Vakavin sairaus, joka sinulla on ollut?
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:29"]
Mononukleoosi. Jouduin silloin sairaalaan, kun kurkku meni ihan umpeen. Myöhemmin myös paniikkihäiriön olen kokenut vakavana (vaikka eihän se sitä oikeastaan ole).
[/quote]
Paniikkihäiriöön voi kuolla.
Periaatteesa diabetes,mutta se ei arkielämää haittaa. Pahin on mielestäni ollut ruusu. Sen alkuvaiheessa olin niin sairas, etten ole ikinä muulloin ollut. Jaksoin vain nukkua, käydä vessassa, juoda vettä ja ottaa lääkkeet. Ja jalka oli helvetin kipeä, joten se vessaan menokin oli tuskaa.
Syöpä. Ikää vasta 23 ja pari viikkoa sitten todettiin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:43"]
Syöpä. Ikää vasta 23 ja pari viikkoa sitten todettiin.
[/quote]
jaksuhali
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:13"]Peliriippuvuus. Vie voiton kaksisuuntaisesta, bulimiasta, alkoholismista, vaikeasta masennuksesta, ptsd:sta, dissosiaatiohäiriöstä, ahdistuneisuushäiriöstä ja paniikkihäiriöstä. Jos viruksista ja bakteereista puhutaan niin sikainfluenssa.
[/quote]
Oletko itse siis sairastanut nämä vai vertaatko peliriippuvuuttasi muihin riippuvuuksiin?
[/quote]
Ihan olen itse sairastanut kaikki. Suurimmasta osasta kärsin edelleen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 01:19"]
Hypokalemia, kaliumarvo oli 109. Ja ei, minulla ei ole syömishäriötä vaan luontainen taipumus hypokalemiaan. En tuntenut itseäni sairaaksi, mutta kyllähän arvo vähän vakavaksi veti.
[/quote]Normaali kalium on 3.3-4.8, joten ei tuota oikein hypokalemiaksi voi kutsua.
[/quote]
Ups, olet oikeassa. Sitten arvo oli varmaan 1.9. Joka tapauksessa lääkäri soitti perään kaksi tuntia verikokeen ottamisen jälkeen ja olin kaksi viikkoa sairaalassa. Mutta siitä on jo kauan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:51"]Vain älykkäät ihmiset sairastuvat. 95% edellä mainituista on neurologisen luulosairaan mytomanisia kertomuksia. Tunnen heidät. he "sairastuvat" koska haluavat hoivaa ja huolenpitoa, mutta eivät ole valmiita hoitamaan itse ongelmaansa esim. psykologin kanssa. Ongelmaa joka ei itsessään ole sairaus, vaan perinnöllinen tekijä, joka ammentaa juurensa traumoista.
[/quote]Viisaus ja hulluus kulkevat käsi kädessä, valitettavasti :\.
Keskivaikea masennus tai keuhkokuume, en osaa sanoa kumpi
Luojan kiitos minulla ei ole mitään sairauksia.
Ammuttu on 3 kertaa ja monestikkin töissä katkeaa esim. Kylkiluu muttei sen vakavempaa.
Sepsis leikkaushaavassa, mutta nopealla hoidolla ei tullut kuumetta kummempaa.
2xkeuhkokuume