Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riippurinnat - leikkauttaako?

Vierailija
12.07.2015 |

Minulla on isot riipparit ja mietin, pitäisikö ne leikkauttaa näteiksi. Arvet pelottaa mua ja leikkaus on varmaan hintavakin.  Onko joku teistä leikkauttanut rintansa? Paljon se tuli maksamaan, oliko ongelmia, jäikö arpia?

Toisaalta. Voiko riippareihin olla itse tyytyväinen? Miten te muut? Kuinka paljon teitä haittaa omanne? Voiko riippareita pitää kauniina? Tiedän, että isot rinnat roikkuu, se on luonnollista. Mutta tässä nykymaailmassa mikään ei saisi roikkua. Tällä palstallakin riippareita pidetään rumina ja ällöttävinä.

Mitä mieltä miehet ovat riippareista? Voisitteko kuvitella seurustelevanne naisen kanssa, jolla sellaiset on? Kuinka suuri miinus se on?

Olisi hienoa saada asiallisia kommentteja.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:23"]

Julkisella puolella leikattiin kaksi vuotta sitten. Arpia ei näy enää oikeastaan ollenkaan! En kadu ja suosittelen lämpimästi. Ainut mikä harmittaa on se että minulla on edelleen isot rinnat eli kirurgi ei ottanut tarpeeksi pois.

[/quote]mistä kooosta mihin?

Vierailija
62/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:08"]

Leikkautin ja kadun sitä lähes joka päivä. Tätä ei moni ääneen sano tai sitten vain minulla epäonnistui.

[/quote]

Mikä sinua kaduttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:49"]

Omien havaintojeni mukaan riippurintojen arvostelu on pienirintaisten naisten defenssi, he vakuuttelevat itselleen näin että isot rinnat ovat rumat, vaikkakin haluaisivat isot rinnat (mahdollisesti median syytä). En ole ikinä kuullut kenenkään mieskaverini valittavan tyttöystävänsä tai kenenkään muun naisen rintojen koostumuksesta, mutta olen kuullut pienirintaisen entisen tyttöystäväni haukkumista isompirintaista kaveriaan kohtaan.

En tarkoita tuolla että pienet rinnat eivät olisi kauniit, ne ovat. Oikeastaan en välitä paljon millaiset rinnat on, paketti ratkaisee. Ehkä erittäin näkyvästi eripariset rinnat häiritsisivät, mutta jos rakastaisin naista muuten niin en välittäisi kauheasti. t. mies

[/quote]

No mulla ei kyllä näin ole, vaan olen aidosti tyytyväinen koht. pieniin pystytisseihini. En vaihtaisi näitä riippurintoihin mistään hinnasta, vaikka olisivat ö-kupit. Kaikki vaatteet istuu. Voin huijata itsellenii uhkeamman poven kunnon bush upeilla tai olla ilman rintaliivejä. Ihan sama onko paidan kaulukset v-mallisia, pyöreitä, niskalenkki, tuubitoppi jne. Kaikki näyttää hyvältä ja istuvalta. Jos näitä pitäisi muuttaa, niin toki voisin ottaan reilun c-kupin, mutta roikkumisesta en tingi :)) 

Ja mulle on ihan sama, mistä miehet tykkää. Haluan tuntea oloni itsevarmaksi ja kauniiksi.

Enpä usko, että exäsi on kade tai katkera. Naiset ovat vaan aika ilkeitä toisilleen ;)

[/quote]

mitä säkin tässä ketjussa teet? olet pahoittamassa muiden mieliä tahallasi?

[/quote]

Kommentoin, kuten muutkin. Tuliko sulle paha mieli jonkun anonyymin mielipiteestä av-palstalla? Mä en mielestäni haukkunut ketään, vaan toin oman mielipiteeni esille. Enkä sanonut, että olen kusipää ja haukun riippurintaisia tai muitakaan. Halusin vaan kommentoida tuohon, että mielestäni naiset arvostelevat toisiaan ihan ilkeyttään. Tälläkin palstalla haukutaan jatkuvasti liian lihavia, liian laihoja, lautoja, riipputissejä ja kaikkea siltä väliltä. Enkä jaksa uskoa tähän kateuskorttiin vaan silkkaan ilkeyteen. Tämä oli vain analyysi.

[/quote]

Onko sinulle ihan uusi asia, että toisen sanat voivat satuttaa? Oho.

Vierailija
64/67 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rinnat on tarpeeksi isot ja niistä aiheutuu selkävaivoja, voi päästä leikkaukseen tosi halvalla.

Vierailija
66/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laittamaan muun paketin kuntoon (kaunis meikki/iho muuten, kauniit hiuset, hoikahko/urheilullinen vartalo) ennenkuin menet leikkauttamaan, yhtä virhettä voi kompensoida helposti sillä että näyttää muuten hyvältä. 

Vierailija
67/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina riipparit, nuorempana se haittasi paljon muttei enää aikuisiällä kun näytän muuten hyvältä. Koskaan ei kukaan mies ole niistä sanonut mitään ja seksin aikana on näyttänyt elpaavan. Eräs nuori nainen ollessani teini-ikäinen on kerran huomauttanut, mutta on jälkikäteen myöntänyt että oli minulle muuten kateellinen ja halusi loukata.