Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pitävät äkäisyydestäni?

Vierailija
12.07.2015 |

Olen aika lapsenomainen ikäisekseni (28) ja moni mies on sanonut tai muuten tullut ilmi, että he pitävät äkäisyydestäni. Olen siis aika sanavalmis ja helposti riitaantuva, mutta toisin kuin voisi olettaa miehet eivät välttele minua sen takia vaan he päinvastoin haluavat olla kanssani ja näyttävät viihtyvän seurassani. Miksihän? Onko täällä miehiä jotka voisivat tietää minua paremmin mistä tällainen oikein johtuu?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn ainakin itse parhaiten sellaisten naisten seurassa, jotka ovat vähän äkäisiä. Arvostan suuresti suorapuheisuutta, ja omasta mielestä temperamenttiset naiset eivät kiertele tai kaartele asioita. Olen ihan sulaa vahaa sellaisten seurassa.

Vierailija
22/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani naiset ovat joskus äkäisiä. Paitsi mummojeni en muista koskaan olleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehen vastaus, olen ollut parikin kertaa naimisissa.
Äksy sanavalmis nainen vaikuttaa monesta miehestä suoralta ja sillä tavalta helpolta ettei tarvitse kaiken maailman ennusmerkeistä yrittää päätellä mitä mieltä nainen on oikeasti asioista.
Siis nainen jonka kanssa voi kommunikoida ihan keskustelemalla.
Tällaiset naiset on harvinaisia. Tai on niitä äksyileviä naisia vaikka kuinka, mutta niistä ei pirukaan ota selvää mistä kiikastaa.

Vierailija
24/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain miehiä alkaa ärsyttää sitten ajan kuluessa vasta. Ehkä eivät tajua silloin aluksi, että miten jatkuvaa se kiukuttelu on.

Vierailija
25/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdearvoa, kiukutteleva ja jalkaa polkeva tissioloento on huvittava. Mies odottaa, että pääsee koulimaan lutkaa nyrkillä ja perseraiskaamaan ämmän. Ämmässä on siis joksikin aikaa haastetta.

Vierailija
26/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäinen nainen on varmasti jo pienenä oppinut, että sillä tavalla hän saa tahtonsa läpi. Hänen vanhempansa ovat heikkoja ja tyhmiä, jotka ovat täysin lapsensa tossun alla ja niin haluavat olla myös nämä äkäisestä naisesta tykkäävät tossumiehet. Normaalilla itsetunnolla varustetut miehet eivät äkäisyyttä kauan katsele, mutta sisäisesti nössöt pitävät tällaisista Justiinoista, jolla heidän mielestään on ohjakset tiukasti käsissään.

Vierailija
27/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin naiset pitävät väkivaltaisista miehistä. Tämä on tabu, josta ei puhuta, mutta ihan tosiasia. Miehet kuuntelevat akan nalkutusta ja riitelyä ja alistuvat siihen, naiset valittavat kun mies hakkaa, mutta silti elävät tämän miehen kanssa vuosia eivätkä ota vastaan mitään tarjottua apua irtautuakseen miehestä. Sitten kun hullun ja väkivaltaisen naisen/miehen tilalle tarjotaan mukavaa ja tasapainoista, niin ei kelpaa vaan on liian tylsä. Kai sitä ihminen haluaa jännitystä elämäänsä.

Vierailija
28/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti he pelkäävät äksyä naista, mutteivat uskalla sanoa sitä. Koittavat pysyä väleissä väittämällä, että äksyily on hyvä puoli. Ei ole.

Vierailija
29/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin enemmän vituttaa riidellä ja kuunnella valitusta. Jos vähän väliä tarvitsee riidellä tyhjästä on parempi ottaa hatkat, ihan vain oman itsensä takia.

Vierailija
30/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:40"]

Varmaan samasta syystä kuin naiset pitävät väkivaltaisista miehistä. Tämä on tabu, josta ei puhuta, mutta ihan tosiasia. Miehet kuuntelevat akan nalkutusta ja riitelyä ja alistuvat siihen, naiset valittavat kun mies hakkaa, mutta silti elävät tämän miehen kanssa vuosia eivätkä ota vastaan mitään tarjottua apua irtautuakseen miehestä. Sitten kun hullun ja väkivaltaisen naisen/miehen tilalle tarjotaan mukavaa ja tasapainoista, niin ei kelpaa vaan on liian tylsä. Kai sitä ihminen haluaa jännitystä elämäänsä.

[/quote]

Sulla ei taida olla tietoa lähisuhdeväkivallasta paljoakaan. Sellaiseen tilanteeseen antautuminen, että voi joutua hengenvaaraallisestikin hakatuksi toistuvasti ei todellakaan ole mitään "jännityksen hakemista" ja suhteesta irtautuminen olisi noinkin naurettavasta asiasta kyse. 

Vierailija
31/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 07:50"]

Itseäni ainakin enemmän vituttaa riidellä ja kuunnella valitusta. Jos vähän väliä tarvitsee riidellä tyhjästä on parempi ottaa hatkat, ihan vain oman itsensä takia.

[/quote]

No, ei äkäisyys välttämättä tarkoita alituista valittamista. Se voi tarkoittaa monenlaista kuohahtamista, emme tarkalleen tiedä miten ap tarkoittaa. Ei kaikki kiivaan temperamentin omaavat esimerkiksi valita ja nalkuta, kuten taas voi ne passiivis-aggressiiviset tehdä, jotka "ei koskaan suutu". Tai sitten valittavat. Vaikea sanoa, kun ei tiedä kokonaisuutta ihmisestä.

Vierailija
32/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:39"]

Tässä miehen vastaus, olen ollut parikin kertaa naimisissa. Äksy sanavalmis nainen vaikuttaa monesta miehestä suoralta ja sillä tavalta helpolta ettei tarvitse kaiken maailman ennusmerkeistä yrittää päätellä mitä mieltä nainen on oikeasti asioista. Siis nainen jonka kanssa voi kommunikoida ihan keskustelemalla. Tällaiset naiset on harvinaisia. Tai on niitä äksyileviä naisia vaikka kuinka, mutta niistä ei pirukaan ota selvää mistä kiikastaa.

[/quote]

Tämä on varmaan se juttu. Minun kanssa ei tarvitse arvailla mitään vihjeitä tai yrittää lukea rivien välistä. En todellakaan väitä, että äkäisyys olisi suorapuheisuuden edellytys ja joku itse buddhanainen osaa varmasti sanoa asiat yhtä selkeästi ilman suuttumusta, mutta niin me ihmiset ollaan vaan erilaisia. Mulla on monia hyviä puoliakin ;) ja osaan nauttia elämästä täysin rinnoin! ja toisaalta teen kyllä töitä pitääkseni nämä omat vähemmän viettävät.puoleni kurissa, joten en perustele kaikkea sillä et "tää on mitä mä olen". Kai siinä kiukussa on jotain mystistä kiihkoakin? Välinpitämättömyyden sanotaan olevan pahinta. Mene ja tiedä.

Yhdenlainen äkäinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi