Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riippurinnat - leikkauttaako?

Vierailija
12.07.2015 |

Minulla on isot riipparit ja mietin, pitäisikö ne leikkauttaa näteiksi. Arvet pelottaa mua ja leikkaus on varmaan hintavakin.  Onko joku teistä leikkauttanut rintansa? Paljon se tuli maksamaan, oliko ongelmia, jäikö arpia?

Toisaalta. Voiko riippareihin olla itse tyytyväinen? Miten te muut? Kuinka paljon teitä haittaa omanne? Voiko riippareita pitää kauniina? Tiedän, että isot rinnat roikkuu, se on luonnollista. Mutta tässä nykymaailmassa mikään ei saisi roikkua. Tällä palstallakin riippareita pidetään rumina ja ällöttävinä.

Mitä mieltä miehet ovat riippareista? Voisitteko kuvitella seurustelevanne naisen kanssa, jolla sellaiset on? Kuinka suuri miinus se on?

Olisi hienoa saada asiallisia kommentteja.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 10:49"]

Omien havaintojeni mukaan riippurintojen arvostelu on pienirintaisten naisten defenssi, he vakuuttelevat itselleen näin että isot rinnat ovat rumat, vaikkakin haluaisivat isot rinnat (mahdollisesti median syytä). En ole ikinä kuullut kenenkään mieskaverini valittavan tyttöystävänsä tai kenenkään muun naisen rintojen koostumuksesta, mutta olen kuullut pienirintaisen entisen tyttöystäväni haukkumista isompirintaista kaveriaan kohtaan.

En tarkoita tuolla että pienet rinnat eivät olisi kauniit, ne ovat. Oikeastaan en välitä paljon millaiset rinnat on, paketti ratkaisee. Ehkä erittäin näkyvästi eripariset rinnat häiritsisivät, mutta jos rakastaisin naista muuten niin en välittäisi kauheasti. t. mies

[/quote]

No mulla ei kyllä näin ole, vaan olen aidosti tyytyväinen koht. pieniin pystytisseihini. En vaihtaisi näitä riippurintoihin mistään hinnasta, vaikka olisivat ö-kupit. Kaikki vaatteet istuu. Voin huijata itsellenii uhkeamman poven kunnon bush upeilla tai olla ilman rintaliivejä. Ihan sama onko paidan kaulukset v-mallisia, pyöreitä, niskalenkki, tuubitoppi jne. Kaikki näyttää hyvältä ja istuvalta. Jos näitä pitäisi muuttaa, niin toki voisin ottaan reilun c-kupin, mutta roikkumisesta en tingi :)) 

Ja mulle on ihan sama, mistä miehet tykkää. Haluan tuntea oloni itsevarmaksi ja kauniiksi.

Enpä usko, että exäsi on kade tai katkera. Naiset ovat vaan aika ilkeitä toisilleen ;)

[/quote]
Se on hienoa että olet tyytyväinen itseesi! :) Niinkuin kirjoittajakin sanoi, pienet rinnat ovat kauniit. Mutta hän puhui siitä, että jos arvostelee isoja rintoja niin pakkohan siinä on olla jonki näköistä katkeruutta mukana, ihminen joka on sinut itsensä kanssa ja tyytyväinen ei koe tarvetta haukkua tai arvostella toisia.

[/quote]

No mä olen vaan sitä mieltä, että naiset arvostelevat ja haukkuvat toisiaan vain silkasta pahansuopuudesta. Nainen on naiselle susi ;)

Vierailija
22/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä E-kupin rinnat jotka ovat aina roikkuneet. Roikkuvuutta enemmän häiritsee se että imetyksen loputtua ovat luultavasti tyhjät joten silloin hankin sililonit. Jokainen mies on pitänyt rinnoistani riippumisesta huolimatta :) älä leikkuuta miesten takia rintojasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:06"]

Omien havaintojeni mukaan riippurintojen arvostelu on pienirintaisten naisten defenssi, he vakuuttelevat itselleen näin että isot rinnat ovat rumat, vaikkakin haluaisivat isot rinnat (mahdollisesti median syytä). En ole ikinä kuullut kenenkään mieskaverini valittavan tyttöystävänsä tai kenenkään muun naisen rintojen koostumuksesta, mutta olen kuullut pienirintaisen entisen tyttöystäväni haukkumista isompirintaista kaveriaan kohtaan.

En tarkoita tuolla että pienet rinnat eivät olisi kauniit, ne ovat. Oikeastaan en välitä paljon millaiset rinnat on, paketti ratkaisee. Ehkä erittäin näkyvästi eripariset rinnat häiritsisivät, mutta jos rakastaisin naista muuten niin en välittäisi kauheasti. t. mies

[/quote]

No mulla ei kyllä näin ole, vaan olen aidosti tyytyväinen koht. pieniin pystytisseihini. En vaihtaisi näitä riippurintoihin mistään hinnasta, vaikka olisivat ö-kupit. Kaikki vaatteet istuu. Voin huijata itsellenii uhkeamman poven kunnon bush upeilla tai olla ilman rintaliivejä. Ihan sama onko paidan kaulukset v-mallisia, pyöreitä, niskalenkki, tuubitoppi jne. Kaikki näyttää hyvältä ja istuvalta. Jos näitä pitäisi muuttaa, niin toki voisin ottaan reilun c-kupin, mutta roikkumisesta en tingi :)) 

Ja mulle on ihan sama, mistä miehet tykkää. Haluan tuntea oloni itsevarmaksi ja kauniiksi.

Enpä usko, että exäsi on kade tai katkera. Naiset ovat vaan aika ilkeitä toisilleen ;)

[/quote]
Se on hienoa että olet tyytyväinen itseesi! :) Niinkuin kirjoittajakin sanoi, pienet rinnat ovat kauniit. Mutta hän puhui siitä, että jos arvostelee isoja rintoja niin pakkohan siinä on olla jonki näköistä katkeruutta mukana, ihminen joka on sinut itsensä kanssa ja tyytyväinen ei koe tarvetta haukkua tai arvostella toisia.

[/quote]

No mä olen vaan sitä mieltä, että naiset arvostelevat ja haukkuvat toisiaan vain silkasta pahansuopuudesta. Nainen on naiselle susi ;)

[/quote]
Mutta kyllä siinä on mukana jotain henkilökohtaista, minkä haukkumisen aiheen valitsevatkaan. Ei ihminen jaksa kommentoida tai välittää mitenkään asiasta, mikä ei herätä hänessä tunteita.

Vierailija
24/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Myönnät siis olevasi kusipää?

Vierailija
25/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

mitä säkin tässä ketjussa teet? olet pahoittamassa muiden mieliä tahallasi?

Vierailija
26/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

jälkimmäinen kommentoija on pitänyt niin hienona piirteenä tuota ominaisuutta, ja nyt kokee uhkana tuon aikaisemman kommentin missä sanotaankin ettei asialla ole miehelle väliä.

Vierailija
27/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kommentoin, kuten muutkin. Tuliko sulle paha mieli jonkun anonyymin mielipiteestä av-palstalla? Mä en mielestäni haukkunut ketään, vaan toin oman mielipiteeni esille. Enkä sanonut, että olen kusipää ja haukun riippurintaisia tai muitakaan. Halusin vaan kommentoida tuohon, että mielestäni naiset arvostelevat toisiaan ihan ilkeyttään. Tälläkin palstalla haukutaan jatkuvasti liian lihavia, liian laihoja, lautoja, riipputissejä ja kaikkea siltä väliltä. Enkä jaksa uskoa tähän kateuskorttiin vaan silkkaan ilkeyteen. Tämä oli vain analyysi.

Vierailija
28/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kommentoin, kuten muutkin. Tuliko sulle paha mieli jonkun anonyymin mielipiteestä av-palstalla? Mä en mielestäni haukkunut ketään, vaan toin oman mielipiteeni esille. Enkä sanonut, että olen kusipää ja haukun riippurintaisia tai muitakaan. Halusin vaan kommentoida tuohon, että mielestäni naiset arvostelevat toisiaan ihan ilkeyttään. Tälläkin palstalla haukutaan jatkuvasti liian lihavia, liian laihoja, lautoja, riipputissejä ja kaikkea siltä väliltä. Enkä jaksa uskoa tähän kateuskorttiin vaan silkkaan ilkeyteen. Tämä oli vain analyysi.

[/quote]

En aikaisemmassa kommentissani tarkoittanut, että ex-naisystäväni olisi ollut kateellinen juuri kaverinsa isoista rinnoista, mutta mahdollisesti muusta otti sitten piikittelyn kohteeksi rinnat, mikä oli minun mielestäni taas täysin turhaa. Kuten yksi aikaisempi kommentoija kirjoitti, että itseensä ja elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ei ole tarvetta haukkua ketään. Ex koki mahdollisesti tuon toisen naisen uhkaksi tai ol ikateellinen jostain muusta asiasta.

Vierailija
29/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen 25-v vastailee. (En ole imettänyt, ei ole lapsia.) Mulla on aina ollut kookkaahkot rinnat. Roikkuminen/riippuminen alkoi jo 22-vuotiaana. Lihomisen myötä kuppikoko kasvoi entisestään 85 G:hen, ja nyt kun olen laihtunut taas sen 10 kg niin kuppikoko on pysynyt samana mutta rinnat ovat entistä riippuvammat. Sellainen malli, että siitä, missä rinnat normaalisti on, on pelkkää tyhjää pussia, ja on sellaiset "appelsiinit" (mitä joku kuvaili tuolla hämmästyttävästi kiihottaviksi) rintojen päässä. Ihanku tosiaan kaksi appelsiinia siis pusseissa. Mun rinnat on tosin muutenkin tosi rumat (omasta mielestäni siis), nännipihat on valtavat eikä pyöreyttä nähneetkään vaan on soikeat ja silleen vinossa, kissansilmämäisesti. Nännit on tosi pienet, mikä on todella koomisen näköistä mun mielestä kun on niin isot nännipihat.

Mä haaveilen leikkauksesta aina, kun näen itseni alasti. Rintaliivit päällä ja vaatteet päällä näytän omasta mielestä hyvältä ja sopusuhtaiselta (mitä nyt on kookkaahkot rinnat), mutta ilman liivejä... Voi taivas. Olen siis nykyään hoikka, ja tuollaiset valtavat riipparit ei sovi tähän muuhun kroppaan ollenkaan. Ja ne on täynnä venymisarpiakin kun kasvoivat suunnilleen "yhdessä yössä" nuorena. Haluaisin kiinteät rinnat, suunnilleen C-kupin. Ja ehdottomasti pienemmät nännipihat. Niska- ja selkäsärkyä mulla on paljon.

Miksen sitten hankkiudu leikkaukseen? Pelkään lopputulosta, pelkään arpia, pelkään, etten kuitenkaan tuntis niitä rintoja enää omikseni. Yritän vaan aina pitää vaatteet päällä tai rintaliivit ainakin, ja välttää katsomasta itseäni alasti peilistä. Kukaan ei ole koskaan sanonut, että mulla olis rumat rinnat. Vaatteet päällä saan paljon kehuja, muilta naisilta (mun ystäviä) ja niin, humalaisilta miehiltä, jos olen viihteellä. Oma poikaystävä toivoo usein, että olisin ilman liivejä pedissä, mutta selällään ollessa ne valahtaa kainaloihin, päällä ollessa ne hppii ja pomppii niin että niihin sattuu. Doggy style on ainoa missä voin olla ilman liivejä, siinä ne vaan lepää patjalla. Poikaystävä kehuu aina, että on ihanat rinnat, mutta toisaalta tietää mun omat fiilikset ja yrittää varmasti piristää.

Menipäs nyt omien kokemusten kertomiseksi. AP:lle: sä oot saanut paljon hyviä viestejä. Mä nyt lähinnä kerron vertaistukea. Jos oot ihan varma, että haluat leikkaukseen, mene. Mutta jos sulla on pienikin epäilys, ei välttämättä kannata. Mä harkitsen vielä, katson, miltä rinnat näyttää sitten kun on lastensaanti takanapäin.

Vierailija
30/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkälaisesta riippumisesta puhut. Itsellä isot täyteläiset, mutta riippuvat (nännit tosi alhaalla), enkä vaihtaisi ikinä! Rakastan niiden hölskyntää ja kädessä pideltävyyttä, leikin itse niillä lähes joka päivä :D kaikki miehet on niitä myös rakastaneet, mutta varmaan siksi, että olen niihin itse niin tyytyväinen ja itsevarma. Itsevarmuus sokaisee miehen, ettei se edes huomaa vikoja, joten älä todellakaan leikkaa miehen takia! :)

N23

Vierailija
31/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitun väliä sillä on mitä muut tai miehet ajattelee. Jos joku imbesilli haluaa jotku kumipallot mun riippareiden sijaan niin menköön ja etsiköön. Minä en ala itseäni muuttamaan joidenkin pinnallisten persereikien vuoksi. Rintani ovat isot ja ne riippuvat ja ne ovat osa minua. Terveydellisistä syistä voisin niitä pienentää mutta vielä ei ole menoa haitannut.

Vierailija
32/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:22"]Rintojen täyteläisyys on tärkeämpi ominaisuus. Isot täyteläiset rinnat ei ole rumat vaikka riippuisikin, mutta riippuvat tyhjät nahkapussit on todella rumat.
[/quote]Juuri näin...mulla sentään ON rinnat...ja jos nyt hieman riipparit, ei haittaa...nahkapussit jotka roikkuu...hyi saatana...ihan oksennus tulee!!!

Vierailija
33/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:22"]Rintojen täyteläisyys on tärkeämpi ominaisuus. Isot täyteläiset rinnat ei ole rumat vaikka riippuisikin, mutta riippuvat tyhjät nahkapussit on todella rumat.
[/quote]Juuri näin...mulla sentään ON rinnat...ja jos nyt hieman riipparit, ei haittaa...nahkapussit jotka roikkuu...hyi saatana...ihan oksennus tulee!!!
[/quote]Ja unohtui: Rintaliiveillä näyttävät hyviltä...isoilta ja pyöreiltä...että on kyllä mitä esitellä...toisin kuin ketunnokat...en oo rumempaa nähnyt !!!!!!!!!!

Vierailija
34/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:22"]Rintojen täyteläisyys on tärkeämpi ominaisuus. Isot täyteläiset rinnat ei ole rumat vaikka riippuisikin, mutta riippuvat tyhjät nahkapussit on todella rumat. [/quote]Juuri näin...mulla sentään ON rinnat...ja jos nyt hieman riipparit, ei haittaa...nahkapussit jotka roikkuu...hyi saatana...ihan oksennus tulee!!! [/quote]Ja unohtui: Rintaliiveillä näyttävät hyviltä...isoilta ja pyöreiltä...että on kyllä mitä esitellä...toisin kuin ketunnokat...en oo rumempaa nähnyt !!!!!!!!!!

[/quote]

Eiks tässä ole nyt hyvä esimerkki siitä silkasta ilkeydestä? Tuskinpa tämäkään on katkera ja kade ketunokan omistajille tai kantaa muutakaan kaunaa niitä vastaan. Kunhan on....tyypillinen suomalainen nainen :D

Vierailija
35/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:22"]Rintojen täyteläisyys on tärkeämpi ominaisuus. Isot täyteläiset rinnat ei ole rumat vaikka riippuisikin, mutta riippuvat tyhjät nahkapussit on todella rumat. [/quote]Juuri näin...mulla sentään ON rinnat...ja jos nyt hieman riipparit, ei haittaa...nahkapussit jotka roikkuu...hyi saatana...ihan oksennus tulee!!! [/quote]Ja unohtui: Rintaliiveillä näyttävät hyviltä...isoilta ja pyöreiltä...että on kyllä mitä esitellä...toisin kuin ketunnokat...en oo rumempaa nähnyt !!!!!!!!!!

[/quote]

Sori, lipsahti yläpeukun puolelle, vaikka yritin alapeukuttaa. Olet pelle ja / tai huono trolli.

Vierailija
36/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:54"]En voi antaa vertaistukea, koska itsellä sattuu olemaan pystytissit, mutta noin niin kuin yleisesti olen sitä mieltä, että jos asia sua kovin vaivaa ja tulisit onnellisemmaksi ihmiseksi rintasi korjautettuasi, niin miksi et niin tekisi?

Netistä varmaan löytyy before ja after kuvia tällaisista leikkauksista. Käy konsultaatiossa plastiikkakirurgilla. Mäkin sain joskus päähän, että mulla on vino nenä. Asia vaivasi pari vuotta ja kävin plastiikkakirurgilla, joka nauroi mun "vinolle" nenälle ja sanoi, että nenässä on niin pieni epäsymmetrisyys, että leikkaus voisi tehdä sen vinoksi toiseen suuntaan. Sen jälkeen päätin unohtaa asian ja lopettaa liiallisen itseni tuijottelun peilistä.

Tosin olen vieläkin sen verran turhamainen, että heti kun silmäluomeni alkavat roikkumaan, niin marssin korjattamaan ne. Elämä on lyhyt, siitä pitää saada nauttia. Jos joku asia vaivaa sinua, muuta se. Jollet pysty, hyväksy se.
[/quote]
laita kuva pystäreistä,onko kunnon ketunnokat?

Vierailija
37/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska ketju,ei vielä yksiäkään kuvia?
voisiko naiset tehdä tissiketjun missä olisi kuvia täydellisistä rinnoista.

Vierailija
38/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 75E liivikoko, mitä kukaan ei tosin usko, luultavasti siksi, että olen pitkä ja suoraharteinen, ja tissit siis jotenkin "piiloutuu" muuhun kehoon. (Lisäksihän tuo kapea ympärys pienentää suhteellista kuppikokoa, eli tissejäni vastaisi rinnakkaiskokona 85C, mikä nyt ei olekaan ihan huikea...) kuitenkin, jos siis olalta nännin kärkeen on 34cm (mulla on 33) niin leikkauksen saa lääketieteellisin syin. Mummillani oli aivan valtavat leilit, ja hänelle sanottiin noin 80-vuotiaana, että jos hän olisi nuorempi, leikkausta suositeltaisiin. Omani riippuvat, niin kuin isot ja painavat nyt riippuvat, mutta ovat aika sopusuhtaiset juuri tuon pituuden takia, esim. eräällä lyhyellä kaverillani on paljon isommat ja matalammalla, vaikka meillä oli ennen hänen lapsiaan sama liivikoko. Jännityksellä odotan, mitä bosille käy, kun lapsia tulee - lähipiirissä kun tissejä on sekä suurentunut että pienentynyt tuon jäljiltä. Itse ihan elän näiden kanssa, nännitkin on aivan nätit, mutta pienemmät rinnat olisivat toki kätevämmät, ehkä, jos voisi olla ilman liivejä vaikka joskus. Tosin olen kuullut, että sekään ei ole mikään itsestäänselvyys, pienetkin tarvitsevat tukea esim. liikkuessa. N34, ei lapsia

Vierailija
39/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:20"]Ihan paska ketju,ei vielä yksiäkään kuvia?
voisiko naiset tehdä tissiketjun missä olisi kuvia täydellisistä rinnoista.
[/quote]
Kato pornoa ääliö

Vierailija
40/67 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:54"]En voi antaa vertaistukea, koska itsellä sattuu olemaan pystytissit, mutta noin niin kuin yleisesti olen sitä mieltä, että jos asia sua kovin vaivaa ja tulisit onnellisemmaksi ihmiseksi rintasi korjautettuasi, niin miksi et niin tekisi? Netistä varmaan löytyy before ja after kuvia tällaisista leikkauksista. Käy konsultaatiossa plastiikkakirurgilla. Mäkin sain joskus päähän, että mulla on vino nenä. Asia vaivasi pari vuotta ja kävin plastiikkakirurgilla, joka nauroi mun "vinolle" nenälle ja sanoi, että nenässä on niin pieni epäsymmetrisyys, että leikkaus voisi tehdä sen vinoksi toiseen suuntaan. Sen jälkeen päätin unohtaa asian ja lopettaa liiallisen itseni tuijottelun peilistä. Tosin olen vieläkin sen verran turhamainen, että heti kun silmäluomeni alkavat roikkumaan, niin marssin korjattamaan ne. Elämä on lyhyt, siitä pitää saada nauttia. Jos joku asia vaivaa sinua, muuta se. Jollet pysty, hyväksy se. [/quote] laita kuva pystäreistä,onko kunnon ketunnokat?

[/quote]

No kuule googlaa vaikka hakusanalla perfect small boobs. Siellä tulee pieniä tissejä, jotka eivät roiku, eivätkä ole ketunnokat. Ei kai ne nyt hemmetti ole mikään luonnon oikku? En ole koskaan omia tissejäni kuvaillut, enkä kuvaa. Sorry...