Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa naiselle etten ole kiinnostunut

Vierailija
12.07.2015 |

Ongelma kerrankin toisinpäin. Tavattu pari kertaa, vähän niinkuin treffit. Ihan nätti ja mukava nainen, mutta ei vaan "klikkaa" yhteen. Vaikuttaa niin innokkaalta että ahdistaa. En halua suhdetta vaikeaan elämäntilanteeseen. Miten sanoa loukkaamatta? :(

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:15"]

Mikä tässä yksinkertaisessa asiassa on taas niin vaikeata?

Sano naiselle:

"Kiitos seurastasi. Pakko sanoa suoraan etten näe meillä minkäänlaista tulevaisuutta. Emme mielestäni sovi parisuhteeseen."

Siinä, AVOT! Kaikki osapuolet ovat tuon sanomisen jälkeen tyytyvväisiä, koska tietävät missä suhde menee tai ei mene! Moukat kiertävät ja kaartavat ja roikottavat jättämällä totuuden kertomatta suoraan!

[/quote]

Ehkä se, että kyseinen nainen ei usko mitään? Nyt nainen vois tietää, missä suhde menee, kun ap kertoi. Mutta ap, ehkä se nainen luulee, että sä halusit hänen rakastavan itseään? 

Siinä on nyt naisella sorvaamista... Tavallaanhan se ois ap:lle käynytkin, jos nainen ei ois ollut yli-innokas.

Vierailija
142/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat järjen käteen ja anna naisen itse vastata ja oivaltaa, että et ole hänen tyyppnen mies. Otat puheeksi ns. vaativat ja kipeätkin kysymykset, mistä sinä ajatteet niinkuin ajattelet. Johdattelet hänet ikäänkuin polulle, jossa hänen on pakko ajatella myös järjellä tunteidensa lomassa -jos hänessä on sellaista kykyä. Hän todennäköisesti sijoittaa kaiken positiivisen  ihanteensa sinuun ja se tuntuu sinusta vieraalta. Hän on siis hieman eksyksissä tai vasta matkansa alussa. 

Sen voi tehdä myös lempeästi. Hyviä ihmissuhteita ei ole koskaan liikaa. Pahinta olisi, jos jättäisit hänet ilman vastauksia. Tai sitä peiliä, joka ei vastaakaan hänen käsitystään sinusta. Ehkä nyt teilla molemmilla on mahdollisuus inhimilliseen ihmisenä kasvamiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä 143 näkee hyvän ihmissuhteen?

Vierailija
144/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sujuu?

Vierailija
145/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut mieheen ja suoraan kysyin, voisiko meistä tulla paria. Mies suoraan ja ystävällisesti vastasi, että ei voi. Asia selvä. MUTTA mies alkoi pakkien jälkeen aktiivisesti pitää yhteyttä ja jos otin etäisyyttä, hän taas lähetteli tekstiviestiä. Olin nuori ja kokematon ja ymmärsin signaalit väärin. Luulin, että toivoa on sittenkin ja roikuin toiveissa tuon miehen suhteen 3 vuotta. Lopulta mitta tuli täyteen, työnsin miehen kokonaan pois elämästäni ja pian tämän jälkeen kohtasin the miehen, jonka kanssa menin naimisiin. Pakit antanut mies otti yhteyttä äitiini ja kyseli häneltä, miten kihlattuni kohtasin ja päivitteli, kuinka nopeaa toimintaa.
-
Eli ap: katkaise yhteydenpito pakkeihin!!!!

Vierailija
146/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se itkee?

Vierailija
147/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:48"]

Olin ihastunut mieheen ja suoraan kysyin, voisiko meistä tulla paria. Mies suoraan ja ystävällisesti vastasi, että ei voi. Asia selvä. MUTTA mies alkoi pakkien jälkeen aktiivisesti pitää yhteyttä ja jos otin etäisyyttä, hän taas lähetteli tekstiviestiä. Olin nuori ja kokematon ja ymmärsin signaalit väärin. Luulin, että toivoa on sittenkin ja roikuin toiveissa tuon miehen suhteen 3 vuotta. Lopulta mitta tuli täyteen, työnsin miehen kokonaan pois elämästäni ja pian tämän jälkeen kohtasin the miehen, jonka kanssa menin naimisiin. Pakit antanut mies otti yhteyttä äitiini ja kyseli häneltä, miten kihlattuni kohtasin ja päivitteli, kuinka nopeaa toimintaa. - Eli ap: katkaise yhteydenpito pakkeihin!!!!

[/quote]

Minulle kävi samalla tavoin. Mies kertoi, ettei ollut kipinää. Olin aika surullinen, mutta tietty ymmärsin asian. Sitten mies alkoi pitää yhteyttä. Minäkin ajattelin, että ehkä hän on tullut toisiin mietteisiin. Mutta ei, tajusin myöhemmin, että mies tavallaan kertomalla ettei ollut kipinää, sanoutui irti vastuusta suhteen laadusta. Hän oli mielestään ollut tarpeeksi rehellinen ja nyt sitten suhde voisi jatkua kevyenä eli seksisuhteena. Aika sika sanoisinko. Opetus: kun toinen sanoo, ettei välitä tarpeeksi, hän ei välitä tarpeeksi. Se siitä ja eteenpäin. 

Vierailija
148/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota.. Tapailin jonkin aikaa miestä joka pian tiiviimmän tapailun jälkeen alkoi harventaa yhteydenottoja ja tuntui muutenkin kylmältä. Kysyin sitten suoraan mikä mättää ja vihdoin tunnusti ettei meidän juttu ole ihan sitä mitä hän halusi. Helpotti, mutta toisaalta olisin halunnut kuulla sen aiemmin. Tunsin oloni hyväksikäytetyksi, vaikka en ollut vaillakaan vakavaa suhdetta. Kannattaa sanoa mahdollisimman pian ja suoraan eikä roikottaa toista.

Vierailija
149/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttiin siihen että "yritetään kerran" vaikka eihän siitä mitään tule. Huoh. - Ap

Vierailija
150/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:22"]Päädyttiin siihen että "yritetään kerran" vaikka eihän siitä mitään tule. Huoh. - Ap
[/quote]
Idiootti.

Vierailija
151/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:22"]

Päädyttiin siihen että "yritetään kerran" vaikka eihän siitä mitään tule. Huoh. - Ap

[/quote]

Mitä te "yritätte"? Treffata? 

(apua miten säälittävä nainen ja miksi ap ei pysy tiukkana??????)

Vierailija
152/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät elää onnellisina elämänsä loppuun, jos naiselta kysytään. Juokse, ap!

Vierailija
153/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen viestin sä lähetit sille? Mua kiinnostaa, mitä se nainen ei uskonut? :D

Vierailija
154/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että se on sulle kuin sisko. Tai sano sille, että "ei tavata enää koskaan" ja sitten jätät sen itkemään ja raivoamaan keskenään.

Vierailija
155/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin että kemiamme eivät kohtaa, en ole kiinnostunut hänestä tai mistään muustakaan suhteisiin liittyvästä tässä tilanteessa, pyysin että jättäisi rauhaan. Hetken odotutti ja sitten jatkuvalla syötöllä kuinka olen varmaan saanut hänestä väärän kuvan, kuinka voin tehdä hänelle näin ja muuta. Soittelikin, setti meni sellaiseksi etten voinut muuta kuin myöntyä. - Ap

Vierailija
156/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:41"]

Laitoin että kemiamme eivät kohtaa, en ole kiinnostunut hänestä tai mistään muustakaan suhteisiin liittyvästä tässä tilanteessa, pyysin että jättäisi rauhaan. Hetken odotutti ja sitten jatkuvalla syötöllä kuinka olen varmaan saanut hänestä väärän kuvan, kuinka voin tehdä hänelle näin ja muuta. Soittelikin, setti meni sellaiseksi etten voinut muuta kuin myöntyä. - Ap

[/quote]

Sano sille, että sulla on HIV, olet saanut herätyksen ja liittynyt lahkoon, olet myynyt omaisuutesi ja lähdet kiertämään maailmaa loppuiäksesi, sait juuri kuulla olevasi tuoreiden kaksosten isä tms. 

Vierailija
157/182 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan kohteliaasti. Mä vihaan miehiä ja naisia jotka juupas eipäilee.. Se on niin epäreilua sitä toista kohtaan et jätetään luulemaan et on mahdollisuutta vielä. Jos sanoo suoraan niin toinen suree aikansa mutta voi sit jatkaa eteenpäin ilman entä jos fiiliksiä.

Vierailija
158/182 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aphan sanoi???

Vierailija
159/182 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:41"]

[/quote]

Miksi vastasit mitään? Antaa hänen luulla, että oot saanu hänestä väärän kuvan. Ja kuinka voit tehdä hänelle näin, hemmetti, mikä automaatti hänelle kenenkään pitäisi olla mihinkään? Hirveä ämmä. Voi kun sä et vaan vastais sille mitään!!! Tai ehkä te nyt sit seurustelette. Onnea! SULLE TULEE JOKA KERTA VAAN VAIKEAMPAA JÄTTÄÄ SE, TEE SE NYT HETI, ETTEI SUN TARVII OLLA SUHTEESSA JOSSA ET HALUA OLLA.

Vierailija
160/182 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hieman hankalaa jättää vastaamatta kun viestejä voi tulla parissa tunnissa sata tai kaksi sataa. Puhelimessa ei saa edes yhteystietoa estettyä