Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäm koululaiset?

Vierailija
12.07.2015 |

Av:lla puhutaan välillä henkilöistä, jotka ovat käyneet ns. elämäm koulun. Ketä kuuluu kys. kansanryhmään? Millä perusteella itsensä luokitellaan (ylpeydellä?) elämänkoululaisiksi? Ei koulutusta, vai saako olla koulutusta? Esimerkkejä, pyydän :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joutunut kokemaan elämässä paljon, mutta ei ole ottanut niistä lainkaan opiksi. Toisin kuin muut, ja ovat tästä katkeria.

Vierailija
2/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoululaiset ovat niitä, joiden mielestä koulutus on sitä, että ei käydä koulua vaan heilutaan kaduilla tappelemassa ja haukutaan kaikki koululaiset ja opiskelijat. Usein elämänkoululaisuuteen kuuluu fb:ssä liiba laaban jakaminen ja heidät tunnistaa myös tästä asenteesta:

matikka: 1+1=2, musiikki: youtube, liikunta: mm-kisat, fysiikka: newtonin päähän tippui omena, kemia: etanoli on alkoholia, biologia: pillu+penis=vauva jne.

Elämänkoululaiset eivät myöskään tajua usein politiikasta mitään, usein he ovat myös rasisteja ja tyylitaju on vähän mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun varmaan tähän porukkaan. Mulla on mulle tärkeitä juttuja ja mielipiteitä mutta suurin osa asioista ei kiinnosta mua yhtään. 

Vierailija
4/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä elämänkoulua mainostetaan esim. Fb:ssa? Onko elämänkoululla ja elämän kovalla koululla varsinaista eroa?
Ap

Vierailija
5/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:54"]Mä kuulun varmaan tähän porukkaan. Mulla on mulle tärkeitä juttuja ja mielipiteitä mutta suurin osa asioista ei kiinnosta mua yhtään. 
[/quote]

Voitko kuvailla tarkemmin. Yritän ymmärtää mitä edellä mainittu käsite pitää sisällään. :)
Ap

Vierailija
6/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisterit käyköön yli opistonsa mutta paras koulu on elämän koulu ;)

Vierailija
7/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jyrkät mielipiteet, mutta paskat tai olemattomat perustelut. Lisäksi ilmeisesti leikkikouluajoilta luulo, että kaikki mielipiteet on yhtä hyviä, vaikka todellisuudessa jotkut mielipiteet on paskempia kuin toiset.

Vierailija
8/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:54"]Mä kuulun varmaan tähän porukkaan. Mulla on mulle tärkeitä juttuja ja mielipiteitä mutta suurin osa asioista ei kiinnosta mua yhtään.  [/quote] Voitko kuvailla tarkemmin. Yritän ymmärtää mitä edellä mainittu käsite pitää sisällään. :) Ap

[/quote]

No mitähän mä kertoisin. Mulla ei ole mitään tavoitteita mä vaan elän ja omat lapset mä halusin. Ensimmäinen oli vahinko mutta seuraavat ei. Mä tykkään että elämä on selkeetä eikä jatkuvaa säätämistä ja haaveilen että voittaisin vaikka lotossa. Tykkään katsoa sarjoja ja realityä. Tykkään uusista tavaroista ja vaatteista ja otan aurinkoa kun mahdollista. Teen kotitöitä ihan pakosta ja yleensä on niin että sitten tehdään kun mun pinna palaa kaikkeen sotkuun. Me ollaan äänekkäitä ja siitä on valitettukin aika monta kertaa. Mä osaan pitää puoleni ja lapseni kanssa. mä tiedän etten ole älykäs mut ei se vaikuta mitenkään. Mä en edes haluais olla älykäs. 

Vierailija
9/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elämän koulun käyneillä ei ole ollut välttis parhaat lähtökohdat elämään. Tukea opiskeluihin ei ole lähipiirissä annettu. On käyty joku amis ja menty pätkätöihin. Arvosanat on ehkä ollu hiukan huonot. Ylpeitä elämänkoululaiset voivat olla siitä, että ovat pärjänneet ja selvinneet vaikka kultalusikkaa ei oo suussa ollutkaan. On tullu pettymyksiä ja paskaa niskaan, mutta ovat oppineet elämältä jotain tärkeetä.

Vierailija
10/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:26"]

On tullu pettymyksiä ja paskaa niskaan, mutta ovat oppineet elämältä jotain tärkeetä.

[/quote]

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :D

Vierailija
11/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan käy elämänkoulua. Usein vaan ne, jotka käyvät koulua kaduilla mainostavat itseään vähän liikaa. Jokainen katsos oppii virheistään, se on eri asia jos sen toistaa monta kertaa. Elämänkoululaisuus ja tyhmyys kulkee vähän käsi kädessä.

Vierailija
12/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koululainen löytää aina syyn ongelmiinsa muualta kuin itsestään.

