Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riippurinnat - leikkauttaako?

Vierailija
12.07.2015 |

Minulla on isot riipparit ja mietin, pitäisikö ne leikkauttaa näteiksi. Arvet pelottaa mua ja leikkaus on varmaan hintavakin.  Onko joku teistä leikkauttanut rintansa? Paljon se tuli maksamaan, oliko ongelmia, jäikö arpia?

Toisaalta. Voiko riippareihin olla itse tyytyväinen? Miten te muut? Kuinka paljon teitä haittaa omanne? Voiko riippareita pitää kauniina? Tiedän, että isot rinnat roikkuu, se on luonnollista. Mutta tässä nykymaailmassa mikään ei saisi roikkua. Tällä palstallakin riippareita pidetään rumina ja ällöttävinä.

Mitä mieltä miehet ovat riippareista? Voisitteko kuvitella seurustelevanne naisen kanssa, jolla sellaiset on? Kuinka suuri miinus se on?

Olisi hienoa saada asiallisia kommentteja.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä leikannut, mutta voi olla, että joskus vielä leikkaan. Minulla on suht pieni kuppikoko 70D, mutta imetyksen jälkeen ennestään vähän riippuvista rinnoista tuli lähinnä no kiveksien tapaiset riipputissit.
Häiritsevät toki lähinnä itseäni, mutta oikeasti en kauheasti kehtaa enää uimahalleissa yms. olla rinnat paljaana. Olen suht nuori vielä enkä koe rintojen sopivan kehooni/ikääni.
Ensin haluan kuitenkin tehdä lapsiluvun täyteen ja harkita rauhassa. Rintaliiveillä tissit on kuitenkin ihan hyvännäköiset.

Vierailija
42/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole leikattu mutta olen ollut sairaanhoitajana osastolla minne tuli plastiikkakirugia potilaita. Suuri ryhmä oli rintaleikkauksessa käyneet. Ne rinnat oli oikeasti todella kauniita ja hyvin leikattuja. Olin ennen ollut aikalailla leikkauksia vastaan, mutta siellä työskenneltyäni aloin harkitsemaan rintaleikkausta itsellenikin. Jos susta tuntuu siltä että leikkaus tekee sinut onnelliseksi niin älä ainakaan arpien yms vuoksi jätä väliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella leikattiin kaksi vuotta sitten.
Arpia ei näy enää oikeastaan ollenkaan!
En kadu ja suosittelen lämpimästi.
Ainut mikä harmittaa on se että minulla on edelleen isot rinnat eli kirurgi ei ottanut tarpeeksi pois.

Vierailija
44/67 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:12"]

Minulla on suuret ja riippuvat rinnat ja aion ehdottomasti leikata, joko julkisin varoin ja jos mittani eivät riitä, kustannan itse.

Ulkokäköseikan lisäksi nämä megalollot tekevät niska-hartiaseudulle pahaa, liikunta on hankalaa kun noita vatkuleita ei oikein saa teipattua tukevasti hyviin liiveihinkään vaan aina heiluvat ja hakkaavat suunnilleen nenään. Nukkuessa saattaa jäädä rinta alle kun kääntää kylkeä. 

[/quote]mikä koko?

Vierailija
45/67 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:20"]

Leikkautin. Mun mittani oli toisessa 52, toisessa 50. Otetaan siis solisluusta nänniin, olisko ollu ristiin.. Särkyjä ei ollut. Bmi rajat sairaalassa tiukat, en päässy koska oli ylipainoa. Laihdutin, sinä aikana bmi rajat oli tiukentuneet. Menin Tallinnaan, hinta yli puolet vähemmän mitä täällä. Rakastan mun rintoja!! Ei ollut ongelmaton, mutten olisi uskonut että niistä lerputtimista vois tulla tällaiset. Ihanaa liikkua, jumpata.. Rinnat on siinä missä pitääkin. Eikä niitä tarvii aina ahtaa liiveihin. Ehdottomasti paras päätös ikinä!!! Loistava palvelu, hintaan kuului laivaliput, oma tilausajo Tallinnassa, myös miehelle siis, yhteinen huone ja ruoat myös miehelle.. Ja siis suomenkielinen palvelu. Hoitajan palvelut täällä suomessa useammassa kaupungissa. Suosittelen jos ei ole rahaa yksityisiin kotimaisiin eikä julkiseen pääse.

[/quote]

miten tuo mitta mitataan? onko sulla jotain linkkiä niihin ehtoihin? mikä esim bmi:n tulee olla?

Vierailija
46/67 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt kokoa 80J rinnat, rinnan pituus juuresta rinnan "päähän" on toisessa 10cm ja toisessa sentin vähemmän. roikkuvat kovasti mutta on niissä täytettäkin. lisäksi  nännipihat ovat valtavat, halkaisijaltaan jonkun 9cm, mutta niiden rajat on tosi heikot. nännit nöpöttävät harvoin. haluaisin leikkauttaa nämä näteiksi. joku E olisi hieno. ja pienemmät nännipihat. pelkään arpia, komplikaatioita, tunnon häviämistä ja sitä että ne ei tunnu enää omilta. selkäkipuja on,vaatteita ei meinaa löytää,häpeän näitä, ovat aina tiellä eikä näiden kanssa voi urheilla. mitkä ne ehdot oli siihen pienennysleikkaukseen?

Vierailija
47/67 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:12"]

Minulla on suuret ja riippuvat rinnat ja aion ehdottomasti leikata, joko julkisin varoin ja jos mittani eivät riitä, kustannan itse.

Ulkokäköseikan lisäksi nämä megalollot tekevät niska-hartiaseudulle pahaa, liikunta on hankalaa kun noita vatkuleita ei oikein saa teipattua tukevasti hyviin liiveihinkään vaan aina heiluvat ja hakkaavat suunnilleen nenään. Nukkuessa saattaa jäädä rinta alle kun kääntää kylkeä. 

[/quote]mikä koko?
[/quote]
Varmaan e/f tällä hetkellä, ympärys 75. Olen muuten ihan normaalikokoinen, joten minun kroppaani nämä ovat valtavat. En ole ostanut rintaliivejä aikoihin koska minulla on myös mukavasti eri paria runnat eikä tässä kokoluokassa ole topattavia liivejä. Urheiluliiveillä litistän tissit vasten rintakehää.

Vierailija
48/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon rintojen pienennys ja samalla kohotus maksaa?

Vierailija
49/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkot tyhjät pienet riipputissit. Niin, ne pienetkin voi riippua näin kolmen lapsen jälkeen. Koskaan ennen mua ei ole ne haitannut, mutta av:lla ja ylipäätään netissä vietetty aika on saanut häpeämään niitä. Edes kotona en kehtaa olla ilman liivejä.

Jos en olisi saanut tällaista luterilaista vaatimattomuus kaunistaa kasvatusta, niin menisin leikkaukseen.

Vierailija
50/67 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia kuvia.
T.tissitieteentohtori

Vierailija
51/67 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:50"]

Kuvia kuvia. T.tissitieteentohtori

[/quote]

ei voida laittaa. tulisit sokeaksi. voisit jopa muuttua homoksi.

Vierailija
52/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin. Mun mittani oli toisessa 52, toisessa 50. Otetaan siis solisluusta nänniin, olisko ollu ristiin.. Särkyjä ei ollut. Bmi rajat sairaalassa tiukat, en päässy koska oli ylipainoa. Laihdutin, sinä aikana bmi rajat oli tiukentuneet. Menin Tallinnaan, hinta yli puolet vähemmän mitä täällä. Rakastan mun rintoja!! Ei ollut ongelmaton, mutten olisi uskonut että niistä lerputtimista vois tulla tällaiset. Ihanaa liikkua, jumpata.. Rinnat on siinä missä pitääkin. Eikä niitä tarvii aina ahtaa liiveihin. Ehdottomasti paras päätös ikinä!!! Loistava palvelu, hintaan kuului laivaliput, oma tilausajo Tallinnassa, myös miehelle siis, yhteinen huone ja ruoat myös miehelle.. Ja siis suomenkielinen palvelu. Hoitajan palvelut täällä suomessa useammassa kaupungissa. Suosittelen jos ei ole rahaa yksityisiin kotimaisiin eikä julkiseen pääse.

Vierailija
53/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla korjattiin pienennyksellä paha epäsymmetria. Leikkaus jouduttiin uusimaan arpimuodostuksen takia. Toisellakin kerralla tuli, mutta vähemmän. Minulla on taipumusta arpiin. Uimahallissa peittelen, muuten ok. Jos harkitset mene ehkä vasta mahd lasten jälkeen. Rinnat muuttuu iän myötä joka tapauksessa.

Vierailija
54/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:23"]

Julkisella puolella leikattiin kaksi vuotta sitten. Arpia ei näy enää oikeastaan ollenkaan! En kadu ja suosittelen lämpimästi. Ainut mikä harmittaa on se että minulla on edelleen isot rinnat eli kirurgi ei ottanut tarpeeksi pois.

[/quote]mistä kooosta mihin?
[/quote]
Koko oli 80-85G ja nyt on D tai E. Toiveena oli pieni C.
No, on nämä silti pienemmät eikä roiku joten se jo helpottaa elämistä. Siis se ettei roiku. On ihanaa olla ilman liivejä! Ennen ei toivoakaan kun tuntui niin inhottavalta :|
Pelkään vaan että alkaa roikkumaan kun kuitenkin sen verran kookkaat ja painavat kun on paljon rintakudosta. Ihan kauniit ovat kuitenkin vielä kahden vuoden jälkeen, onneksi :)

Vierailija
55/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:23"]

Julkisella puolella leikattiin kaksi vuotta sitten. Arpia ei näy enää oikeastaan ollenkaan! En kadu ja suosittelen lämpimästi. Ainut mikä harmittaa on se että minulla on edelleen isot rinnat eli kirurgi ei ottanut tarpeeksi pois.

[/quote]mistä kooosta mihin?
[/quote]
Koko oli 80-85G ja nyt on D tai E. Toiveena oli pieni C.
No, on nämä silti pienemmät eikä roiku joten se jo helpottaa elämistä. Siis se ettei roiku. On ihanaa olla ilman liivejä! Ennen ei toivoakaan kun tuntui niin inhottavalta :|
Pelkään vaan että alkaa roikkumaan kun kuitenkin sen verran kookkaat ja painavat kun on paljon rintakudosta. Ihan kauniit ovat kuitenkin vielä kahden vuoden jälkeen, onneksi :)
[/quote]
Vielä että vaikka leikkaus tehtiin julkisella puolella niin minut leikattiin yksityisessä sairaalassa ja niiden oma kirurgi leikkasi.
Oli ilmeisesti ruuhkaa ja sain siksi maksusitoumuksen.

Vierailija
56/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
57/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä totean että riippurinnat tai rintojen puute on siellä sijalla 37 kun mies ajattelee, jatkaako seurustelua naisen kanssa. Ja kun on hyvät liivit, mies näkee riippurinnat vasta kun pääsee sänkyyn valoisassa naisen kanssa. Silloinkin naisen kannattaa ratsastaa, jolloin riippurinnat pääsevät täyteen kukoistukseensa. Ole siis huoletta, mitä miehiin tulee.

Vierailija
58/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap kuva, riippareitakin on niin paljon erinäköisiä.
Yhdelläkin pirkolla oli aika jännän näköiset riipparit, ihan kuin olisi ollut appelsiinit pussissa sojottavilla nappuloilla, ratsastaessa ne hyppivät ja pyörivät siinä ja olivat aika kiihottavat.
Tv.tissimies

Vierailija
59/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien havaintojeni mukaan riippurintojen arvostelu on pienirintaisten naisten defenssi, he vakuuttelevat itselleen näin että isot rinnat ovat rumat, vaikkakin haluaisivat isot rinnat (mahdollisesti median syytä). En ole ikinä kuullut kenenkään mieskaverini valittavan tyttöystävänsä tai kenenkään muun naisen rintojen koostumuksesta, mutta olen kuullut pienirintaisen entisen tyttöystäväni haukkumista isompirintaista kaveriaan kohtaan.

En tarkoita tuolla että pienet rinnat eivät olisi kauniit, ne ovat. Oikeastaan en välitä paljon millaiset rinnat on, paketti ratkaisee. Ehkä erittäin näkyvästi eripariset rinnat häiritsisivät, mutta jos rakastaisin naista muuten niin en välittäisi kauheasti. t. mies

Vierailija
60/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja oikean kokoiset rintsikat riittää.

Itse en tänä päivänä lähtisi mihinkään "ylimääräiseen" leikkaukseen. Mua pelottaa kaikki sairaalabakteerit, lisäksi nukutus on iso stressi elimistölle ja arpikudokset ja muut pelottaa.