Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin varakas mutta kuljen "ryysyissä"

Vierailija
12.07.2015 |

Ja syynä on mukavuus + en halua huomiota enkä varkaita perääni. Hymyilen salaa kun LV-bimbot katsovat nenänvartta pitkin. Voi kun tietäisivät... :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on LV-bimbo? 

Vierailija
2/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, just siistii! Oispa mahis tommoseen!

Vierailija
4/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla päinvastoin, en osta ruokaa  koska lähes kaikki rahat menee alennusmyyntivaatteisiin /ja reissaamiseen. ja näin olen onnellisempi :) raha on paha, tuhlataan se pois!

Vierailija
5/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tilanne. Varmaan tekisin itsekin tuon, kun olisin varakas. Tosin nytkin viis veisaan mitä minusta ajatellaan. Nätti vartaloni kyllä kuittaa paljon. 

Vierailija
6/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat siis, että saisit varkaita perääsi, jos kulkisit siisteissä uusissa vaatteissa? Osta ne suomalaisista kivijalkakaupoista ja tue suomalaista työllisyyttä, kun sinulla kerran on varaa. Kengät myös.

Vierailija
7/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tarkalleen ottaen ovat "ryysyt"? Verkkarit ja verkkatakkiko?

Vierailija
8/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samoin. Toyota Carina vm.1991 viimeistelee vaikutelman :)

Vierailija
9/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pukeudun täysin omaan tyyliini. Melko rento, melko siisti. Ei tosiaan mitään kalliita merkkikaukkuja tai huiveja. Kalliimpaan autoonkin olisi varaa, muttei mitään syytä yliampua auton valinnassa.

Vierailija
10/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:08"]

Mä teen samoin. Toyota Carina vm.1991 viimeistelee vaikutelman :)

[/quote]

Sama, tosin autoni on tässä porukassa jo uudehko, kun vuosimalli on 1997. Ei edes parikymppinen vielä!

Vierailija
11/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:06"]

Millaisia tarkalleen ottaen ovat "ryysyt"? Verkkarit ja verkkatakkiko?

[/quote]

suunnilleen joo, t:ap

(helsingin keskustassa kuljeskelen)

Vierailija
12/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpparilta kaksi Marimekon paitaa, yht.5 euroa. Välillä huvittaa kun kuljen vaatteissa jotka on kaikki parin euron hintaisia.
Varaa olis ostaa kalliitakin mutta en osta kun halvallakin saa.

Vierailija
13/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:06"]

Meinaat siis, että saisit varkaita perääsi, jos kulkisit siisteissä uusissa vaatteissa? Osta ne suomalaisista kivijalkakaupoista ja tue suomalaista työllisyyttä, kun sinulla kerran on varaa. Kengät myös.

[/quote]

tarkoitan lähinnä taskuvarkaita, tai laukun ryöstäjiä, joita täällä Helsingin keskustassa on varsinkin näin kesäsesonkina riittämin. Kiertävät minut kaukaa, kun näytän siltä ettei minulla ole mitään mitä viedä. Vaikka kantaisin rumassa mutta mukavassa olkalaukussa isoa tukkua seteleitä (tykkään käyttää käteistä) ja kalliita älylaitteita T:ap

Vierailija
14/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen feikki MK laukussa, ja uskon, että moni luulen laukun olevan aito :P. Laukku on siis erittäin hyvä feikkilaukuksi. Olen siis DI ja periaatteessa olis varaa ihan aitoon laukkuunkin. Mut ne ei tiedä, että en ikinä maksais aidon laukun hintaa vaan sijoittaisin rahat paljon järkevämpään. Tää on mun hiljainen vastalauseeni tälle hemmetin pinnalliselle maailmalle. Jos joku erehtyy ihastelemaan laukkua, kerron toki asioiden oikean laidan.

Tosin vähän kyllä hävettää tukea pimeää teollisuutta eikä tässä oikeastaan järkeä ole, mutta pientä mielihyvää saan siitä...

Vierailija
15/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Vaatimattomuus kaunistaa :)

Vierailija
16/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Onko MK hieno merkki? Minusta ei, ostin MK: shopperin itselleni vain,koska siinä oli kunnon vetskari. Ei tod. mikään "posh". Miksi pitää käyttää kopioitua merkkilaukkua? Mitä sillä halutaan? Että "ihmiset ajattelisi" että onpa hieeeaaano ihminen ja rrrikas? Käytän nyt termiä "aito" kuvaamaan sitä,että laukku tulee valmistajalta, jossa brändäys, mainonta,markkinaketju,suunnittelija,materiaalit ja valmistus tulee ikään kuin samasta puljusta kokonaan. Kun joku tekee piraattikopion ja myy saman näköisen laukun, hän ei maksa suunnittelijalle, ei markkinoinnille jne, mutta höynäyttää rahat kuluttajalta. Onpa hienoa, höh..
DI, suunnittele sinä jotain, niin tulen ottamaan valokuvan..kyllä maailmalta niitä DI-tyyppejä (tai sellaisia,joilla löytyy kopiokoneelta lemuavat 'diplomit' seinillä) löytyy,jotka tekee halpisversion. Sitä sitten kiikutan mukanani..melkein aitona
Eikös kannattaisi ostaa mieluummin ostaa joku suomalainen tuote,joka on laadukas, vaikka merkki ei olisi tunnettu. Fiksu valinta.

Vierailija
17/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tehny itsestäs pellen.

Miksi edes sitten käyt töissä jos kerran ryysyrutjakkeenakin viihdyt? Ota vielä päkki keppanaa kantoon niin viimeistelet vaikutelman. Niin urbaania ja suomi-chic.

Vierailija
18/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niillä rahoilla sitten teet? Itse ainakin nautin rahoistani, niitä kun ei saa hautaan mukaan.

Vierailija
19/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

g

Vierailija
20/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:09"]Mitä sä niillä rahoilla sitten teet? Itse ainakin nautin rahoistani, niitä kun ei saa hautaan mukaan.
[/quote]

Elelen :) en käy töissä, vaan harrastan ja teen vapaaehtoistyötä. Nautin vapaa-ajasta ja stressittömyydestä enemmän kuin kultakäädyistä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi