Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pitävät äkäisyydestäni?

Vierailija
12.07.2015 |

Olen aika lapsenomainen ikäisekseni (28) ja moni mies on sanonut tai muuten tullut ilmi, että he pitävät äkäisyydestäni. Olen siis aika sanavalmis ja helposti riitaantuva, mutta toisin kuin voisi olettaa miehet eivät välttele minua sen takia vaan he päinvastoin haluavat olla kanssani ja näyttävät viihtyvän seurassani. Miksihän? Onko täällä miehiä jotka voisivat tietää minua paremmin mistä tällainen oikein johtuu?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että olet pantavan näköinen, ei mistään muusta.

Vierailija
2/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olet söpö äkäisenä. Sinua ei oteta tosissaan vaan enemmänkin kun joku söpö raivari jollain pikkulapsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miehet saa vastata tähän. Mutta voisin veikata että he pitävät sinusta koska sinussa on luonnetta. Persoonaa. Monet naiset ovat aika tyhjiä sisältä ns. persoonattomia.

Vierailija
4/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen, raivostunut, äkäinen tms. nainen viehättää miehiä. Se on yleisessä tiedossa, mutta mitään järkevää selitystä tälle ei ole keksitty :D

Women getting mad. There is zero scientific explanation as to why men love an angry woman. It's not something that can be understood.

http://www.cosmopolitan.com/sex-love/news/a29539/unexpected-things-men-find-sexy/

Vierailija
5/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on särmää ja vastusta,et väistä riitoja.

Vierailija
6/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet taitavat olla sitä sorttia, jotka tykkäävät alistua naiselle.

Vierailija
7/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kokee tyydytystä kun laittavat sut "aisoihin".

Vierailija
8/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niiden äidit on olleet samanlaisia hermoheikkoja älsyilijöitä ja he automaattisesti hakeutuvat tällaisen naisen läheisyyteen?

Vierailija
9/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiihottuu kun huomaa että jos tuo on yhtä äkäinen sängyssä niin sen voi panna siihen kuntoon että se itkee ja rukoilee jumalaa.

Vierailija
10/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti ärhäkkä nainen näyttää tunteensa ja miehet ajattelevat hänen olevan myös kiihkeä ja intohimoinen sängyssä. Lammasmaiset naiset on jotenkin noh, lahnoja.

Vierailija
11/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole tarpeeksi vakavastiotettava. Oot söpö, ehkä seksikäs, mutta sua ei oteta tosissaan. Ootko muuten pienikokoinen? Lapsenomaisuus ainakin edesauttaa asiaa.

Oon huomannut, että pienet ja söpöt naiset saavat käyttäytyä tavoilla, joita ei hyväksyttäisi kookkailta naisilta eikä varsinkaan yhdeltäkään mieheltä. Pitkänä naisena mua on aina sylettänyt tämä (aikuisten) pienten/"söpöjen" naisten tapa mennä sieltä, mistä aita on matalin: on niin ihanaa olla toisaalta söpö ja toisaalta vedellä virikilareita aivan kohtuuttomista syistä. Jos mies käyttäytyy samalla tasolla, on se hullu viripää ja vaarallinen. Samalla tavalla käyttäytyvää pitkää/kookasta naista pelätään, vältellään ja yritetään saada psykiatrin pakeille.

BTW äkäisyys ja taipumus saada hepuleita EI ole sama asia kuin persoonallisuus. Se voi kieliä myös persoonallisuuden puutteesta: jotain on jäänyt kehittymättä, kun omia rajoja ei osata pitää eikä olla omaa mieltä kilaroimatta.

Vierailija
12/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin sinkku? Ei kukaan mies halua äkäistä ämmää vaimokseen ja tulevien lastensa äidiksi, oli sitten miten söpö ja pantavan näköinen vain. He voivat siis haluta sinut sänkyyn ajatellen sinun olevan kiihkeä, mutta huomaavat nopeasti sinun olevan turha äkäpussi, josta ei ole edes ystäväksi.

Vierailija
13/32 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli tutkimus että naisen agressiivisuus on yhteydessä seksin harrastamisen määrään. Helposti yli heittävät syttyvät nopeasti sängyssäkin?

Vierailija
14/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:37"]

Viihdearvoa, kiukutteleva ja jalkaa polkeva tissioloento on huvittava. Mies odottaa, että pääsee koulimaan lutkaa nyrkillä ja perseraiskaamaan ämmän. Ämmässä on siis joksikin aikaa haastetta.

[/quote]

xD

Vierailija
15/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäisyys kiihottaa. Sängyssä intohimoisempia kuin sellaiset hajuttomat ja mauttomat naiset

Vierailija
16/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tasaisuus ja loogisuus on tylsää miesten mielestä. Se herättää heissäkin tunteita, kun nainen on tulinen.

Vierailija
17/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sanotaan hulluksi, jos osoitan pieniäkään tunteita, negatiivisia tai positiivisia. En varmaan ole tarpeeksi hyvännäköinen, että ansaitsisin ymmärrystä tunteilleni tai millekään muullekaan.

Vierailija
18/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, 12 taisi selventää asian. #17

Vierailija
19/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se antaa vahvan naisen kuvan. Ei se välttämättä sitä ole mutta antaa sellaisen kuvan. 

Vierailija
20/32 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun joku on ihastellut sitä miten jääräpäinen olen. Mun mielestäni se on huonoin ominaisuuteni enkä tuo sitä mitenkään esille ollakseni söpö tai hurmaava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä