Suomalaiset hengenvaarassa Kreikassa!!
Suomen tiukka kanta tukipaketissa on saanut Kreikkalaiset raivon valtaan. Kreikassa ei kannata kertoa olevansa Suomalainen. Saa muuten puukosta samantien.
Kommentit (33)
Toimiiko web-kääntäjät Suomi-Kreikka kuinka hyvin?
Olen treenannut itseni niin loistavaksi provoilijaksi (kiitos AV-palstan) että voisin kuumottaa vähän Helleenejä aikani kuluksi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:10"]Kreikka -- maa joka antoi maailmalle filosofian ja homostelun. Kuinka tuo sivistyxen kehto voi olla tänä päivänä sellaisessa rappiotilassa? Aristoteles ja Platon kääntyilevät haudoissaan.
[/quote]
Vuosituhansien aikana populaatiot ovat vaihtuneet Kreikassa. Nykyiset kreikkalaiset eivät ole antiikin suurten jälkeläisiä! Heillä on juuret mm. Turkissa ja Albaniassa, ja vähän kai ovat slaavejakin.
Eipä voisi vähempää kiinnostaa mitä tuo lusmukansa meistä ajattelee. Siis ajatelkaa, maa joka on ihan itse tuhlanut itsensä tuohon jamaan ja kuluttanut miljardeja muiden maiden verovaroja...ja asenne on tuo? Ei ole toivoa tuolla kansalla.
Huolehditaan me täällä koti-Suomessa ettei koskaan päästetä maatamme samaan velkakriisiin ja koko maailman naurettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:10"]
Kreikka -- maa joka antoi maailmalle filosofian ja homostelun. Kuinka tuo sivistyxen kehto voi olla tänä päivänä sellaisessa rappiotilassa? Aristoteles ja Platon kääntyilevät haudoissaan.
[/quote]
Antiikin matemaatikkoja ainakin hävettäisi, kun Kreikan talouslukuja lueskelevat.
Kreikan nykykansa ei muuten on ole juuri lainkaan geneettistä perua antiikin kreikkalaisille, vaan suurin osa on periytynyt turkkilaisista.
terkkui sokeiden saarelle! Saari jonka asukkaat kaikki nostaavat sokeuskorvausta valtiolta!!! oikeesti näkeviä!!
Kreikassa tälläkin hetkellä. Ei näy kriisi mitenkään ja ihan ystävällisesti kohdellaan.
Minä maksoin 10 % enemmän ouzosta kuin ruotsalaiset.
Kreikka ja kreikkalaiset: haistakaa pitkä paska, vitun veroja kiertävä rakenteellisiin uudistuksiin kykenemätön huijarikansa!
Luulisi kreikkalaisten kunnioittavan turistejaan.
Turistit ovat valinneet matkakohteekseen Kreikan, johon haluavat lomarahansa tuhlata.
Vain idiootti kreikkalainen kävisi määkimään turisteilleen!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:19"]
Luulisi kreikkalaisten kunnioittavan turistejaan.
Turistit ovat valinneet matkakohteekseen Kreikan, johon haluavat lomarahansa tuhlata.
Vain idiootti kreikkalainen kävisi määkimään turisteilleen!
[/quote]
No eihän siellä kukaan määikään, nää on näitä jatkuvia samojen vatipäitten aloituksia.
Ja jos te oikeasti kuvittelette, että yksikään vitun kreikkalainen ei maksa verojaan ja että niistä tukipaketeista menee rahat joittenkin perus-spiroksien taskuun, niin tulkaa jo ulos sieltä kolostanne, metsäläiset.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 19:18"]
Ai oikeesti? Istun vaimoni kanssa täällä Kreikassa ja minulla Suomen pelipaita päällä. Nyt äkkiä ostamaan Ruotsin paita.
[/quote]
Ja sano sille vaimollesi, että ottaa jalat alleen ja jättää kaltaisesi moukan istumaan yksikseen suomipaita päälläsi.