Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko ystävyys jos..?

Vierailija
12.07.2015 |

Petin exääni varatun miehen kanssa kerran, ihastuin todella tulisesti ja kun oma suhde oli jo pitkään ollut kuollut niin hairahduin. Jätin mieheni heti tuon jälkeen tosin hän oli samaa mieltä että parempi lopettaa kun vain tapeltiin koko ajan.
En halua nyt sen varatun miehen elämää sotkea, mutta mietin häntä koko ajan ja hänet nähdessäni sydän heittää voltteja. Ilmeisesti olen myös hänelle jotain kun hänkään ei halua kokonaan musta luopua vaan haluaa olla ystäväni. Onnistuukohan ystävyys näistä lähtökohdista? Vai olenko ihan kahjo? En muista että olisin koskaan tuntenut näin voimakasta yhteenkuuluvuuden tunnetta kuin hänen kanssaan tunnen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ystävä männävuosien panokamuni kanssa. Hän on nykyään varattu ja täytyy kyllä myöntää että kyllä me silloin tällöin paneskellaan..:D Mutta muuten kyllä aika ystävällistä meininkiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:36"]Mä olen ystävä männävuosien panokamuni kanssa. Hän on nykyään varattu ja täytyy kyllä myöntää että kyllä me silloin tällöin paneskellaan..:D Mutta muuten kyllä aika ystävällistä meininkiä on.
[/quote]
No on minullakin ollut nuorempana fuck buddy, josta tuli ihan ystäväkin jossain vaiheessa, tosin se ystävyys loppui siihen kun alettiin tahoillamme seurustelemaan. Nyt ollaan kuitenkin jo aikuisia, mietin että haluanko edes kokeilla ystävyyttä jos olkapäällä pikkupiru huutaa että nappaa tuo mies itelles... :(

Vierailija
4/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:36"]Mä olen ystävä männävuosien panokamuni kanssa. Hän on nykyään varattu ja täytyy kyllä myöntää että kyllä me silloin tällöin paneskellaan..:D Mutta muuten kyllä aika ystävällistä meininkiä on. [/quote] No on minullakin ollut nuorempana fuck buddy, josta tuli ihan ystäväkin jossain vaiheessa, tosin se ystävyys loppui siihen kun alettiin tahoillamme seurustelemaan. Nyt ollaan kuitenkin jo aikuisia, mietin että haluanko edes kokeilla ystävyyttä jos olkapäällä pikkupiru huutaa että nappaa tuo mies itelles... :(

[/quote]

No ei noilla ajatuksilla. Sitä paitsi, ketä sä oikein luulet "nappaavasi"? Säälittävä pikkupillu. Et sä nyt NIIIN erinomainen ole kuin ilmeisesti luulet. Anna miehen tehdä itse päätöksensä ja erota ensin. Sit sä voit merkitäkin sille jotain.

Vierailija
5/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:36"]Mä olen ystävä männävuosien panokamuni kanssa. Hän on nykyään varattu ja täytyy kyllä myöntää että kyllä me silloin tällöin paneskellaan..:D Mutta muuten kyllä aika ystävällistä meininkiä on. [/quote] No on minullakin ollut nuorempana fuck buddy, josta tuli ihan ystäväkin jossain vaiheessa, tosin se ystävyys loppui siihen kun alettiin tahoillamme seurustelemaan. Nyt ollaan kuitenkin jo aikuisia, mietin että haluanko edes kokeilla ystävyyttä jos olkapäällä pikkupiru huutaa että nappaa tuo mies itelles... :(

[/quote]

No ei noilla ajatuksilla. Sitä paitsi, ketä sä oikein luulet "nappaavasi"? Säälittävä pikkupillu. Et sä nyt NIIIN erinomainen ole kuin ilmeisesti luulet. Anna miehen tehdä itse päätöksensä ja erota ensin. Sit sä voit merkitäkin sille jotain.
[/quote]
Mikä ihmeen pikkupillu? Mies on mua vuosia nuorempi. Enkö ole nappaamassa häntä, olen vaan ihan järjettömän ihastunut ja nyttemmin sinkku.

Vierailija
6/6 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote]
Mikä ihmeen pikkupillu? Mies on mua vuosia nuorempi. Enkö ole nappaamassa häntä, olen vaan ihan järjettömän ihastunut ja nyttemmin sinkku.
[/quote]
Siis enkÄ. En yritä vokotella, mutta näkeehän tuo kohta väkisinkin että hänen seurassaan nautin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme