Vakavin sairaus, joka sinulla on ollut?
Kommentit (131)
Toistuva masennus, läheisriippuvuus, burn out...
Hyvänlaatuinen kasvain äänihuulissa joka on leikattu 7 kertaa. Nyt aikuisiällä uusiutuminen näyttää loppuneen.
Vauva aikainen aivokalvontulehdus vaarallisin.
Nykyisin on masennusta ja astma, mutta kumpaankaan ei kuole.
Jaa-a.. Keuhkokuume varmaan sairauksista. Ja tietty migreeni jota tulee viikottain...
-Razok-
Herpes pimperossa, tosin ei ole oireita enää vuosiin ollut.
Krooninen komplisoitunut migreeni
Puolitoista vuotiaana olin pari viikkoa sairaalassa ja happiteltassa. En itse edes muista syytä, vaikka epikriisit tilasin, kun verisairauden myötä selvitettiin sairastamiani sairauksia. Nyt siis verisairaus, joka sekin kohtuullisen vakava, parissa operaatiossa olen ollut.
Mulla on ennemmin tai myöhemmin kuolemaan johtava sydän sairaus. Niin jollei paniikkihäiriöni vie mua ensin.
Endometrioosin aiheuttama ilmarinta.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:29"]
Mononukleoosi. Jouduin silloin sairaalaan, kun kurkku meni ihan umpeen. Myöhemmin myös paniikkihäiriön olen kokenut vakavana (vaikka eihän se sitä oikeastaan ole).
[/quote]
Paniikkihäiriöön voi kuolla.
[/quote]
Miten? Oman käden kautta? Itselläni ollut ph yli 25 v, joskus hyvinkin vaikeita kausia, mutta en nyt heti keksi miten tähän kuolisi. Ellei nyt sitten tosiaan sairaus aja suicidaalisuuteen.
Itse kysymykseen. Vesirokko aikuisiällä, vei tehohoitoon. Depressio.