Vierailija
13/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:54"]Mä kuulun varmaan tähän porukkaan. Mulla on mulle tärkeitä juttuja ja mielipiteitä mutta suurin osa asioista ei kiinnosta mua yhtään.  [/quote] Voitko kuvailla tarkemmin. Yritän ymmärtää mitä edellä mainittu käsite pitää sisällään. :) Ap

[/quote]

No mitähän mä kertoisin. Mulla ei ole mitään tavoitteita mä vaan elän ja omat lapset mä halusin. Ensimmäinen oli vahinko mutta seuraavat ei. Mä tykkään että elämä on selkeetä eikä jatkuvaa säätämistä ja haaveilen että voittaisin vaikka lotossa. Tykkään katsoa sarjoja ja realityä. Tykkään uusista tavaroista ja vaatteista ja otan aurinkoa kun mahdollista. Teen kotitöitä ihan pakosta ja yleensä on niin että sitten tehdään kun mun pinna palaa kaikkeen sotkuun. Me ollaan äänekkäitä ja siitä on valitettukin aika monta kertaa. Mä osaan pitää puoleni ja lapseni kanssa. mä tiedän etten ole älykäs mut ei se vaikuta mitenkään. Mä en edes haluais olla älykäs. 

[/quote]

Eilen mun tytön fillarissa ei ollut ilmaa. Mun mielestä sillä oli väärä pumppu ja sen takia sinne ei mennyt ilmaa. Se oli sellanen auton venttiili. No sitten haettiin sellanen pumppu ja ei se menny silläkään. Sitten soitin mun broidille ettei me saada ilmaa ja se sano että pitää ostaa uus rengas kun se on rikki. Sitten yks naapuri tuli siitä ja katso sitä ja kysyi että missä venttiili on?? Että pitää laittaa venttiili ja mä menin sanomaan että siinä on tollanen auton venttiili. Sitten se nauroi ettei toi ole auton venttiili vaan joku muu. Sitten mun tyttö otti taskusta ne venttiilit ja se oli ottanut ne kun se luuli että ne pitää ottaa pois. Vittu mua vitutti ja hävetti. Nyt se naapuri pitää mua ihan idioottina. Mun tyttö sanoi siihen että niin se pitää sitäkin. Musta ei olis tullut idioottia jos se ei olis ottanut niitä venttiileitä. Mä raivosin sille ettei se ikinä ota yhtään mitään pois mitä se ei tiedä. Tällästä meillä on aika usein. Aika paljon menee aikaa kun joku sählää ja tehdään väärin ja ei saada aikaan ja luovutetaan. Tossakin fillari olis vaan jäänyt kellariin. 

Vierailija
14/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koululainen halveksii tavallista opiskelijaa tai työssäkäyvää. Hänellä on vakavia elämänhallinnan ongelmia ja useasti myös vahvaa päihdetaustaa ja velkaa. Ryyppääminen, huumeiden vetäminen ja tappelu kapakassa ovat elämäm koululaisen mielestä sitä oikeaa ja opettavaa rankkaa elämänkoulua. Normaalia elämää elävä ammatin hankkinut ja veroja maksava ihminen ei elämäm koululaisen mielestä tiedä oikeasta elämästä mitään.

Vierailija
15/21 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämäm koululaisilla on niin paljon tatuointeja?

Vierailija
16/21 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä elämäM koulu- käsite on tullut? Nimenomaan toi m-kirjain.

Vierailija
17/21 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että ruoaksi elämänkoululaiset laittavat jauhonakkeja ja makaroonia. Tai einestä.

Vierailija
18/21 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämäm koululaisilla rikkinäiset perhekuviot taustalla? Olettaisin että monella on lapsia eri isillä.

Vierailija
19/21 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON ELÄMÄM KOULU PRKL!!!

Vierailija
20/21 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:25"]

[/quote]

[/quote]

Eilen mun tytön fillarissa ei ollut ilmaa. Mun mielestä sillä oli väärä pumppu ja sen takia sinne ei mennyt ilmaa. Se oli sellanen auton venttiili. No sitten haettiin sellanen pumppu ja ei se menny silläkään. Sitten soitin mun broidille ettei me saada ilmaa ja se sano että pitää ostaa uus rengas kun se on rikki. Sitten yks naapuri tuli siitä ja katso sitä ja kysyi että missä venttiili on?? Että pitää laittaa venttiili ja mä menin sanomaan että siinä on tollanen auton venttiili. Sitten se nauroi ettei toi ole auton venttiili vaan joku muu. Sitten mun tyttö otti taskusta ne venttiilit ja se oli ottanut ne kun se luuli että ne pitää ottaa pois. Vittu mua vitutti ja hävetti. Nyt se naapuri pitää mua ihan idioottina. Mun tyttö sanoi siihen että niin se pitää sitäkin. Musta ei olis tullut idioottia jos se ei olis ottanut niitä venttiileitä. Mä raivosin sille ettei se ikinä ota yhtään mitään pois mitä se ei tiedä. Tällästä meillä on aika usein. Aika paljon menee aikaa kun joku sählää ja tehdään väärin ja ei saada aikaan ja luovutetaan. Tossakin fillari olis vaan jäänyt kellariin. 
[/quote]
Mä voisin kuvitella että toi pyörähommeli vois käydä mullekin vaikken elämänkoululainen varsinaisesti olekaan :D
Kuittaan omat hölmöilyni naurulla ja heitän siitä jotain vitsiä. Tuskin kukaan nyt hölmönä toista pitää tommosen takia ellei nyt ihan tosissaan ala siinä itseään mollaamaan ja hölmistelemään omaa tyhmyyttään!
Itse kysymykseen ajattelisin elämänkoululaisella sellaista jolla peruskoulu mennyt huonosti ja sen jälkeen luovuttanut täysin. Käyttää paljon päihteitä eikä omaa käytöstapoja, ts ei välitä mitä muut itsestä ajattelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä