Kysymys OP/Pohjola bonuksista + vakuutuksista
Kysyn nyt ensin täältä jos joku osaisi vastata ilman että mun tarvisi lähdellä soittelemaan turhaan.
Mulle on kertynyt aikoinaan OP:n bonuksia parin sadan euron edestä ja niillä ei ole mulle varsinaisesti mitään käyttöä (ovat vanhentumassa).
Haluaisin ottaa matkavakuutuksen. Jos otan sen Pohjolasta niin voinko maksaa niillä bonuksilla sen vakuutusmaksun vuodeksi kokonaisuudessaan saman tien? Vai onko jotain rajoituksia tai muita konnankoukkuja
Kommentit (9)
Ei, et todellakaan pysty. Nim.kokekumusta on. Otappa luuri käteen ja soita.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:39"]Ei, et todellakaan pysty. Nim.kokekumusta on. Otappa luuri käteen ja soita.
[/quote]
Kyllä minä ainakin olen vakuutusmaksuja bonuksilla maksanut.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 10:39"]Ei, et todellakaan pysty. Nim.kokekumusta on. Otappa luuri käteen ja soita.
[/quote]
Mulla vähennetään ainakin vakuutuslaskusta ensin käyttämättömät bonarit ja jäljelle jäävä summa maksetaan laskulla.
Minuakin kiinnostaa. Oman henkivakuutukseni maksuun ei voinut OP- bonuksia käyttää kun vakuutus on alunperin otettu toisesta vakuutusyhtiöstä vaikka nyt laskuttaja onkin Op-Pohjola. Ja ollut jo vuosia.
Kyllä pystyy, jos teet jatkuvan matkustajavakuutuksen, etkä määräaikaista. Jos henkivakuutus on tehty aikoinaan toisen yhtiöön kun OP, siihen ei voi bonuksia käyttää.
No EI PYSTY. Huh huh mitä tyhmiä taas. Älä AP usko.
Soittelemaan turhaan? Mitä turhaan soittelua on asian selvittämisessä niin että saa faktat selville? Ja vinksvinks, verkkopankin kautta VOI lähettää viestin pankkiin.
Olisiko tästä apua:
https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat/edut/op-bonukset/mihin-bonuksia-voi-kayttaa?id=43240&srcpl=8
Voit maksaa.