuokra-asunto kelpaa oikein hyvin (varaa olisi kyllä omaankin) enkä kyllä haikaile avioliittoonkaan tai parisuhdetta ylipäänsä.
Olen varmaan tosi epäonnistunut elämässäni kun en halua samoja asioita kuin sinä.
Minulla ei ole edes pleikkaria eikä kissaa... :d