Mikään ehkäisy ei sovi..
Olen 33-v kuuden lapsen äiti. Kaikki kokeiltu, paitsi kuparikierukka ja strerilisaatio. Niin ja ehkäisykapselikin taitaa mennä boikottiin, kun minipillerit ja hormonikierukka ei sovi. Kuparikierukka en saa, kun hb laskenut kuukautisten jälkeen 70:een viimeisen raskauden jälkeen. Mies ei suostu ottamaan huolta ehkäisystä ja kortsun kanssa on mieluummin ilman. Itse kaipaan kuitenkin seksiä ja läheisyyttä ja kuopasta olen pitänyt huolen, vaikka mies ei. Millä saan sen tajuamaan, ett ehkäisy on miehetkin asia. Seksilakko ei auta, kärsin vain itse siitä.
Kommentit (22)
Otat asian vakavasti miehesi kanssa puheeksi, sit voit myös hälle hienovaraisesti sanoo, että et halua olla ilman seksiä, että vieraisiinko tässä pitäis lähtee jotta sais? Tämän jälkeen voitte keskustella vaihtoehdoista jotka kuulostavat olevan kondomi tai jommankumman sterilisaatio.
-Razok-
Ainahan voi varmoja päiviä laskeskella!
Haluatteko lisää lapsia? Jos ette, niin jompikumpi sterilisaatioon.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:14"]Olen 33-v kuuden lapsen äiti. Kaikki kokeiltu, paitsi kuparikierukka ja strerilisaatio. Niin ja ehkäisykapselikin taitaa mennä boikottiin, kun minipillerit ja hormonikierukka ei sovi. Kuparikierukka en saa, kun hb laskenut kuukautisten jälkeen 70:een viimeisen raskauden jälkeen. Mies ei suostu ottamaan huolta ehkäisystä ja kortsun kanssa on mieluummin ilman. Itse kaipaan kuitenkin seksiä ja läheisyyttä ja kuopasta olen pitänyt huolen, vaikka mies ei. Millä saan sen tajuamaan, ett ehkäisy on miehetkin asia. Seksilakko ei auta, kärsin vain itse siitä.
[/quote]
Mies vasektomiaan tai sinä steriin, eikö kuudessa lapsessa ole jo kiintiö täynnä??
Sterilisaatio tai varmat päivät. Tai mies kasvaa aikuiseksi ja hyväksyy kondomin.
Keskustelut on käyty. Ei ota vakavasti. Ennemmin antaa tulla raskaaksi kuin harkitseekaan itse mitään. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:26"]Keskustelut on käyty. Ei ota vakavasti. Ennemmin antaa tulla raskaaksi kuin harkitseekaan itse mitään. -ap
[/quote]
No menet sitten sterilisaatioon, essure yksityisellä, nopea toimenpide ja pääset ilman sen kummosempaa jonotusta
Mieheltä piuhat poikki! Kuusi lasta teille jo varmaankin riittää?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:25"]Sterilisaatio tai varmat päivät. Tai mies kasvaa aikuiseksi ja hyväksyy kondomin.
[/quote]
Voi vittu. VARMAT PÄIVÄT EI OLE EGKHKÄISYMENETELMÄ!!!! Se on joko kortsu, selibaatti tai sterilisaatio, jos mikään muu ei käy
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:26"]Keskustelut on käyty. Ei ota vakavasti. Ennemmin antaa tulla raskaaksi kuin harkitseekaan itse mitään. -ap
[/quote]
No menet sitten sterilisaatioon, essure yksityisellä, nopea toimenpide ja pääset ilman sen kummosempaa jonotusta
[/quote]
Essuresta on uutta tietoa, jonka takia en sitä suosittele kellekään.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:30"]Mieheltä piuhat poikki! Kuusi lasta teille jo varmaankin riittää?
[/quote]
Tuskin mies menee.
En ole ap, mutta tuli vain mieleeni
Jos mies ei suostu kondomiin eikä vasektomiaan niin menet itse stetilisaatioon tai sitten elätte seminaarissa.
Eikö kuusi lasta ole jo riittävä määrä??
Menisin itse laittamaan piuhat poikki ja sitten ulkoistaisin seksielämän.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:36"]
Jos mies ei suostu kondomiin eikä vasektomiaan niin menet itse stetilisaatioon tai sitten elätte seminaarissa. Eikö kuusi lasta ole jo riittävä määrä??
[/quote]
seminaarissa :) Tää on mulle ihan uusi ehkäisymenetelmä, mutta pakko sanoa että toimis ainakin mulla ;)
Kuusi lasta kuullostaa uskonnolliselta tilanteelta. Sterilisaatio.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:36"]
Jos mies ei suostu kondomiin eikä vasektomiaan niin menet itse stetilisaatioon tai sitten elätte seminaarissa. Eikö kuusi lasta ole jo riittävä määrä??
[/quote]
seminaarissa :) Tää on mulle ihan uusi ehkäisymenetelmä, mutta pakko sanoa että toimis ainakin mulla ;)
[/quote]
Kiva tuo ennakoiva, heh. Selibaatissa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:26"]Keskustelut on käyty. Ei ota vakavasti. Ennemmin antaa tulla raskaaksi kuin harkitseekaan itse mitään. -ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mitä uutta tietoa Essuresta?
Nimimerkillä sitä harkitseva
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:26"]Keskustelut on käyty. Ei ota vakavasti. Ennemmin antaa tulla raskaaksi kuin harkitseekaan itse mitään. -ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
http://wreg.com/2014/11/24/thousands-of-women-report-problems-with-essure/
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:26"]Keskustelut on käyty. Ei ota vakavasti. Ennemmin antaa tulla raskaaksi kuin harkitseekaan itse mitään. -ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Sen jälkeen ei enää pysty tulemaan raskaaksi :(
Ei kuopasta huolen, vaan kropasta. . Ihana tekstinkorjaus. - ap