Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ehkäisy ei sovi..

Vierailija
13.07.2015 |

Olen 33-v kuuden lapsen äiti. Kaikki kokeiltu, paitsi kuparikierukka ja strerilisaatio. Niin ja ehkäisykapselikin taitaa mennä boikottiin, kun minipillerit ja hormonikierukka ei sovi. Kuparikierukka en saa, kun hb laskenut kuukautisten jälkeen 70:een viimeisen raskauden jälkeen. Mies ei suostu ottamaan huolta ehkäisystä ja kortsun kanssa on mieluummin ilman. Itse kaipaan kuitenkin seksiä ja läheisyyttä ja kuopasta olen pitänyt huolen, vaikka mies ei. Millä saan sen tajuamaan, ett ehkäisy on miehetkin asia. Seksilakko ei auta, kärsin vain itse siitä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:26"]Keskustelut on käyty. Ei ota vakavasti. Ennemmin antaa tulla raskaaksi kuin harkitseekaan itse mitään. -ap
[/quote]

No menet sitten sterilisaatioon, essure yksityisellä, nopea toimenpide ja pääset ilman sen kummosempaa jonotusta
[/quote]

Essuresta on uutta tietoa, jonka takia en sitä suosittele kellekään.
[/quote]

Mitä uutta tietoa Essuresta?
Nimimerkillä sitä harkitseva

[/quote]Sen jälkeen ei enää pysty tulemaan raskaaksi :(
[/quote]

Useita naisia on raskautunut Essuresta huolimatta. Lisäksi tuossa aikaisemmin mainitussa tekstissä on isot listat oireita kivuista hiusten lähtöön ja pahimmassa tapauksessa se kasvaa putkista pois ja leikkautuu muihin sisäelimiin

Vierailija
22/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plumlee now has joint pain, chronic fatigue, weight gain, irregular heavy menstrual cycles, and debilitating headaches.

“When you stand up, it feels like someone’s taking your muscles or your insides and trying to pull them apart,” Sarah Payne said. “It would take me to the floor.”

Payne has Essure…and migraines, hot flashes, night sweats, hair loss, and severe pain. She called her doctor and others to report the trouble when she first got Essure four years ago. They have all suggested a hysterectomy.

Many have Essure coils that have migrated, cutting through internal organs in other areas of their bodies. They call it E-hell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi